Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jarrujen huolto, tutinat ja ratin heiluminen
Collapse
X
-
Originally posted by Matuh View PostEi kai ne nyt pielessä ole kun n.3 vko sitten suunnattin kohilleen:think
Comment
-
-
Vanhan lapun löysin jonka mukaan suunnattiin kuulemma ota tuosta liikkeestä nyt enää selvää...
Ja siellä casterit vas. +0.8 ja oik. +0.9E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Vanhan lapun mukaan säädetty? Mitähän vittua?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Kyllähän kunnon suuntauksesta pitää saada se raportti ja siinä olla arvot ennen suuntausta, sen jälkeen sekä ohjearvot. Tuollaiset "suunnattiin vanhan lapun perusteella" nyt ei kerro mitään, koska mitään mittaustuloksia ei ole, joista voisi päätellä onnistuiko se suuntaus vai ei.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostJa mikähän firma on kyseessä?Tietää vältellä.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Mitähän oikeasti tapahtui
Mitähän arvelette tapahtuneen mun etujarrulevyille:
-auto oli jarrujen laitossa pari kk sitten. Jarrut tarkastettiin, palat ja levyt takaa uusiksi, edestä vain palat koska levyissä oli hyvin pintaa
- pian em. Rempan jälkeen alkoi jarruttaessa ravistaa, niin että ratti heilui hieman jos esim. Kaupungissa valoihin jarrutti. Myös maantiellä huomasi välillä selvästi, mutta ei ihan joka jarrutuksessa.
- tänään vein auton tsekattavaksi ja etulevyt olivatkin nyt yllättäen kierot. Korjaamon mielestä vanhuuttaan kieroutuneet ja ihan normaalia.
Itse en tajua, miten ennen ravistamattomat levyt on äkkiä kieroutuneet, pintaa oli vielä reilusti jäljellä ja näillä siis oli ajettu ongelmitta noin 100.000 km maantieajoa pääosin, ja rauhallisesti ilman äkkijarrutuksia, sama käyttö ennen j jälkeen remontin.
Levyt on nyt vaihdettu ja maksettu kun en jaksa näistä riidellä. Eikä ravista enää. Mutta oliko vian alkusyy oikeasti vanhoissa levyissä vai jossain ihan muualla?2012 F11 530DAt Xdrive
Ex 2002 E39 530DAt
Comment
-
-
Originally posted by Siankarlo View PostMitähän arvelette tapahtuneen mun etujarrulevyille:
-auto oli jarrujen laitossa pari kk sitten. Jarrut tarkastettiin, palat ja levyt takaa uusiksi, edestä vain palat koska levyissä oli hyvin pintaa
- pian em. Rempan jälkeen alkoi jarruttaessa ravistaa, niin että ratti heilui hieman jos esim. Kaupungissa valoihin jarrutti. Myös maantiellä huomasi välillä selvästi, mutta ei ihan joka jarrutuksessa.
- tänään vein auton tsekattavaksi ja etulevyt olivatkin nyt yllättäen kierot. Korjaamon mielestä vanhuuttaan kieroutuneet ja ihan normaalia.
Itse en tajua, miten ennen ravistamattomat levyt on äkkiä kieroutuneet, pintaa oli vielä reilusti jäljellä ja näillä siis oli ajettu ongelmitta noin 100.000 km maantieajoa pääosin, ja rauhallisesti ilman äkkijarrutuksia, sama käyttö ennen j jälkeen remontin.
Levyt on nyt vaihdettu ja maksettu kun en jaksa näistä riidellä. Eikä ravista enää. Mutta oliko vian alkusyy oikeasti vanhoissa levyissä vai jossain ihan muualla?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by Siankarlo View PostMitähän arvelette tapahtuneen mun etujarrulevyille:
-auto oli jarrujen laitossa pari kk sitten. Jarrut tarkastettiin, palat ja levyt takaa uusiksi, edestä vain palat koska levyissä oli hyvin pintaa
- pian em. Rempan jälkeen alkoi jarruttaessa ravistaa, niin että ratti heilui hieman jos esim. Kaupungissa valoihin jarrutti. Myös maantiellä huomasi välillä selvästi, mutta ei ihan joka jarrutuksessa.
- tänään vein auton tsekattavaksi ja etulevyt olivatkin nyt yllättäen kierot. Korjaamon mielestä vanhuuttaan kieroutuneet ja ihan normaalia.
Itse en tajua, miten ennen ravistamattomat levyt on äkkiä kieroutuneet, pintaa oli vielä reilusti jäljellä ja näillä siis oli ajettu ongelmitta noin 100.000 km maantieajoa pääosin, ja rauhallisesti ilman äkkijarrutuksia, sama käyttö ennen j jälkeen remontin.
Levyt on nyt vaihdettu ja maksettu kun en jaksa näistä riidellä. Eikä ravista enää. Mutta oliko vian alkusyy oikeasti vanhoissa levyissä vai jossain ihan muualla?
Eli satulat pöydälle ja osiksi.
EDIT: Hidas näköjää...- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostSatuloista lähtisin ekana vikaa etsimään. Uudet palat niin männät painettu sisään, varmaan jumittaa jossain kohtaa.
Eli satulat pöydälle ja osiksi.
EDIT: Hidas näköjää...
Comment
-
Comment