Originally posted by buksin-1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Xenon jälkiasennus valoista!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Olen aina vastustanut aftermarket kseenoneita ja sama linja jatkuu.
Minun seiskassa on jälkikäteen joku asentanut ksenonit ja vieläpä ihan päin mäntyjä. Alkuperäiset kiinnitykset on tavalliselle halogeeni polttimolle, mutta nämä kiinnitykset on täytynyt paskoa jostain tuntemattomasta syystä ja laittaa rautalanka patenetilla ksenonit.
meni sitten kuskin puolen ksenoni särki ja vaihdoin uuden polttimon tilalle. Meni kyllä pitkään taiteilla se polttimo sinne kunnolla kiinni. Nooh nyttemmin sitten ei tuo kuskin puolella oleva polttimo syty joka kerta. Toisinaan saa renkata valoja päälle-pois viitisen kertaa ennen kuin syttyy. Kohtuu ärsyttävä ominaisuus.
Mikähän tuossa on vikana?
Heti kun löytyy edukkaasti toimivat halogeni umpiot, niin vaihtoon menee ja laitan vaikka noi ksenonit naapurin mönkijään.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostJep, 10/98 jälkeen käyttöönotetuissa autoihin. Pesureita pitää olla aina vm riipumatta.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostOlen aina vastustanut aftermarket kseenoneita ja sama linja jatkuu.
Minun seiskassa on jälkikäteen joku asentanut ksenonit ja vieläpä ihan päin mäntyjä. Alkuperäiset kiinnitykset on tavalliselle halogeeni polttimolle, mutta nämä kiinnitykset on täytynyt paskoa jostain tuntemattomasta syystä ja laittaa rautalanka patenetilla ksenonit.
meni sitten kuskin puolen ksenoni särki ja vaihdoin uuden polttimon tilalle. Meni kyllä pitkään taiteilla se polttimo sinne kunnolla kiinni. Nooh nyttemmin sitten ei tuo kuskin puolella oleva polttimo syty joka kerta. Toisinaan saa renkata valoja päälle-pois viitisen kertaa ennen kuin syttyy. Kohtuu ärsyttävä ominaisuus.
Mikähän tuossa on vikana?
Heti kun löytyy edukkaasti toimivat halogeni umpiot, niin vaihtoon menee ja laitan vaikka noi ksenonit naapurin mönkijään.
pitkät kun lyö päälle "kylmänä" eli ekaa kertaa aamulla kun lähtee ajelee niin välähtää kirkkaana ja himmenee heti - siitä joku kolme sekunttia niin kirkastuu? ominaisuus?
sitten kun autoja tulee vastaan ja pitkiä ja lyhyiä vaihtelee muutaman kerran niin eivät valttämättä sytykkään? missä vika?
ja vielä lisäksi saattaavat yhtäkkiä sammua itsestäänkin ihan yhtäkkiä ja sitten pitää ajella lyhyillä jonkun aikaa ennenkun taas suostuuvat syttymään
sen verran oon tutkinut, että johtoviidakko on jäätävä ja johdotukset on muutenkin tehty päin vittuavarmaan pitäisi nuo johdot purkaa kaikki pois ja laittaa uudestaan mutta onko nuo "viat" jollekkin tuttuja vai johtuisko vaan paskoista johdotuksista/paskoista ksenoneista:think?
edit: auto on 97. e39 jos sillä mitään väliä on..Last edited by dumppi; 03-11-2011, 21:16.Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstäEi ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
Comment
-
-
Originally posted by dumppi View Postpitkät kun lyö päälle "kylmänä" eli ekaa kertaa aamulla kun lähtee ajelee niin välähtää kirkkaana ja himmenee heti - siitä joku kolme sekunttia niin kirkastuu? ominaisuus?
sitten kun autoja tulee vastaan ja pitkiä ja lyhyiä vaihtelee muutaman kerran niin eivät valttämättä sytykkään? missä vika?
Huono kytkentä? Huonot ballastit/polttimot.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOminaisuus.
