Originally posted by Urpo_rotta
View Post

Noin minäkin sen olin ajatellut mutta hyvä että sain vahvistettua. Pitää kesällä harjotella tuota ruiskumaalausta.
pitää pyyhkiä tinnerillä vissiin koko auto tai suihkii jotain muuta happoa mikä kestäis seuraavat kerrokset. Maalari taas osas asiansa
Leave a comment: