4x100 -> 5x120?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
tekeekös joku tuollaisia holkkeja tonne etutolppaan ja mihin hintaan olisin kiinnostunut!?
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostKuinkas paljon tähän vaivaan auttaa epäkeskeinen pusla siellä tukivarren toisessa päässä? Meinaan nuo m3 3.2 tukivarret aika hintavia niin sillä kyselen.
(katsoin tukivarsia vaan suomesta, en tiedä ebayn valikoimaa)
Vannekoko tod.näk. 16" ja säädettävät yläpäät tulee. Mahtuu varmaan pyörimään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View Postjos laittaa e36:n tolpan niin olisi hyvä olla tukivarsi m3 3.2:sta muuten rengas sijoittuu kaaressa joko liian eteen tai taakse
(katsoin tukivarsia vaan suomesta, en tiedä ebayn valikoimaa)
Vannekoko tod.näk. 16" ja säädettävät yläpäät tulee. Mahtuu varmaan pyörimään?Last edited by Maikkeli; 08-06-2012, 19:36.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EGoman View Posthaukionkalahaukionkalahaukionkalahaukionkalahaukio nkala
vanhan toistoa mutta tarviiko tuosta e36:n navan absin kehästä sorvata tuo 0.3mm pois jos e30 tolppaan tulee tuo holkki väliin :think
Leave a comment:
-
-
haukionkalahaukionkalahaukionkalahaukionkalahaukio nkala
vanhan toistoa mutta tarviiko tuosta e36:n navan absin kehästä sorvata tuo 0.3mm pois jos e30 tolppaan tulee tuo holkki väliin :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///saMi View PostEi ole kai missään asiaa faktana sanottu, mut se vaan ilmenee monen postauksesta tähän aiheeseen et aikoo laittaa myös jarrusatulat+levyt 3,2 m3:sta.. Sillä asia jäänytkin vaivaamaan kun ei ole selitystä löytyny miksei jarrut voi olla esim 325:sta.
jos ne on ostanu pakettina noi kaikki etupään osat
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View Postpaatko linkin postaukseen missä noin on sanottu?
jos laittaa e36:n tolpan niin olisi hyvä olla tukivarsi m3 3.2:sta muuten rengas sijoittuu kaaressa joko liian eteen tai taakse
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///saMi View PostSelasin koko topikin läpi, mutta mulle ei vaan selvinnyt et jos tuo etupään muutos tehdään e36 osilla niin miks esim. navat+jarrusatulat+levyt pitää olla 3,2 m3:sta? Mulla olis tossa pihassa e36 325 mistä saisin otettua kaiken tarvittavan mitä voisi hyödyntää, sillä kyselen..
jos laittaa e36:n tolpan niin olisi hyvä olla tukivarsi m3 3.2:sta muuten rengas sijoittuu kaaressa joko liian eteen tai taakse
Leave a comment:
-
-
Selasin koko topikin läpi, mutta mulle ei vaan selvinnyt et jos tuo etupään muutos tehdään e36 osilla niin miks esim. navat+jarrusatulat+levyt pitää olla 3,2 m3:sta? Mulla olis tossa pihassa e36 325 mistä saisin otettua kaiken tarvittavan mitä voisi hyödyntää, sillä kyselen..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EGoman View PostKiitti. Löytyykö nuo piirustukset netistä? Ei tuo Ruotsi taivu 4.7 lukion keskiarvolla ja bonje hakusanalla löytyy 72 sivua ppffuufuufuu foorumilta. Bonje hylsyllä saanee orkkis satulan /levyn paikoilleen nätimmin.
e36:sen carrieri ei kyllä asetu ilman pirraa. jarrupalan pitää kuitenkin varmaan osua levyyn koko pinta-alallaan...
Mitoissa pientä heittoa kun vertailee keskenään mutta kumpaakin käytetään joten kukin tyylillään, tärkein ero kuitenkin toi paksuus että miten paljon ulommas napa tulee.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by micke_ View PostRuotsalainen herra joka kirjoittelee PPF:lle nimimerkillä bonje on nämä mitat keksinyt, joten siellä puhutaan "bonje hylsa":sta kun on näillä mitoilla tehty.
Eli muuta eroa ei juurikan ole kuin että toi mikä sulla on 5mm on näissä 1,5mm. Ja jotkut tekee ilmankin..
e36:sen carrieri ei kyllä asetu ilman pirraa. jarrupalan pitää kuitenkin varmaan osua levyyn koko pinta-alallaan...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EGoman View PostJuu noihan ne. Ja oli tuo mutterikin tievossa. Mitä tarkoitat tuolla bonje holkilla?
Eli muuta eroa ei juurikan ole kuin että toi mikä sulla on 5mm on näissä 1,5mm. Ja jotkut tekee ilmankin..
Leave a comment:
-
Leave a comment: