Maalaustopic 3

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• pazq
    replied
    Joo hinkka tulee ympäriinsä ja voin mä hakea lirun tota hopeaa kans pohjalle ennen kultaa. Kysyin tolta yheltä paikalliselta maalarilta kuka tehny vuosikymmenet mutta vastaus oli että ps4 tai 5 on ihan hyvä. Sanoin ettei kerro mitään mulle, kysyin vaan väriä nii sano että kato googlesta totesin että piä tunkkis, kysyn joltain muulta.. joten kiitos neuvosta ja hyvät jussit!

Leave a comment:

• Hemi
    replied
    Originally posted by pazq View Post
    Mikä olis paras väri pohjalle kultaiselle helmiäiselle? Onko merkitystä loppusävyn kannalta? Valkosta hinkkaa löytyy omasta takaa tai kellertävää epoksia
    Riippuu tietenkin siitä kuinka transparentti väri on kyseessä, mutta valkoiset pohjat on kyllä joka tapauksessa ihan ok(kunhan on sitten kokonaan valkoinen.
    Paras lopputulos toki saadaan kun vedät vielä ohuen metallihopean pohjan päälle, mutta menee siis toki ihan noinkin.

Leave a comment:

• pazq
    replied
    Mikä olis paras väri pohjalle kultaiselle helmiäiselle? Onko merkitystä loppusävyn kannalta? Valkosta hinkkaa löytyy omasta takaa tai kellertävää epoksia

Leave a comment:

• Jawa68
    replied
    Itse hioisin lakkapinnan pois/ tasaiseksi, ruiskuttaisin uuden värimassan ja siihen lakan päälle.

Leave a comment:

• markok
    replied
    Onko mitään keinoa korjata lakkavaurioita muuta kuin hioa kaikki pois ja aloittaa pohjamaalista uudelleen maalaus? Kyseessä ranskalainen tehdaslakka joka hilseillyt lähes kämmenen kokoiselta alueelta pois.

Leave a comment:

Working...
X