Huono kytkentä? Huonot ballastit/polttimot.eikö nuo 39:n valot ole kuitenkin vakionakin ihan ok:think
Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstäEi ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
Comment
-
-
Originally posted by dumppi View Postjuu on kyllä tarkoitus nuo kytkennät tehdä uudestaan kunhan kerkiän:think jos ei auta niin sitten ilmeisesti toista halppis settiä tilalle vai laittaisko suosiolla vakio polttimot vaaneikö nuo 39:n valot ole kuitenkin vakionakin ihan ok:think
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View Posth7 voi hyvinkin laittaa heijastin umpiohin jos ne vaan ovat ihan pyöreät/symmetrisiä. Vaan jos esim. alalaita on vaakatasoissa niin pitää laittaa h7r versiot.
On tietysti oma lehmä ojassa. Mutta en ymmärä että on pakko saada sarjoja mahdollisiman halvalla, kun on selvä ettei ne ovat laadukaita, kyseessähän on siltikin erittäin tärkeä turvallisuus tekiä...
olisivat paremmat kuin vastaavat Cobrat tuolta Xenonkaupasta? Hintaero on kuitenkin melko pieni.
^^ Tulisiko noihin siis laittaa nyt ne h7r-versiot, vai tavalliset h7 lyhkäsille? Pitkille varmaan kuitenkin nuo h7 jokatapauksessa.Last edited by Lasikuutio; 03-11-2011, 23:38.Ajossa:
E60 520i (tulossa showroomiin..)
Exät:
E39 525i
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bemmin kuvat nettiin helposti ja vaivattomasti? Hanki Dropbox!
http://tinyurl.com/hanki-dropbox
Comment
-
-
No nyt sain itellä toimiin e39:ssä pitkisä nuo cobran xenonit, vika oli johtojen väärinpäin kytkennäsä. Miksihän nuo liittimet on tehty sillain että voi kytkiä väärinpäin. No kuiteski nyt pelittää ja on hyvät eka sytytyksesä kestää muutaman sekunnin ennen ku lamppu on täyvesä kirkkauesa, mutta sen jäläkeen ku käyttää pois ja laittaa päälle niin heti syttyy eikä minkäänlaisia häiriöitä. Kytkety auton omilla johoilla ja on heleppo asentaa muuta ku tökkii liittimet kii ja se on siinä. Suosittelen.
Comment
-
-
Originally posted by Lasikuutio View Posthttp://dl.dropbox.com/u/4724223/BTCF/umpiot.jpg
^^ Tulisiko noihin siis laittaa nyt ne h7r-versiot, vai tavalliset h7 lyhkäsille? Pitkille varmaan kuitenkin nuo h7 jokatapauksessa.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Mun mielestä CC ei monitoroi noita pitkiä ollenkaan? Saatan olla väärässä kyllä. Että oliskohan se CC:n kyrvähtäminen johtunu jostain muusta?
Ja hajosko se koko boksi vai pelkästään se valojen ilmottelu-moduli? Itellä räpsähti kans se low beam failure ilmotus päälle myös halogeenien kanssa. Nyttemmin duunattu johtopatentti tonne ajotietokoneen johtoihin niin ettei se haistele palaneita polttimoita edestä ollenkaan.
Comment
-
-
Originally posted by manzneri View PostMun mielestä CC ei monitoroi noita pitkiä ollenkaan? Saatan olla väärässä kyllä. Että oliskohan se CC:n kyrvähtäminen johtunu jostain muusta?
Ja hajosko se koko boksi vai pelkästään se valojen ilmottelu-moduli? Itellä räpsähti kans se low beam failure ilmotus päälle myös halogeenien kanssa. Nyttemmin duunattu johtopatentti tonne ajotietokoneen johtoihin niin ettei se haistele palaneita polttimoita edestä ollenkaan.
Johtopatentti ei onnistunut, kun oli erilainen kytkentä kuin netissä olevassa ohjeessa.
Comment
-
-
Originally posted by manzneri View PostAijaa? Eikös näissä pitäis about samanlaiset johdotukset olla kaikissa kuitenkin? Vai onkohan sielä sitten joku oma patentti pohjalla...
EDIT: Niin se unohtu kysyy että onko sulla E36 vai joku muu...
Comment
-
Comment