Originally posted by Bmw Master
View Post
Jos ajat Nankangilla kaupunkiajoa keskitehoisella autolla, tuskin huomaat koskaan renkaan pito-ongelmia, mutta jo tuolla noin 300heppaisella sen kyllä jo huomaa. Samoin kuin sitten esim syksyisellä, märällä ja lehtien liukastamalla mutkatiellä.
Se tuntuvampi ongelma niissä kuitenkin oli se, että ne eivät toimineet auton alla miltään osin hyvin ja sen seurauksena ei myöskään alusta ja ohjaus eivät toimineet hyvin. Ehkä tämäkin on asia, joka korostuu erityisesti tietyntyyppisissä autoissa - kenties samat asiat eivät tule jossakin hieman toisenlaisessa autossa lainkaan esiin. Mutta vielä kerran: Caymanin alla Nankang oli kaikin puolin aivan hirveä rengas - joka ei tarkoita sitä, etteikö se jonkun toisen auton alla, toisenlaisessa käytössä voisi olla kelvollinen.
Leave a comment: