POM vois olla toimiva. Ainakin siitä tehdään liukulaakereita ja muita koneenosia. Varmaankin kyllä kovempi kuin PUR. Nylon eli polyamidi ei ehkä ole hyvä juurikin sen takia että se ei pysy mitoissaan kosteuden vaihdellessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
4x100 -> 5x120?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by afafaf View Postei saa tämmösiä..sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postno ei saa mut jos tommosen teet niin toivon ettet ole ottamassa autoa liikennekäyttöön ja radallakin ajat yksin
en ole samanlaisia tekemässä vaan koneistettuja vastaavia palikoita..
mut jokaisella on ja pitää olla omat mielipiteensä..
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Postmeinaatko että ei kestä?jos tarpeeksi vahvasta tavarasta tekee,niin varmaan lujempi ratkasu kun esim.myynissä olevat alumiinistä valmistetut vastaavat...
en ole samanlaisia tekemässä vaan koneistettuja vastaavia palikoita..
mut jokaisella on ja pitää olla omat mielipiteensä..
mun mielipide on että jos tuollaisen kuvaa vastaavan tms. meinaat tehdä niin pidät omana tietonasi samoin kun muitakin tukivarsi ja runko muutoksia tehdään parempi kun ne ei tule "kaiken kansan tietoon"
myytävät osat on erikseen siinä myyjällä täytyy olla jonkunlainen tuotevastuu
mutta tää pusla keskustelu menee niin ohi tämän alkuperäisen aiheen että joku vois varmaan siirtää vaikka muuta keskustelua puolelleLast edited by Tonton; 20-07-2012, 09:57.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postvoi se olla lujempikin mutta onko se hyvä vai huono asia ja saa tehtyä ja voi kestääkkin mutta jos ton takia napsahtaa niin itseä ainakin vituttaisi
mun mielipide on että jos tuollaisen kuvaa vastaavan tms. meinaat tehdä niin pidät omana tietonasi samoin kun muitakin tukivarsi ja runko muutoksia tehdään parempi kun ne ei tule "kaiken kansan tietoon"
myytävät osat on erikseen siinä myyjällä täytyy olla jonkunlainen tuotevastuu
mutta tää pusla keskustelu menee niin ohi tämän alkuperäisen aiheen että joku vois varmaan siirtää vaikka muuta keskustelua puolelle
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Poston sulla erikoiset kommentit...no joo antaapa olla..
tälläiseen asiaan jossa haetaan vaan oikotietä onneen oma valmiste osilla on mun mielestä rinnastettavissa turvalaitteiden poistoon
eri asia holkitella jotain napoja jne
tuo kun katkeaa niin ketään tiedä minne se vekotin lähtee
enkä sano ettet sinä sitä saisi kestämään jos tiedät mitä teet mutta tätä foorumia lukee jokunen muukin
no ihan sama, mä oon kuitenkin ratkassu oman jaon muutoksen jo niin teette miten parhaaksi näätteLast edited by Tonton; 20-07-2012, 13:27.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Postmuovi ja puslatietäjät..mistä muovilaadusta nuo powerflex puslat on tehty??
tai vastaava hyvä muovi tähän tarkotukseen..
ja paljonko on alatukivarren takapuslan rei"än halkaisija e30 ja e36.ssa??siis se tukivarren reikä puslassa..
osaisko joku laittaa tohon vastauksen..tulis tarpeeseen..
ja onko tuo jotain speciaalimuovia,vai saako esim. etrasta pätkän tilattua..
Etrasta saa ainakin tilaamalla polyuretaania ja myöskin polyasetaali, eli POM tankoa. Toki monennäköistä muutakin muovituotetta. POMmi on pirun kovaa, eli ei jousta ja käytössä alkaa todennäköisesti kulua ja pitää sen takia ääntä. Toki se siellä varmaan toimii. Polyuretaanitangon hinta POMmitankoon nähden oli luokkaa 5-kertainen. 36mm halk. tanko oli muistaakseni melkein 200eur metri. POM tankoa sai saman määrän 30eurolla.
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostEtrasta saa ainakin tilaamalla polyuretaania ja myöskin polyasetaali, eli POM tankoa. Toki monennäköistä muutakin muovituotetta. POMmi on pirun kovaa, eli ei jousta ja käytössä alkaa todennäköisesti kulua ja pitää sen takia ääntä. Toki se siellä varmaan toimii. Polyuretaanitangon hinta POMmitankoon nähden oli luokkaa 5-kertainen. 36mm halk. tanko oli muistaakseni melkein 200eur metri. POM tankoa sai saman määrän 30eurolla.
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postväärä topik keskustella puslista mutta miksi tehdä itse kun puolasta saa , materiaalien hinnalla valmiita ja voi vielä valita 3:sta jäykkyydestä toimitus naurettavat 7-8pväE30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
-
Pitäisi alkaa miettimään omaan kippoon talven aikana jaonmuutosta.
Eteen: E36 napa "Bonje" hylsyllä ja vakio mutterilla. ET +4.5-5mm. Käytän varmaankin jo kiinni olevia Audin kiekkoja ja E32 etusatuloita. Pitää kattoa jos tekis uudet adapterit tai sitten vain 5mm prikkaa väliin.
Taakse: Meneekö E36 323 compactin napa suoraan E30 laakeriin + vetariin ilman kikkailuja ja mikä sen ET tulee olemaan vakioon E30 napaan verrattuna? E30 M3:n navat olisi sen ET +5mm, eli sama kuin eteen. MUTTA: Mulla on nyt E46 328:n levyt takana ja ne menee vakio käsijarrulle. En ole niin tarkkaan mittaillut, mutta pysyykö E30 vakio käsijarrunkengät vielä jarrulevyn sisällä ET:n 5mm muutoksella? Ja jos laitan E30 M3 navan ja jarrulevyt, niin mitä eroa E32 ja E30 M3 takajarrujen carriereissa on? Jos takakynkkä on sama E30 3xx abs ja M3 malleissa, ja M3 ja E32 takasatula sama, niin erona vain takana carrier.
Voisiko joku ystävällisesti auttaa tässä takanapa asiassa.
Comment
-
-
Originally posted by Neppo View PostPitäisi alkaa miettimään omaan kippoon talven aikana jaonmuutosta.
Eteen: E36 napa "Bonje" hylsyllä ja vakio mutterilla. ET +4.5-5mm. Käytän varmaankin jo kiinni olevia Audin kiekkoja ja E32 etusatuloita. Pitää kattoa jos tekis uudet adapterit tai sitten vain 5mm prikkaa väliin.
Taakse: Meneekö E36 323 compactin napa suoraan E30 laakeriin + vetariin ilman kikkailuja ja mikä sen ET tulee olemaan vakioon E30 napaan verrattuna? E30 M3:n navat olisi sen ET +5mm, eli sama kuin eteen. MUTTA: Mulla on nyt E46 328:n levyt takana ja ne menee vakio käsijarrulle. En ole niin tarkkaan mittaillut, mutta pysyykö E30 vakio käsijarrunkengät vielä jarrulevyn sisällä ET:n 5mm muutoksella? Ja jos laitan E30 M3 navan ja jarrulevyt, niin mitä eroa E32 ja E30 M3 takajarrujen carriereissa on? Jos takakynkkä on sama E30 3xx abs ja M3 malleissa, ja M3 ja E32 takasatula sama, niin erona vain takana carrier.
Voisiko joku ystävällisesti auttaa tässä takanapa asiassa.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Post+19mm laita 323 tai z3m jarrulevy se toimii käsijarrun kanssa
Comment
-
Comment