Originally posted by Spiddu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
-
-
245/35 17 näyttäs olevan ei niin yleinen koko :think
Esim Nexen tai muut keskilaatuset mutta hyvät ei tee tätä kokoa olleenkaan. Onkos toi Falken tosiaan ainoa "edullinen" vaihtoehto.. Falken ei ole tässä ketjussa kovin mairittelevia arvosteluja saanut?
E: Hankookia mulle on tarjottu...Last edited by biglimited; 30-11-2010, 09:33.Deutchland uber alles!
Comment
-
-
Originally posted by Jyle View PostItsellä kulu viime kesänä nankangit joka nurkasta pikkasen pykälälle ja on aika äänekkäät.Autossa kulmat ja iskarit kunnossa.. :think
Äänekkäät ne todellakin on(auto e60). Ensi kaudelle katellaan jotain muuta.Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by biglimited View Post245/35 17 näyttäs olevan ei niin yleinen koko :think
Esim Nexen tai muut keskilaatuset mutta hyvät ei tee tätä kokoa olleenkaan. Onkos toi Falken tosiaan ainoa "edullinen" vaihtoehto.. Falken ei ole tässä ketjussa kovin mairittelevia arvosteluja saanut?
E: Hankookia mulle on tarjottu...Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by biglimited View PostVanteina 8,5+10x17 ja sigun auto. Onkos 205/45+235/40 liian pulla (esim Nankang tai muu halpis) vai vaatiiko harvinaisemman 215/40-245/35 (Falken, Hankook)? :think
Hinnat halpis n 250-300€ vs parempi 400-500€ / kierros.
milläs ET:llä nuo vanteet oli? mulla oli madalletussa Z3:ssa 215/45 ja 235/40, niin kyllä ne vähän pullalta näytti. lisäksi ET13 vanteilla raapi jo vähän takaa kaariin kiinni. 205/45 junttaa jo lujasti sisälokareihin edestä kiinni, jos on pieni ET.
Comment
-
-
Ensi kesäksi täytyisi hommata sarja renkaita seiskan alle. Tärkeimpänä kriteerinä mahdollisimman pieni uraherkkyys, hiljaisuus ja hintaluokka <1000€/sarja.
Vanteet on 9x20 ja 10x20, joten eteen 245/40-20 ja taakse 275/35-20.
Onko paras vaihtoehto Nankang NS-2 (575€)? Vai olisiko parempi laittaa Falken FK-452:set (915€)?
Comment
-
-
Originally posted by biglimited View PostEteen on pakko ottaa varmaan matalampaa juu.. Kokeillaan ensi viikolla pelkkiä vanteita auton alle + paino päälle, näkeepähän sitte kuinka paljon tilaa jää :think 215/40+235/40 hassu yhdistelmä?
kyllä.
Comment
-
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostEnsi kesäksi täytyisi hommata sarja renkaita seiskan alle. Tärkeimpänä kriteerinä mahdollisimman pieni uraherkkyys, hiljaisuus ja hintaluokka <1000€/sarja.
Vanteet on 9x20 ja 10x20, joten eteen 245/40-20 ja taakse 275/35-20.
Onko paras vaihtoehto Nankang NS-2 (575€)? Vai olisiko parempi laittaa Falken FK-452:set (915€)?
Comment
-
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostEnsi kesäksi täytyisi hommata sarja renkaita seiskan alle. Tärkeimpänä kriteerinä mahdollisimman pieni uraherkkyys, hiljaisuus ja hintaluokka <1000€/sarja.
Vanteet on 9x20 ja 10x20, joten eteen 245/40-20 ja taakse 275/35-20.
Onko paras vaihtoehto Nankang NS-2 (575€)? Vai olisiko parempi laittaa Falken FK-452:set (915€)?
Comment
-
-
Vielä heräsi kysymyksiä noista nankang ns-2:sta, kun nyt useampia rengastestejä lukeneena, nankangit on olleet huonoja "märkäpidossa". Nuo testit on tosin kaikki olleet nankang ns-1:stä, mutta lieneekö merkitystä (=sama paska)? Noissa testeissä olevat renkaat on olleet 205 tai 225 leveitä, joten onko tuohon seiskaan tuleva 245/40-20 ja 275/35-20 yhdistelmä vielä vaarallisempi märällä tienpinnalla (=vesiliirto)? Tuntuu vaan järkeenkäyvältä, että mitä leveämpi rengas, sitä helpommin se "nousee" vesipatjan päälle, toki tätä luulisi kompensoivan 2000kg omamassa?
Uskaltaako noita nyt sitten ostaa, vai onko ne ns-2:set hengenvaaralliset märällä tienpinnalla? :think
Comment
-
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostVielä heräsi kysymyksiä noista nankang ns-2:sta, kun nyt useampia rengastestejä lukeneena, nankangit on olleet huonoja "märkäpidossa". Nuo testit on tosin kaikki olleet nankang ns-1:stä, mutta lieneekö merkitystä (=sama paska)? Noissa testeissä olevat renkaat on olleet 205 tai 225 leveitä, joten onko tuohon seiskaan tuleva 245/40-20 ja 275/35-20 yhdistelmä vielä vaarallisempi märällä tienpinnalla (=vesiliirto)? Tuntuu vaan järkeenkäyvältä, että mitä leveämpi rengas, sitä helpommin se "nousee" vesipatjan päälle, toki tätä luulisi kompensoivan 2000kg omamassa?
Uskaltaako noita nyt sitten ostaa, vai onko ne ns-2:set hengenvaaralliset märällä tienpinnalla? :think
ei ne sen helpommin vesiliirtoon lähde, mutta ihan vaan märällä on liukkaammat mitä vaikkapa michelinit. johtuu ihan vaan kumiseoksesta. riittävän hyvät kumit ne silti on normaali käytössä.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postei ne sen helpommin vesiliirtoon lähde, mutta ihan vaan märällä on liukkaammat mitä vaikkapa michelinit. johtuu ihan vaan kumiseoksesta. riittävän hyvät kumit ne silti on normaali käytössä.
nimimerkillä "nankangit alpinoilla"
Comment
-
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostVielä heräsi kysymyksiä noista nankang ns-2:sta, kun nyt useampia rengastestejä lukeneena, nankangit on olleet huonoja "märkäpidossa". Nuo testit on tosin kaikki olleet nankang ns-1:stä, mutta lieneekö merkitystä (=sama paska)? Noissa testeissä olevat renkaat on olleet 205 tai 225 leveitä, joten onko tuohon seiskaan tuleva 245/40-20 ja 275/35-20 yhdistelmä vielä vaarallisempi märällä tienpinnalla (=vesiliirto)? Tuntuu vaan järkeenkäyvältä, että mitä leveämpi rengas, sitä helpommin se "nousee" vesipatjan päälle, toki tätä luulisi kompensoivan 2000kg omamassa?
Uskaltaako noita nyt sitten ostaa, vai onko ne ns-2:set hengenvaaralliset märällä tienpinnalla? :thinkOriginally posted by bemu2000 View Postei ne sen helpommin vesiliirtoon lähde, mutta ihan vaan märällä on liukkaammat mitä vaikkapa michelinit. johtuu ihan vaan kumiseoksesta. riittävän hyvät kumit ne silti on normaali käytössä.Originally posted by VaihtoVirta View PostTuota asiaa puitiinkin jo tässä topicissa aiemmin. Kiitokset vastauksista!
nimimerkillä "nankangit alpinoilla"Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
Comment