Niin joustaa sen verran, mutta kun yrität katsastukseen laittaa tavallisen polttimon paikalleen niin huomaat sen jousen venyneen ja polttimo heiluu hienosti
Niinpä. Vois kyllä kokeilla miten ne polttimot pysyy siellä ilman sitä kiinnitysjousta. Säätää sen johdon pituuden korkin sisään siten että se painaa polttimoa umpiota vasten. Sitten kun vaihtaa tavalliset polttimot niin niitä jousia ei löydy mistään.
Saako xenonit olla pitkissä jos pitkät on erillisessä umpiossa? Eli saako e34 pitkissä olla xenonit? Muuten aivan sama mutta tietää kärsiikö katsastuksessa olla paikallaan?
Mulla on ollut kaks kertaa katsastuksessa 5000K xenonit pitkissä, eikä mitään huomautusta asiasta. Eihän ne siellä tietysti lain mukaan saa olla.
Mulla on ollut kaks kertaa katsastuksessa 5000K xenonit pitkissä, eikä mitään huomautusta asiasta. Eihän ne siellä tietysti lain mukaan saa olla.
Paljon riippuu tietenkin katsastajasta. Onhan joillakin ollut lyhyissäkin xenonit eikä katsastaja ole sanonu mitään. Eihän ne aina nuita pitkiä edes käytä päällä mutta lyhyet taitaa aina tarkistaa.
Miten muuten kun mulla on joku kiinalainen xenon sarja 6000K niin voiko siihen vaihtaa esim 4300K polttimot?
Linssiumpio tuli vasta facelift 5-sarjaan -07.
Sitä ennen halogeenit normaaliumpiolla.
En tiedä sitten kummasta umpiosta tässä jälkiasennuksesta oli kyse?
Vanhempaan halogen e61:een en laittaisi xenon jälkiasennussarjaa; tulee todella typerän näköinen kun koko iso umpio on xenonvaloa täynnä. Näkee jo kilometrin päähän että kiinarit on keulalla..
Normaalistihan xenon tulee pienestä linssiumpiosta pistemäisenä ja terävänä.
Facelifti on asia erikseen.
4300k xenoni ei erotu niin pahasti, kun ei ole mikään teinisininen.
Niinpä. Vois kyllä kokeilla miten ne polttimot pysyy siellä ilman sitä kiinnitysjousta. Säätää sen johdon pituuden korkin sisään siten että se painaa polttimoa umpiota vasten. Sitten kun vaihtaa tavalliset polttimot niin niitä jousia ei löydy mistään.
En usko että tulee toimimaan, polttimo tärisee ja onpa mukava ajella.
Joku jo kirjoittikin, että jälkiasennus xenonit aiheuttaa häiriöitä radiossa, niin onko tuohon mitään konstia:think Valot kun laittaa päälle niin radiokanavat saa orgasmeja ja häiriöääntä pukkaa. Eli millä eroon häiriöstä? Mielummin silti kuuntelee musiikkia usbilta ja näkee hyvin, kuin nyppää keenonit irti.
Mistä johtuu kun laitoin xenon jälkiasennus valot ja kun ne laittaa päälle ne alkaa vilkkua??? Malli on Bmw 120D Tarviiko siihen väliin laittaa jotain vastusta tai konkkaa tai jotain vastaavaa??
Joku jo kirjoittikin, että jälkiasennus xenonit aiheuttaa häiriöitä radiossa, niin onko tuohon mitään konstia:think Valot kun laittaa päälle niin radiokanavat saa orgasmeja ja häiriöääntä pukkaa. Eli millä eroon häiriöstä? Mielummin silti kuuntelee musiikkia usbilta ja näkee hyvin, kuin nyppää keenonit irti.
Mistä johtuu kun laitoin xenon jälkiasennus valot ja kun ne laittaa päälle ne alkaa vilkkua??? Malli on Bmw 120D Tarviiko siihen väliin laittaa jotain vastusta tai konkkaa tai jotain vastaavaa??
laita vastus kuten tässä tehtiin.
loppui vilkkuminen. Tässä e46 on siis ollon xenon sarja lyhyille ja pitkille.
Lyhyt valoi vilkkui automaattivalojen nolla asenossa ( mutta ei 2-asenossa) ja se saatiin toimimaan siis myös nolla asenossa laittamalla plug and play vastus/konkka ballastin ja auton virran puolella. Maksaa 18€ per pari
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Nyt laitoin nuo xenonit e34 pitkille. Hyvin tuntuu näkevän. Aina kun pitkät räpsäyttää päällee niin auto kyykähtää pikkusen, eli tehot katoaa puoleksi sekunniksi. On kyllä kiinanxenonit mutta saisko tuohon apua jostakin? Auttaisko konkka?
Comment