Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PeteS
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 2766
    • Ylivieska

    Originally posted by KimmoK View Post
    Mulla on e34 ämmässä nankangin ns-II ollut nyt kesän alla, todella hyvä hinta-laatusuhde nuissa renkaissa. Renkaiden koko itsellä 235/40 ja 265/35 18". Ei vetele urissa. Normaalissa ajossa ominaisuudet ovat ainakin riittäneet.
    Kiitoksia kokemuksen syvästä rinta äänestä. Eipä siinä auta ku tilata rattaat. Alkaa kesäkelit painaa sopivasti päälle.
    Originally posted by EGoman
    on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
    Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
    E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

    Comment

    • mynni
      Bimmer Rookie
      • Jan 2006
      • 159

      kannattaa kattoa myös www.vannetukku.fi sieltä saa kumhoa edukkaasti, ite otan sieltä 225/40/18 = 95€ kpl
      ex: e61 525da -07 lci "m-sport"
      ex: e46 316 touring -02
      ex: e39 523i -96
      ex: e36 325i coupe avus edition -94
      ex. e28 520i -85
      ex. e21 316/2.0 -77

      Comment

      • Mosse535i
        Bimmer Rookie
        • Apr 2006
        • 72
        • Ähtäri

        Kyllä itse ainakin suosittelen tota rengas-onlinea. Nopea toimitus kotiovelle... Ja nettikaupaksi jopa hyvää palvelua

        Comment

        • PeteS
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2006
          • 2766
          • Ylivieska

          vieläkin renkaista

          Oon tässä nyt pähkäillyt kumhon ja nankangin välillä. kumhot tulis n.20€ halvemmaksi joten ei mitään merkitystä hinnallisesti. Eli kumhoa löytyy vain 265/35-18. Nyt paikoillaan siis 275/35. Onko 265 hyvä koko kun vanne on 10" leveä? 275 on tosi hyvä. Inhoan noita ihme "german" look rattaita...
          Originally posted by EGoman
          on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
          Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
          E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

          Comment

          • Sturmovik
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2005
            • 360
            • häme

            Ainakaan Kumho Ecsta 712, koossa 255/40/17 kymppituumasella ei oo oikeestaan yhtään "german look" Eli ihan huoletta voit heittää mun mielestä 265 kumit alle.

            Comment

            • Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

              Originally posted by PeteS View Post
              Oon tässä nyt pähkäillyt kumhon ja nankangin välillä. kumhot tulis n.20€ halvemmaksi joten ei mitään merkitystä hinnallisesti. Eli kumhoa löytyy vain 265/35-18. Nyt paikoillaan siis 275/35. Onko 265 hyvä koko kun vanne on 10" leveä? 275 on tosi hyvä. Inhoan noita ihme "german" look rattaita...
              Tuskin tuo leveys tuottaa ongelmaa, mutta riippuen nyt ihan mihin autoon ko.rengas on menossa, voi 265/35-18":n halkaisija jäädä liian pieneksi.

              Comment

              • Sturmovik
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2005
                • 360
                • häme

                Ilmeisesti e34? Ei taida kyllä 275 mahtua ilman mitään modauksia:think Milläs et:llä vanteet on?

                Comment

                • MTV
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2005
                  • 337
                  • JKL

                  Vielä noista Nankangeista NS-2:sta eli mitä eroa näillä kahdellä on?

                  NS-2 225/55 ZR16 95W TW
                  NS-2 225/55 R16 95V CN

                  Ilmeisesti nopeusluokka..mutta onku muuta ja kumpi kannattaisi ottaa E34:seen, hintaerohan ei ole paljon..
                  Exät: E21 320/6 -81, E28 528iA -85, E34 535iA -89,
                  E34 540iA -93

                  Comment

                  • Petri.Kekkonen
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2006
                    • 7434
                    • Oulu

                    Originally posted by MTV View Post
                    Ilmeisesti nopeusluokka..mutta onku muuta ja kumpi kannattaisi ottaa E34:seen, hintaerohan ei ole paljon..
                    Ite ottasin V-nopeusluokan jos ei yli 240km/h tule pitempiä pätkiä ajeltua, mutta muuten en tiedä mitään mikä noitten todellinen ero sitten on.
                    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                    E39 523i M Sport '00, Titansilber

                    Comment

                    • MTV
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2005
                      • 337
                      • JKL

                      Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
                      Ite ottasin V-nopeusluokan jos ei yli 240km/h tule pitempiä pätkiä ajeltua, mutta muuten en tiedä mitään mikä noitten todellinen ero sitten on.
                      Ei varmaan hirveästi tule yli 240km/h ajetultua..ainakin jos tehdasta on uskominen
                      Exät: E21 320/6 -81, E28 528iA -85, E34 535iA -89,
                      E34 540iA -93

                      Comment

                      • Terou
                        BTCF Member
                        • May 2005
                        • 791
                        • Tampere

                        Onkohan noissa Nangangeissa ja Kumhoissa minkä verran eroa?
                        Tuosta ihan vierestä, eli Mansenautosta saisi tällä hetkellä Kumhoa, mutta Nangangia ei nyt ole. Ja Nangang on kuulemma kalliimpi kun sitä aikanaan tulee.
                        Tulisi ihan samanhintaiseksi tilata rengas-onlinesta Nangangit ja viedä sitten asennettavaksi vanteille, kuin hivenen pienemmällä vaivalla ottaa Kumhot tuolta Mansenautosta.
                        E46 M3 perän lukkoyksikkö
                        Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa

