Originally posted by Juh4
View Post
Kesärenkaat
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eipä näyttäisi paljoa hankookeja löytyvän tuossa koossa ja muutenkin samassa hintaluokassa kuin Continental Sportcontact 3 ja Bridgestone...
Leave a comment:
-
Eiköhän se ole se eniten testivoittoja/sijoituksia maailmalla kerännyt rengas 17"-20" kokoluokissa. Sopii silti ihme kyllä myös Suomen uraisille+karkeille teille, eli on....eikä vain katteettomissa brandimielikuvissa, hiljainen ja vetelemätön AITO premium rengas.Originally posted by IIIolut View PostMites nuo Hankookin Ventus S1 Evo renkaat? Onko mistään kotoisin? Monessa topicissa on Hankookin rengasta kehuttu...
Leave a comment:
-
Mites nuo Hankookin Ventus S1 Evo renkaat? Onko mistään kotoisin? Monessa topicissa on Hankookin rengasta kehuttu...
Leave a comment:
-
Mun mielestä niissä ei lukenu kyllä mitään numeroa eli oliko sitten ykköset? Sen verran vähän tuolla on viime vuosina ajettu, että säästyny ihmeen pitkään noi renkaat. Iästä huolimatta oli kuitenkin parhaat renkaat mitä mulla on ollut. Tuossa 275/35 koossa ei hirveesti ole tota tarjontaa, niin hinnat on sitten sen mukaiset.Originally posted by IIIolut View PostMitkä Pilot Sportit sulla Esko oli? Mulla ennen Bridgestoneja oli nuo Pilot Sport 2 mallit ja oli tosi hyvät. Miinuksena tosin tuo kuluminen...
Leave a comment:
-
Mitkä Pilot Sportit sulla Esko oli? Mulla ennen Bridgestoneja oli nuo Pilot Sport 2 mallit ja oli tosi hyvät. Miinuksena tosin tuo kuluminen...Originally posted by Esko View PostSamanlaiset mustat ja pyöreät kumit tarvisi itekkin hommata kevään myötä. Nyt on alla ollu Pilot Sportit ja on kyllä ollu pirun hyvät renkaat. Ei vaan raaskisi uusiin samanlaisiin sijoittaa, kun kuluu suhteellisen nopsaan noi takaset. Mitään Nangkangejakaan ei viitti laittaa. Mitään moitetta porukalla noista Vredestein Ultrac Sessanta renkaista? Saisi sarjan ilman VAT:ia 700€ briteistä.
Leave a comment:
-
Samanlaiset mustat ja pyöreät kumit tarvisi itekkin hommata kevään myötä. Nyt on alla ollu Pilot Sportit ja on kyllä ollu pirun hyvät renkaat. Ei vaan raaskisi uusiin samanlaisiin sijoittaa, kun kuluu suhteellisen nopsaan noi takaset. Mitään Nangkangejakaan ei viitti laittaa. Mitään moitetta porukalla noista Vredestein Ultrac Sessanta renkaista? Saisi sarjan ilman VAT:ia 700€ briteistä.Originally posted by IIIolut View PostVakio kokoa meinasin
18" 245/40 eteen ja taakse 275/35.
Leave a comment:
-
Onko kukaan nähnyt jossain myytävän Hankook RS3 kortonkeja euroopan alueella.
Leave a comment:
-
Vanne/rengaskoko olisi ihan hyvä tietää ensimmäisenä,mihin kumia suunnittelet.Originally posted by IIIolut View PostAlkaa tuo kesä olemaan jo niin lähellä, että pitäisi kesärenkaita alkaa ämmään hankkimaan. Vaihtoehtoja on paljon, niin mitäs renkaita porukka suosittelee? Ajoin 4 kesää bridgestonen RFT renkailla. Nyt voisi kokeilla jotain muuta...
Leave a comment:
-
Alkaa tuo kesä olemaan jo niin lähellä, että pitäisi kesärenkaita alkaa ämmään hankkimaan. Vaihtoehtoja on paljon, niin mitäs renkaita porukka suosittelee? Ajoin 4 kesää bridgestonen RFT renkailla. Nyt voisi kokeilla jotain muuta...
