Originally posted by M325i
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bemu2000 View Postmulla oli edessä toi koko ja takana 265/40... aika kovat kumit on, eikä ihan hiljaisimmat. on niissä silti hinta/laatu suhde kohdallaan, eipä ole ainakaan mitkään löysärunkoiset.E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by M325i View PostKumho ECSTA SPT KU31
Onko minkälaisia kokemuksia? Kyseisestä rengasmallista. 235/45x17 koossa 97W,Olisivat aika edulliset. 88€/kpl
Koossa 215/40/16 on ollut harrastepelissä ja täytyy sanoa, että olen ollut tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen. Ei ne nyt kovin äänekkäät ole, auto on tosin E30 eli ei se autokaan kovin hiljainen ole. Hyvin pitää ainakin kuivalla, eikä kulu kovin herkästi.
Comment
-
-
Tässä ollaan nyt katseltu kesäkumeja 2-3kk Suomesta ja Saksasta ja olen tullut siihen tulokseen että Suomesta ei missään nimessä kannata ostaa kumeja. Esim. Tampereella Nangkang NS-2 maksoi 2:ssa eri rengasliikkeessä 515€ ja 490€. Okei kuuluuhan siihen asennus vanteelle ja laitto auton alle mut kuitenkin. 377€ rengas-onlinessa ja asennus vanteelle maksaa sen 50€ ja itse laitan kyllä renkaat auton alle eli hinnaksi tulee 427€. Jos pian tilaisi Nangkangit pois!!
Comment
-
-
Originally posted by M325i View PostNyt kannattaa varmasti kummit ostaa,hinnat on toista luokkaa parin kk päästä...
Comment
-
-
Originally posted by M325i View PostNyt kannattaa varmasti kummit ostaa,hinnat on toista luokkaa parin kk päästä...
Comment
-
-
Originally posted by marsupilami View PostJos renkaassa merkintä XL = extra load niin mitä tämä vaikuttaa renkaan käytöstapaan tavallisessa henkilöautossa?
Onko rakenne kovempi = meluisampi ?E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Comment
-
-
Originally posted by hj325hml View Post225/35/19 koossa mitä edullista suosittelette?
Tuolla on muutamia edullisia..Näissä renkaissa on hinta ja laatu kohdallaan
Comment
-
-
Originally posted by hj325hml View Post225/35/19 koossa mitä edullista suosittelette?
Tuolla on muutamia edullisia..
Omaan ostin kitkoiksi Kumhot mielenkiinnosta ja kokeilumielessä ja olen ollut erittäin tyytyväinen ja sen innoittamana ostin Kumhot..tosin edelleen kokeilumielessä/pienellä varauksella tulevaksi kesäksikin, tosin mallia ECSTA MX KU15. Saa nähdä sitten miten toimiivat?!
Tosin on sekin sanottava että Kumho ei sinänsä taida Eurooppalaisen näkökulman mukaan olla varsinainen "halpis-rengas" vaan sijoittuu samaan kategoriaan mm Nokian-renkaiden kanssa..joita meillä Suomessa pidetään usein premium-renkaina, jota ei ne eivät siis esim Keski-Euroopassa ole.Last edited by jva; 29-01-2008, 13:26.
Comment
-
-
Originally posted by BME316 View PostFalkenit on sitten mukavat uraimurit.
Comment
-
Comment