Originally posted by poke
View Post
Mul olis Mipa EP-Expressprimer EPX 1:1 2K-Epoksipohjamaali ja siihen päälle suoraan toi raptor lavapinnoite, tein viimeksi saman, mut tein väli hionnan. Mut nyt on sillain kiire ja osa on moni ulottoinen, niin olisi helpompi saada suoraan väri päälle, joo ton epoksin päälle varmaa joku pohjamaali olis hyvä, ennen väriä
Leave a comment: