Carrierin säätöä nyt ei vielä kykene tekemään, ennenkuin saa kaikki muutkin palikat millä ihmetellä. Tuo jarrulevyn syvyys ei vaan ole enää juurikaan säädettävissä, niin sillä olinkin siitä eniten huolissani.
Onko jonkinlainen fiilis, ettei tästä tulisi toimivaa settiä? Saa ja pitääkin epäillä.
Front brake / brake disc | BMW 7' E32 735i M30 Europe
Brake disc, ventilated
34 11 6 756 090
302X28
No kun nuo on 28mm levylle niin silloin carriereille ja paloille ei tarvitse tehdäkään modauksia.
Tuo matalampi levy ei sovi suoraan e36 navan päälle koska navan halkaisija on 139-142mm riippuen valmistajasta. Ja vastaavasti tuo syvempi vaatii navan ja levyn väliin 2mm lisää että ei ota raidetangon päähän.
Minkä takia noissa etupään holkeissa on toi laippa toisessa päässä?
Mulla on laipattomat holkit itellä ja näytti nekin toimivan kun pyörittelin vähän aikaa napaa ja tolppaa käsissä.
se pölykupin sisäkehä (laakerin vaste) on 2mm isompi kuin Laakerin sisäkehä. kai siinä on ajateltu ettei se laakerin vastepinta olisi koolin r pinnalla.
kai joku voi sen sisäkehä halkikin kiristää.:think
tiedä häntä. toimii ilmankin. mulla on tehty pölykupin tilalle holkki johon laakerin sisäkooli vastaa. että sitä en tiedä miksi se pitää olla yksiosainen jolloin se kaulus pitää tehdä 3-5mm paksuksi
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
kato nyt vielä että ABS anturi mahtuu olemaan kun en muista kuinka se siellä on. jos sille on tarvetta.
onhan siitä "etua" jarrulevy valinnassa jos sitä levittää sieltä navan takaa. (mahtuu syvempi levy) mutta taas vastaavasti joutuu sen mutterin teettämään.
jos e36 navan takapinta vastaa samaan linjaan kuin alkuperäinen napa niin alkp. mutterin saa n.5kierrosta kiinni ja vielä lukittuakin
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
E30:iin Tulee nyt päivitettyä taakse e36 m3 takalevy
siinä tuo käsijarrun kehä on liian iso alkuperäiselle seisontajarrulle, siihen tehdään holkki ~180mm->~160mm
Nyt jos jollain on kiinnostusta niin sovittiin että tehdään niin monta kpl kuin aihiosta riittää
Eli kättä pystyyn tai sit ihan vaan privaa jos moisille on tarvetta
Isoissa E46:n levyissä seisontajarru on 185mm sisäkehällä eli jos haluaa siihen käyttää niin tarvii keskittää 2.5mm välikkeillä ja vaikka hepata kiinni. Tai voi pultata jne tyyli vapaa.
Hinta kymppejä. Epytekillä 99e/pari
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Mullahan taitaa kumminkin olla E34 525i satulat! Carrierin lovet kun ovat karvan alta 26mm. Mihin lie menneet ne seiskan satulat sitten... Eli 302x22 levy ollut tuollaisessa E34:ssä. Kaipa noillakin tulee toimeen?
Tosin onhan vielä mahdollista, että ne E39 540i satulatkin passaisivat samaan adapteriin... En vaan jaksa uskoa moiseen tuuriin.
Mittailin, että keskeltä palan ulkoreunaan olisi 153mm. Tämä siis Neppo -nimimerkiltä ostetuilla adaptereilla joilla nuo E32 735i satulan carrierit ovat kiinni.
Juurikin joku tuollainen 302-308mm levy voisi olla passeli...
Tuon mitan perusteella sanoisin että 308mm minimi. Kun levyn reunassa yleensä pieni viiste.
Tietysti jos ei itseä häiritse että ihan aavistuksen tulee pala reunan yli tai viisteen päälle niin voi käyttää noita 305mm levyjäkin.
Tuon mitan perusteella sanoisin että 308mm minimi. Kun levyn reunassa yleensä pieni viiste.
Tietysti jos ei itseä häiritse että ihan aavistuksen tulee pala reunan yli tai viisteen päälle niin voi käyttää noita 305mm levyjäkin.
Kerkesin muokkaamaan tuon postaukseni... Ei tietysti muuta mitään, mikäli päätän jatkaa jo siistityillä satuloilla.
Comment