Originally posted by EMP
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
4x100 -> 5x120?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i
-
-
Originally posted by JIPSKI View PostMillä holkeilla sulla on tuo tehtynä?
Tuossa vielä kuva tuolla 2mm laipalla olevalla holkilla, e36navalla ja e30 vakio mutterilla. Olka-akselissahan kierre loppuu hieman tuon lukitus loven alapuolelle.
Last edited by EMP; 26-01-2015, 16:39.
Comment
-
-
Originally posted by EMP View PostNoilla epytecin holkeilla. Mutta niitä sorvattiin lyhemmäksi!
Tuossa vielä kuva tuolla 2mm laipalla olevalla holkilla, e36navalla ja e30 vakio mutterilla. Olka-akselissahan kierre loppuu hieman tuon lukitus loven alapuolelle.
Last edited by JIPSKI; 26-01-2015, 17:09.exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i
Comment
-
-
Holkki ilman kaulusta
Mutteri menee 2mm syvemmälle jolloin sen saa lukittua kuin alunperinkin
Tai Voihan tuohon porata reiän ja laittaa sokansigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
Raktechfin@gmail.com
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostOnko jollain noista holkeista mittoja heittää, tuntuu aika hurjalta hinnalta kahdesta holkista noi satasen pintaan olevat valmiit kalikat
http://ww.btcf.fi/forum/showpost.php...&postcount=219
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=215
Comment
-
-
Mites toi laakerin suoja? E30 36 vai meneekö ollenkaan?
Edit:jos vaikka menis yhdellä kasauksella oikein ku vaikutti aika tiukalta sovitukselta nuo holkit.Last edited by JIPSKI; 26-01-2015, 17:39.exät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i
Comment
-
-
Originally posted by JIPSKI View PostMilläs noita on porukat lukinnu? Aika ilkee jos lähtee ajossa irtiVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by EMP View PostNoilla epytecin holkeilla. Mutta niitä sorvattiin lyhemmäksi!
Tuossa vielä kuva tuolla 2mm laipalla olevalla holkilla, e36navalla ja e30 vakio mutterilla. Olka-akselissahan kierre loppuu hieman tuon lukitus loven alapuolelle.
Originally posted by Bansku View PostOnko jollain noista holkeista mittoja heittää, tuntuu aika hurjalta hinnalta kahdesta holkista noi satasen pintaan olevat valmiit kalikat
http://www.epytec.de/kategorien/radn...5-loch-radnabe
Originally posted by Tonton View PostHolkki ilman kaulusta
Mutteri menee 2mm syvemmälle jolloin sen saa lukittua kuin alunperinkin
Tai Voihan tuohon porata reiän ja laittaa sokan
Comment
-
-
Originally posted by mulletti View PostTähän näköjään ei oo vielä vastattu mutta tänään sain viimeinkin kouraani Z4 takanavat. Kustansi 68€/kpl ja valmistaja Febi, toimitusaika oli pitkä kun 7.2 kävin tilaamassa KL-Varaosista. Tosin tuo hinta on asevelihinta (toivottavasti), originaaliosa oli muistaakseni jotain 140€/kpl. Ja booriluku on 27, senkin vielä mittailin ihan omin kätösin eli sama kuin vetarissa. Itse toteutan takapään niukalla budjetilla eli sorvautan levyjen keskireiät isommaks ja poraan uuden jaon levyihin...
Samoin etuakselille e30 tolppa ja e36 napa holkilla yhdistelmälle edullisen budjetin jarruratkaisut kiinnostavat? Esim. E36 tai E46 osilla?G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
-
Originally posted by Tuoppo View PostOsaisiko, viisaammat kertoa jos Z4 navan jatkoksi laittaa E30 M3 takajarrulevyn niin sopiiko alkuperäiset e30 325 käsijarruosat paikalleen ja onko mahdollista käyttää alkuperäistä e30 325 jarrusatulaa adapterin kanssa?
Samoin etuakselille e30 tolppa ja e36 napa holkilla yhdistelmälle edullisen budjetin jarruratkaisut kiinnostavat? Esim. E36 tai E46 osilla?
Vai haluatko suurentaa jarruja samalla?
Eteen ei oikein käy mikään levy suoraan ellei tuo napaa reilusti ulos
Ehkä step1 olisi
Olisko alfan etulevy. E36 satula eteen.
E36 325 takalevy ja Compactin satula
Takalevyn halkaisijasta vähän pois ja alfan levyyn uusi jako.
Eteen satulalle adapteri.
Sitten jos haluaa isompaa niin vaikka audin tt levyä 312 ja e46 328 takalevy e34 540 satuloilla
Adapterit satuloille ja etulevylle reiät soikeiksi ja keskireikä isommaksisigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
Raktechfin@gmail.com
Comment
-
-
Itse laitoin taakse z4 navat ja e36/e46 jarrulevyt mistä sorvattiin halkaisija pienemmäksi, että sopi vakio satula paikalleen ilman adaptereita. E30 Käsijarrun osat sopi suoraan. Eteen e36 navat holkeilla ja e30 omat levyt keskireijän sorvauksella ja jaon poraamisella. Myös levyn "sisältä" otettiin hieman pois ettei jää navasta kantamaan. E30 omat satulat ja prikat väliin ET:n muutoksen takia. Carrierin "etupuolelta " piti hioa rälläkällä ettei ota vanteeseen kiinni+3mm spaceria (style 32 17x8 et20)
E. Voihan taaksekkin laittaa toki vakio levyt ja sorvattiin keskireijän isommaksi ja porata uuden jaon mutta e36 levyllä jäi koneistus hommat pienemmäksi ja satuin ilmaiseksi saamaan levyt niin käytin ne.Last edited by pilootti; 20-04-2015, 21:33.e30 318i touring "Bercedes Menz"
Kawasaki z1000
-FatBoyRacing-
Comment
-
-
Väännetään vielä rautalankaa etutolppien muutoksen osalta. Jos muutoksen tekee e30 tolppaan, väliholkkilla ja e36 navalla niin millainen väliholkin kauluksen paksuus pitäisi olla e30 325 vakiojarruilla. Toimiiko esimerkiksi epyteckin holkit ilman lisäkoneistusta?
Entäpä sopiiko e36 tarvike navan abs kehä olemaan paikallaan ilman muokkausta tai saako sen poistettua, jos autoon ei kytketä ABS jarruja?G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
-
Originally posted by Tuoppo View PostVäännetään vielä rautalankaa etutolppien muutoksen osalta. Jos muutoksen tekee e30 tolppaan, väliholkkilla ja e36 navalla niin millainen väliholkin kauluksen paksuus pitäisi olla e30 325 vakiojarruilla. Toimiiko esimerkiksi epyteckin holkit ilman lisäkoneistusta?
Entäpä sopiiko e36 tarvike navan abs kehä olemaan paikallaan ilman muokkausta tai saako sen poistettua, jos autoon ei kytketä ABS jarruja?e30 318i touring "Bercedes Menz"
Kawasaki z1000
-FatBoyRacing-
Comment
-
Comment