Leave a comment:
-
Täällä yhden kesän maantie ajoilla noin 15tkm 525d E39 touringin taka akselilla 235 35 19" Hankook K110 muuttuivat Silestoneiksi. Muistaakseni kuskin puolen renkaassa pinta oli kulutusmerkissä ja vänkärin puolellakin milliä vaille. Kuluminen oli tasaista ulkoreuna noin millin vähemmän kulunut. Säädin camberit melkein niin pystyyn kuin toleranssi salli välttääkseni sisäreunan ylikulumisen. Edessä saman aikaa ostetut samanlaiset renkaat on puolikuntoiset.Originally posted by awwwshit View PostOnko tämä mielestäsi normaalia kulumaa että 6kk aikana renkaat menee loppuun? Eivät olleet edes mistään halvimmasta päästä, n.170€/kpl
Kyllä vitutus käyrä nous kun huomasin tänään missä kunnossa nuo "huippu" kumit ovat..
Muistan kun rengaskaupoilla tuumailin 255, 265 ja 235 välillä niin myyjä sanoi, että tässä tapauksessa 255:lla kesto jäänee noin 12tkm:ään ja 235:lla voi päästä 20tkm:ään. Nopeusluokkakin on Y joten nopeasta kulumisesta lienee turha valittaa tässä tapauksessa.
Edellisessä E34 taka akselilla tapahtui sama ilmiö samalla renkaalla 17" 255 koossa tarkkoja kilometrejä en muista, mutta suurin piirtein samat.
Hankook K110 Renkaat on melko jäykkärunkoiset ja hieman uraherkät, muuten menevät. Seuraavaksi laitan ehkä K107 ja 18" vanteet niin saa vähän pehmeyttä.
Leave a comment:
-
Edelleen väitän, että Uniroyal RainSport 2 on yksi parhaista kumeista suomen tielle. Ja etenkin hintalaatushde huomioiden. Eikä ole todellakaan mikään kiinalainen sadekelin kusiluistin kuten nämä Nexenit yms... Vaan yksi parhaista sadekelin renkaista. Esim. Saksassa ko. rengasmalli on erittäin suosittu. Suomessa vähemmän, koska virallinen maahantuoja puuttuu. Olen kerran tuon kumin itselleni löytänyt, ja kovin helpolla en muuhun vaihda. Useita kierroksia olen myös kavereille niitä Camskillista tilannut ja jokainen heistä vannoo tänäkin päivänä hankkivansa seuraavana samanlaiset. Joukossa etuvetoisia ja takavetoisia autoja. Hintaluokka on samaa tasoa kuin Hankookeissa.Originally posted by Vesa View PostTe, joilla on kokemusta oikeasti hiljaisista 18" kesärenkaista, jakakaa kokemuksenne! E39 on hiljainen auto OIKEALLA renkaalla mutta en ole sellaisia vielä koossa 235/40 R18 löytänyt. Ainakaan Oulun karkeilla (surkeilla) teillä... Ainahan nuo uutena tuntuu hiljaisilta mutta pari tuhatta ajettuna metelöinti alkaa. Kokemusta on GY EfficientGripistä, Hankook S1 Evosta ja Nankang Ns2:sta. Noista hiljaisin oli Hankook ja meluisin Nankang (tosin koossa 235/45 R17). Mutta mikään noista ei ole ollut vähän kuluneena niin hiljainen kuin haluaisin. Eli nyt ehdotusta super-hiljaisesta renkaasta, joka vielä olisi mukava ja vetelemätön Suomen olosuhteissa! Pitänee taas vaihtaa rengasmerkkiä ensi kesäksi.
Esim. entiseen Alpinaani tilasin "erehdyksissäni" 17" Kumhon KU31:set. Miksikö? No siksi kun niitä niin joka paikassa ylistettiin. Myös täällä. Olin ensimetreistä lähtien sitä mieltä, että auto hakee urissa aivan liikaa, eikä melutaso ollut ihan odotuksien mukainen. Alle tuhannen Kumho-kilometrin kohdalla alkoi sen verran tympimään, että tilasin samankokoiset Uniroyalit, ja asennuksen jälkeen kaikki (=lue kaikki!) epäkiitoliset ominaisuuden vaihtuivat ajonautintoon. Eron pystyi oikeasti kokemaan ensimmäisellä sadalla metrillä Etenkin suuntavakavuuden ja melun suhteen. Tämä episodi viime keväänä. Uniroyal on nykyään Continentalin omistuksessa ja on profiloitu konsernin päämerkkiä vähemmän urheilullisena, mutta sadekelin ominaisuuksiltaan A-luokan tuotteena. Uniroyalin runko on aavistuksen notkeampi kuin SportContactissa. Mielestäni täsmälleen sellainen kuin olisi suomen surkeille teille suunniteltu. Mukava ja sporttinen samaan aikaan. KLIC!Last edited by JKK; 19-10-2011, 22:22.
Leave a comment:
Leave a comment: