Originally posted by nokonzok
View Post
Itsehän kokoajan pyydät että missä niin sanotaan ja miksei saa tehdä. Jos sanot että minä tulkitsen kaikki lakipykälät väärin ja sinä oikein, onko tässä nyt sitten sana sanaa vastaan?
Jos ajoneuvon on tyyppihyväksytty jollain tietyillä varusteilla (tässä tapauksessa jouset ja iskarit) niin millä ihmeen logiikalla ne voidaan vaihtaa täysin erilaisiin ilman että mikään muuttuu? Voi olla että puhutaan nyt eri asiasta. Minä puhun ajoneuvon tyyppihyväksynnästä kokonaisuuten valmiina pakettina, en yksittäisten osien hyväksynnystä.
Tuolla sinun logiikalla voidaan poistaa ajoneuvosta jousitus lähes täysin. Onko niin jossain sanottu että ajoneuvossa pitää välttämättä olla jousituksessa edes metallia, miksei sielä voi olla vaikka puuta?
D2 tapauksessa tyyppihyväksyttyyn ajoneuvoon on myyty alusta mikä ei ole testattu ja piirimyyjä kirjottaa siihen paperin että kaikki ok. Minun mielestä siinä vaiheessa se paperi on ihan mitä sattuun, ei ole tiedetty mitä laki vaatii on vaan myyty "hyvää halvalla". Näissä papereissa mitä olen nähnyt on vielä jopa yksilöity ajoneuvo mihin jouset on myyty.
Originally posted by Pazi88
View Post
Tähän odottelen ihan mielenkiinnosta vastausta, mutta sen jälkeen antaa olla. Menee ihan turhan henkilökohtasuuksiin eikä tämä keskustelu hyödytä yhtään ketään ja ollaan jo niin kaukana topicin aiheesta. Privaviestiä jos asiasta haluaa keskustella lisää, mutta edelleenkään minä en näistä asioista päätä. Innolla odottelen että koska ensimmäinen ihminen tulee näiden puheiden perusteella mesoamaan ympäri katsastusasemia koska foorumilla sanottiin että kaikki on ihan ok, kunhan en näitä käytä. "Autossa on ahdin, mutta en koskaan aja ahtopaineen alaisuudessa joten se saa siellä olla"
Comment