Mulla on e34 ämmässä nankangin ns-II ollut nyt kesän alla, todella hyvä hinta-laatusuhde nuissa renkaissa. Renkaiden koko itsellä 235/40 ja 265/35 18". Ei vetele urissa. Normaalissa ajossa ominaisuudet ovat ainakin riittäneet.
Kiitoksia kokemuksen syvästä rinta äänestä. Eipä siinä auta ku tilata rattaat. Alkaa kesäkelit painaa sopivasti päälle.
Originally posted by EGoman
on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Oon tässä nyt pähkäillyt kumhon ja nankangin välillä. kumhot tulis n.20€ halvemmaksi joten ei mitään merkitystä hinnallisesti. Eli kumhoa löytyy vain 265/35-18. Nyt paikoillaan siis 275/35. Onko 265 hyvä koko kun vanne on 10" leveä? 275 on tosi hyvä. Inhoan noita ihme "german" look rattaita...
Originally posted by EGoman
on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Ainakaan Kumho Ecsta 712, koossa 255/40/17 kymppituumasella ei oo oikeestaan yhtään "german look" Eli ihan huoletta voit heittää mun mielestä 265 kumit alle.
Oon tässä nyt pähkäillyt kumhon ja nankangin välillä. kumhot tulis n.20€ halvemmaksi joten ei mitään merkitystä hinnallisesti. Eli kumhoa löytyy vain 265/35-18. Nyt paikoillaan siis 275/35. Onko 265 hyvä koko kun vanne on 10" leveä? 275 on tosi hyvä. Inhoan noita ihme "german" look rattaita...
Tuskin tuo leveys tuottaa ongelmaa, mutta riippuen nyt ihan mihin autoon ko.rengas on menossa, voi 265/35-18":n halkaisija jäädä liian pieneksi.
Onkohan noissa Nangangeissa ja Kumhoissa minkä verran eroa?
Tuosta ihan vierestä, eli Mansenautosta saisi tällä hetkellä Kumhoa, mutta Nangangia ei nyt ole. Ja Nangang on kuulemma kalliimpi kun sitä aikanaan tulee.
Tulisi ihan samanhintaiseksi tilata rengas-onlinesta Nangangit ja viedä sitten asennettavaksi vanteille, kuin hivenen pienemmällä vaivalla ottaa Kumhot tuolta Mansenautosta.
Onkohan noissa Nangangeissa ja Kumhoissa minkä verran eroa?
Tuosta ihan vierestä, eli Mansenautosta saisi tällä hetkellä Kumhoa, mutta Nangangia ei nyt ole. Ja Nangang on kuulemma kalliimpi kun sitä aikanaan tulee.
Tulisi ihan samanhintaiseksi tilata rengas-onlinesta Nangangit ja viedä sitten asennettavaksi vanteille, kuin hivenen pienemmällä vaivalla ottaa Kumhot tuolta Mansenautosta.
Käytökseltään hyvinkin identtiset, mutta Nankang hieman kulutuskestävämpi samoissa nopeusluokissa.
Onko tosi, että tuommoset Nankang NS-2:t uskaltaa E39:n kokoiseen autoon ostaa kesärenkaaksi?
Mitä jos ajelee toisinaan vähän reippaammin? Pitääkö tuo rengas Suomen huonolla asfalttimaanteillä isomman nopeuden tilanteissa? Jos tienpinta on vähääkään kostea, niin tuleeko Nankangista ohituksessa 150km/h lasissa kallistuvassa mutkassa ruumisarkun renkaat?
Jos vettä on enemmän tiellä, niin pitääkö noilla pelätä kokoajan milloin auto nousee patjalle ?
Toisinsanoen. Onko nuo NS-2:t hyvät (niin mahtavat kuin täällä nyt on ylistetty jo pitkään) siis kuivalla, hyvällä asfaltilla ja normaali seka-ajossa? Mutta voiko olla niin, että jos autolla ajetaan lujempaa, huonommilla pinnoilla ja ehkä märällä, niin tuleeko renkaasta siinä vaiheessa arveluttava?
Itse en ainakaan haluaisi miettiä kesäkelillä ajaessani, että pitääköhän mun nyt säätää ajotapaa renkaan takia.
Kertokaa... Olen valmis muuttumaan NS-2 lahkolaiseksi itsekin, koska ne ovat niin helkkarin halvat, ja INHOAN vetelyä renkaissa yli kaiken.
Onko tosi, että tuommoset Nankang NS-2:t uskaltaa E39:n kokoiseen autoon ostaa kesärenkaaksi?
Mitä jos ajelee toisinaan vähän reippaammin? Pitääkö tuo rengas Suomen huonolla asfalttimaanteillä isomman nopeuden tilanteissa? Jos tienpinta on vähääkään kostea, niin tuleeko Nankangista ohituksessa 150km/h lasissa kallistuvassa mutkassa ruumisarkun renkaat?
Jos vettä on enemmän tiellä, niin pitääkö noilla pelätä kokoajan milloin auto nousee patjalle ?
Toisinsanoen. Onko nuo NS-2:t hyvät (niin mahtavat kuin täällä nyt on ylistetty jo pitkään) siis kuivalla, hyvällä asfaltilla ja normaali seka-ajossa? Mutta voiko olla niin, että jos autolla ajetaan lujempaa, huonommilla pinnoilla ja ehkä märällä, niin tuleeko renkaasta siinä vaiheessa arveluttava?
Itse en ainakaan haluaisi miettiä kesäkelillä ajaessani, että pitääköhän mun nyt säätää ajotapaa renkaan takia.
Kertokaa... Olen valmis muuttumaan NS-2 lahkolaiseksi itsekin, koska ne ovat niin helkkarin halvat, ja INHOAN vetelyä renkaissa yli kaiken.
Tero
Renkaat ne on siinä missä muutkin. Jos on pintaa renkaassa niin hyvin ne sateellakin toimivat, mutta tämähän pätee kaikkiin renkaisiin. Märällä kelillä nyt saa muutenkin käyttää järkeä milloin ja missä kannattaa ajaa kovaa. Hyvin toimi ainakin viime kesänä oman auton alla, painoa 1715kg, ja ostan varmasti toisetkin kun joskus tarvitsee.
Comment