                        www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin

                        Comment

                        • PeteS
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2006
                          • 2766
                          • Ylivieska

                          Originally posted by Sturmovik View Post
                          Ilmeisesti e34? Ei taida kyllä 275 mahtua ilman mitään modauksia:think Milläs et:llä vanteet on?
                          Juu e34 kyseessä. Et 18. Pitäs mahtua alle 275 kumilla kun taittaa pokkauksen kaaresta. Näin oli tehty bemuun mistä ostin nuot.
                          Originally posted by EGoman
                          on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
                          Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
                          E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

                          Comment

                          • Hemi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 18880
                            • Pirkanmaa

                            Originally posted by Terou View Post
                            Onkohan noissa Nangangeissa ja Kumhoissa minkä verran eroa?
                            Tuosta ihan vierestä, eli Mansenautosta saisi tällä hetkellä Kumhoa, mutta Nangangia ei nyt ole. Ja Nangang on kuulemma kalliimpi kun sitä aikanaan tulee.
                            Tulisi ihan samanhintaiseksi tilata rengas-onlinesta Nangangit ja viedä sitten asennettavaksi vanteille, kuin hivenen pienemmällä vaivalla ottaa Kumhot tuolta Mansenautosta.
                            Käytökseltään hyvinkin identtiset, mutta Nankang hieman kulutuskestävämpi samoissa nopeusluokissa.

                            Comment

                            • teropa
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2005
                              • 3855
                              • Oulu

                              Onko tosi, että tuommoset Nankang NS-2:t uskaltaa E39:n kokoiseen autoon ostaa kesärenkaaksi?

                              Mitä jos ajelee toisinaan vähän reippaammin? Pitääkö tuo rengas Suomen huonolla asfalttimaanteillä isomman nopeuden tilanteissa? Jos tienpinta on vähääkään kostea, niin tuleeko Nankangista ohituksessa 150km/h lasissa kallistuvassa mutkassa ruumisarkun renkaat?

                              Jos vettä on enemmän tiellä, niin pitääkö noilla pelätä kokoajan milloin auto nousee patjalle ?

                              Toisinsanoen. Onko nuo NS-2:t hyvät (niin mahtavat kuin täällä nyt on ylistetty jo pitkään) siis kuivalla, hyvällä asfaltilla ja normaali seka-ajossa? Mutta voiko olla niin, että jos autolla ajetaan lujempaa, huonommilla pinnoilla ja ehkä märällä, niin tuleeko renkaasta siinä vaiheessa arveluttava?

                              Itse en ainakaan haluaisi miettiä kesäkelillä ajaessani, että pitääköhän mun nyt säätää ajotapaa renkaan takia.

                              Kertokaa... Olen valmis muuttumaan NS-2 lahkolaiseksi itsekin, koska ne ovat niin helkkarin halvat, ja INHOAN vetelyä renkaissa yli kaiken.

                              Tero
                              E60 520dA M-sport
                              ---Ex
                              E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
                              E90 330iA, 325iA, 320dA
                              E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
                              E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

                              PPL(A)

                              Comment

                              • KimmoK
                                Bimmer Fanatic
                                • Apr 2006
                                • 553
                                • Kontiolahti/Joensuu

                                Originally posted by teropa View Post
                                Onko tosi, että tuommoset Nankang NS-2:t uskaltaa E39:n kokoiseen autoon ostaa kesärenkaaksi?

                                Mitä jos ajelee toisinaan vähän reippaammin? Pitääkö tuo rengas Suomen huonolla asfalttimaanteillä isomman nopeuden tilanteissa? Jos tienpinta on vähääkään kostea, niin tuleeko Nankangista ohituksessa 150km/h lasissa kallistuvassa mutkassa ruumisarkun renkaat?

                                Jos vettä on enemmän tiellä, niin pitääkö noilla pelätä kokoajan milloin auto nousee patjalle ?

                                Toisinsanoen. Onko nuo NS-2:t hyvät (niin mahtavat kuin täällä nyt on ylistetty jo pitkään) siis kuivalla, hyvällä asfaltilla ja normaali seka-ajossa? Mutta voiko olla niin, että jos autolla ajetaan lujempaa, huonommilla pinnoilla ja ehkä märällä, niin tuleeko renkaasta siinä vaiheessa arveluttava?

                                Itse en ainakaan haluaisi miettiä kesäkelillä ajaessani, että pitääköhän mun nyt säätää ajotapaa renkaan takia.

                                Kertokaa... Olen valmis muuttumaan NS-2 lahkolaiseksi itsekin, koska ne ovat niin helkkarin halvat, ja INHOAN vetelyä renkaissa yli kaiken.

                                Tero
                                Renkaat ne on siinä missä muutkin. Jos on pintaa renkaassa niin hyvin ne sateellakin toimivat, mutta tämähän pätee kaikkiin renkaisiin. Märällä kelillä nyt saa muutenkin käyttää järkeä milloin ja missä kannattaa ajaa kovaa. Hyvin toimi ainakin viime kesänä oman auton alla, painoa 1715kg, ja ostan varmasti toisetkin kun joskus tarvitsee.
                                ///M Power

                                @colehmaizel

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