Esim. Epocoat/Mipa EPX kertoo että ovat päällemaalattavissa jo muutaman tunnin jälkeen niin sellaista mietin että kannattaako noin aikasin alkaa massan kanssa sotkemaan vai meneekö puihin?
Jos nyt vaikka karkeasti ajattelee sellaista aikataulua että vetää epoksin aamulla, tiivistää iltapäivällä ja illalla pinta. Onko edes edellytyksiä onnistua
Alkuperäinen suunnitelma oli vetää kaikki epoksiin ja antaa kuivaa kokonaan ennen tiivistelyjä, mutta on tuossa pohjassa ja konehuoneessa niin mahdoton määrä tympeitä koloja ja pinta-alaa muutenkin että mielellään säästäisi pari päivää välihionnassa ennen pintaväriä jos vain mahdollista.
...katotaan mitä käy
Leave a comment: