Announcement
Collapse
No announcement yet.
Talvirengaskeskustelu 4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko kukaan testannu Nankang SW-8 tai Maxxis NP-3 Arctictrekkeria?
SW-5 oli ainaki huonot aikanaan Omegan alla. Yllättäviä pidon menetyksiä liikaa. Silti pysyttiin tiellä
Leave a comment:
-
-
No pakko myöntää että vähän jo mennyt sekaisin noista Bridgestonen mallimerkinnöistäettä en ole varma oliko ne noranza vai spike, mutta ne oli ne renkaat jotka pohjautui hakkapeliitta nelosiin. Eikä olleet kyllä mitenkään erityisen jämäkät.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by LT View PostTuon Blizzak Spiken pitäisi kyllä olla ihan made in Japan, Noranzat on Nokian tekemiä, eli tuota edellinen ja seuraava malli.
Leave a comment:
-
-
Ws-80 kitka näkyy olevan made in japan, mut kyllä tuossa nastapyörässä lukee made in russia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Driver22 View PostMinulla on olleet yhden talven alla Bridgestonen Spike 01 ja eipä ne mitenkään erityisen jämäkät olleet. Nokian tuotantoa toki kuten nämä uudet Noranzatkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by timppa_s View PostBridgestonet on kaikki aika jämäköitä. Nyt on alla WS-80 kitka ja se on myös sellainen. Voisi oikeastaan vähentää vielä paineita 2,4 kilosta.
Ei muuten mikään paras rengas talveen. Kuivalla, sateella ja karhealla pinnalla oikein pitävä mutta sileällä jäällä ja loskassa selvästi liukkaampi kuin Nokia tai Conti. Enempi sellaisen Keski-Eurooppalalaisen kitkan oloinen.
Minulla on olleet yhden talven alla Bridgestonen Spike 01 ja eipä ne mitenkään erityisen jämäkät olleet. Nokian tuotantoa toki kuten nämä uudet Noranzatkin.
Leave a comment:
-
-
Sellaisen olen pistänyt Kumhon KW31 225/45-17" kitkassa merkille että +90km/h jälkeen alkaa kumisemaan, ilmanpaineet renkaissa E46touringin "tehdas suositukset".
Mikäli kilometrejä tulisi päivässä paljon, en ostaisi. Arki autoiluun ihan ok pienellä varauksella.Last edited by jani; 28-11-2016, 07:31.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Driver22 View PostEi taida olla edes olemassa mitään kovin jämäkkiä oikeita talvirenkaita. Lähinnä kannattaisi kokeilla leveämpää rengasta alle ja ehkä jopa isommassa vannekoossa jos niin häiritsee.
Ei muuten mikään paras rengas talveen. Kuivalla, sateella ja karhealla pinnalla oikein pitävä mutta sileällä jäällä ja loskassa selvästi liukkaampi kuin Nokia tai Conti. Enempi sellaisen Keski-Eurooppalalaisen kitkan oloinen.
Leave a comment:
-
-
Itseltä hajosi juuri gummi, joten tarvitsi äkkiä uudet alle. Herttoniemen Rengas-Sopista Contin kutoset (kitka) 678€/kierros asennettuna nyt Black Friday tarjouksena. 225/45-17. Mielestäni asiallinen hinta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostMiksi sillä on väkisin ajoa. Ajat vain työsuhdeaudilla :think.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikkod View PostItsehän tilasin kutoseen nyt sitten nuo Nexen Winguard Sport 245/40 R19 98V XL RPB (Wi)
Autolla on niin vähän ajoa talvella että aika sama mitkä siellä alla pyörii. Tahtotila olisi ollut ettei ajoa olisi tullut olenkaan, mutta minkäs mahtaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by LT View PostTiedetään että ne on lähellä, mutta laskennallinen vierintäkehä on justiin sen muutaman millin isompi, 1997.4mm vs. 2001.8mm
edit. okei, löysin. Aika paljon on eroja mitoissa eri laskureiden välillä.Last edited by Jasu; 23-11-2016, 14:40.
Leave a comment:
-
-
Itsehän tilasin kutoseen nyt sitten nuo Nexen Winguard Sport 245/40 R19 98V XL RPB (Wi)
Autolla on niin vähän ajoa talvella että aika sama mitkä siellä alla pyörii. Tahtotila olisi ollut ettei ajoa olisi tullut olenkaan, mutta minkäs mahtaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jasu View PostNo ei itseasiassa ole niin paljoa. Melkolailla aivan sama vierintäkehä noissa.
Omaani päädyin laittamaan Continentalin Ice Contact 2 koossa 225/45-18 ja 245/40-18.
Leave a comment:
-
Leave a comment: