Originally posted by Toni.S
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Xenon jälkiasennus valoista!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
-
-
Tuli laitettua relejohtosarja noille jälkiasennuksille, ni sehän haarottuu siitä molemmille ballasteille ja heräte valojen johdosta. Nyt jää sitten toisenpuolen valojohdot käyttämättä ja sitäkautta herjaa palaneesta polttimosta. Mitäs porukat on laittanu siihen ns. "polttimoksi" että sais sen vikailmotuksen pois?e39 523iA -97
e87 120d -10
e30 M-tech II v8 cabrio -93
Ex e30 325 "M-tech I" cabrio -88
Ex e30 325 M-tech II m52 -89
Ex e60 530i -03
Ex e39 528 Touring -97
Ex e39 540iA -97
Ex e36 328 Coupe -96
Ex e34 535 -91
Comment
-
-
Originally posted by Tonto! View PostTuli laitettua relejohtosarja noille jälkiasennuksille, ni sehän haarottuu siitä molemmille ballasteille ja heräte valojen johdosta. Nyt jää sitten toisenpuolen valojohdot käyttämättä ja sitäkautta herjaa palaneesta polttimosta. Mitäs porukat on laittanu siihen ns. "polttimoksi" että sais sen vikailmotuksen pois?
nyt jälkeenpäin voit esim laittaa.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostOlis pitänyt olle releVASTUSjohtosarja.
nyt jälkeenpäin voit esim laittaa.
http://www.epdtuning.com/tehovastus-...us-p-1157.html
EDIT: saatu pelittämään! Kiitos vinkeistäLast edited by Tonto!; 30-11-2011, 18:26.e39 523iA -97
e87 120d -10
e30 M-tech II v8 cabrio -93
Ex e30 325 "M-tech I" cabrio -88
Ex e30 325 M-tech II m52 -89
Ex e60 530i -03
Ex e39 528 Touring -97
Ex e39 540iA -97
Ex e36 328 Coupe -96
Ex e34 535 -91
Comment
-
-
Originally posted by vartzu View PostMitä varten se liike sitten on?
Manual headlight beam throw control
If a manual headlight beam throw control facility is installed in the vehicle (identification feature): Knurled wheel for manual headlight beam throw control (on instrument panel) then this function is included in the LCM.
The LCM receives a voltage signal from the knurled wheel for manual headlight beam throw control and activates the motors in the headlights accordingly.
These motors are designed as stepper motors. They are connected in parallel. For this reason, although the electronic control can detect a short-circuit, it cannot detect a break in one of the two motors.
Adjustment via the knurled wheel is no longer possible in the case of fault.
The electronic control conducts a referencing run when the parking lights are switched on or when terminal 61 ("engine running") is activated.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
onko kenelläkään mitään järkevää vastausta/kokemusta asiasta?
jälkiasennus xenonit reilun vuoden vanhat, auto (e36) seisoo pitkät päällä paikallaan kone käynnissä,kuskinpuolen pitkä sammuu itsestään eikä syty vaikka rämppää pitkiä,alkuperäisistä johdoista jos mittaa siellä on 13.9v MUTTA jos vedät viiksestä itseesi päin eli väläytät pitkiä syttyy xenon ja taas normaalisti pitkä ei syty? vähän aikaa kun rämppäsin edestakaisin alkoi toimimaan normaalisti????
oikealla puolella taas toimii kokoajan normaalisti.
ajossa en ole huomannut ikinä ettei toinen olisi syttynyt/itsestään sammunut.
tänään ihmettelin lisää,ei halua syttyä enää ollenkaan,mistä tietää onko poltin kunnossa ja pelittääkö ballasti niin kuin pitää??Last edited by escort; 24-12-2011, 19:58.
Comment
-
-
Originally posted by escort View Postonko kenelläkään mitään järkevää vastausta/kokemusta asiasta?
jälkiasennus xenonit reilun vuoden vanhat, auto (e36) seisoo pitkät päällä paikallaan kone käynnissä,kuskinpuolen pitkä sammuu itsestään eikä syty vaikka rämppää pitkiä,alkuperäisistä johdoista jos mittaa siellä on 13.9v MUTTA jos vedät viiksestä itseesi päin eli väläytät pitkiä syttyy xenon ja taas normaalisti pitkä ei syty? vähän aikaa kun rämppäsin edestakaisin alkoi toimimaan normaalisti????
oikealla puolella taas toimii kokoajan normaalisti.
ajossa en ole huomannut ikinä ettei toinen olisi syttynyt/itsestään sammunut.
tänään ihmettelin lisää,ei halua syttyä enää ollenkaan,mistä tietää onko poltin kunnossa ja pelittääkö ballasti niin kuin pitää??
Comment
-
-
E90 jälkiasennusxenon vinkkejä
Tässä on ollut mielessä hieman virittää vaimon E90 318 d -08 valoja. Yhdet 35 W xenon valot olisi ylimääräisenä tallissa ja jos näitä käyttäisi pitisi ilmeisesti laittaa joku 7-8 ohm >20 W vastus polttimon rinnalle. Markkinoilla näyttää olevan myös 55 W xenoneita, niin eikö tehot ole silloin ok jotta ei tule hälytystä palaneesta polttimosta?
Ilmeisesti näiden jälkiasennus xenoneiden kanssa on ollut jotain häiriöongelmia, mutta onko kyse pelkästään polttimon hälytyksistä vai onko kyseessä jotain muuta häiriötä kyseisessä autossa.
Koetin etsiä täältä vinnkejä, mutta täyttä selvyyttä ei oikein ole tullut. Jos jotain vinkkejä on mitä kannattaa huomioida, niin kommentoikaa, niin ei tarvitse lyödä päätä niin paljoa seinään.F11 530 xD LCI
Comment
-
-
Originally posted by ^alexi^ View PostOnko sulla xenon kaikissa (pitkät ja pätkät)? Kokeile vaihdella ballasteja päikseen. Itellä mitä ollu nuita ja jos ite hehku tullu tiensä päähän niin yleensä se menee kusen väriseks. Kun taas ballasti oli rikki sumuvalosta niin piti räpsytellä varmaan 10 kertaa että sai sen toisenkin syttymään..
Comment
-
-
Originally posted by Shappire View PostTässä on ollut mielessä hieman virittää vaimon E90 318 d -08 valoja. Yhdet 35 W xenon valot olisi ylimääräisenä tallissa ja jos näitä käyttäisi pitisi ilmeisesti laittaa joku 7-8 ohm >20 W vastus polttimon rinnalle. Markkinoilla näyttää olevan myös 55 W xenoneita, niin eikö tehot ole silloin ok jotta ei tule hälytystä palaneesta polttimosta?
Ilmeisesti näiden jälkiasennus xenoneiden kanssa on ollut jotain häiriöongelmia, mutta onko kyse pelkästään polttimon hälytyksistä vai onko kyseessä jotain muuta häiriötä kyseisessä autossa.
Koetin etsiä täältä vinnkejä, mutta täyttä selvyyttä ei oikein ole tullut. Jos jotain vinkkejä on mitä kannattaa huomioida, niin kommentoikaa, niin ei tarvitse lyödä päätä niin paljoa seinään.
Eli budjettimallin xenoneita pitäis myös alkaa tilailemaan.
Mutta millaiset ne pitäisi olla tyypiltään, ja miten saa sopimaan paikoilleen?
CAN väylän tuki jne. Mihin ballastit? Normikokoiset, vai minit?
Ja parkit vois samalla päivittää ledeihin.
Jos jollain olisi omakohtaisia kokemuksia vastaavasta, niin olisi hienoa saada vinkkejä. Mitä tarkemmet ohjeet, sitä parempi.
Valojen laittomuudesta en tarvi "ohjeita", se tiedetään jo...E91 320d -08 130kW
Comment
-
-
Originally posted by Shappire View PostTässä on ollut mielessä hieman virittää vaimon E90 318 d -08 valoja. Yhdet 35 W xenon valot olisi ylimääräisenä tallissa ja jos näitä käyttäisi pitisi ilmeisesti laittaa joku 7-8 ohm >20 W vastus polttimon rinnalle. Markkinoilla näyttää olevan myös 55 W xenoneita, niin eikö tehot ole silloin ok jotta ei tule hälytystä palaneesta polttimosta?
Ilmeisesti näiden jälkiasennus xenoneiden kanssa on ollut jotain häiriöongelmia, mutta onko kyse pelkästään polttimon hälytyksistä vai onko kyseessä jotain muuta häiriötä kyseisessä autossa.
Koetin etsiä täältä vinnkejä, mutta täyttä selvyyttä ei oikein ole tullut. Jos jotain vinkkejä on mitä kannattaa huomioida, niin kommentoikaa, niin ei tarvitse lyödä päätä niin paljoa seinään.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by pke70 View PostMulla on -08 320d normi halogeeneilla, ja aika heikoilta tuntuu valot tuossa Suomen mustassa talvessa.
Eli budjettimallin xenoneita pitäis myös alkaa tilailemaan.
Mutta millaiset ne pitäisi olla tyypiltään, ja miten saa sopimaan paikoilleen?
CAN väylän tuki jne. Mihin ballastit? Normikokoiset, vai minit?
Ja parkit vois samalla päivittää ledeihin.
Jos jollain olisi omakohtaisia kokemuksia vastaavasta, niin olisi hienoa saada vinkkejä. Mitä tarkemmet ohjeet, sitä parempi.
Valojen laittomuudesta en tarvi "ohjeita", se tiedetään jo...
Alkuperäiset xenonvalot tosiaan on väylässä, nämä CAN-BUS merkinnöillä olevilla kiinan xenoneilla ei kuitenkaan väylän kanssa mitään tekemistä. Viittaa juuri johonkin palaneen lampun tunnistukseen tjms.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostTuon hintaiseen autoon en "lelu"valoja laittelisi, vaan vaihtaisin umpiot asianmukaisiin. Vähintäänkin tarvis olla projektoriumpiot.
Alkuperäiset xenonvalot tosiaan on väylässä, nämä CAN-BUS merkinnöillä olevilla kiinan xenoneilla ei kuitenkaan väylän kanssa mitään tekemistä. Viittaa juuri johonkin palaneen lampun tunnistukseen tjms.
Vaan mistäs esim ebay:n ihmeellisestä maailmasta löytäisi e-hyväksytyt, halvat mutta hyvät? Ja vielä sopivatkin.
Nää ei taida olla projektoriumpiot? (eli linssi?)
Pitänee soitella tuonne pyhien jälkeen, kun ovat lomistaan selvinnyt.
Mutta eikö kukaan muu ole tosiaan E9x:een kiinan xenoneita viritellyt?Last edited by pke70; 30-12-2011, 18:44.E91 320d -08 130kW
Comment
-
-
Onhan noissa kuvan perusteella projektori. Ja ebaystä haet esim. Depo Projector 90 niin pitäs löytyä..
Edit
Tässä esim. depo p90 ledi rinkuloilla ja vilkulla: http://tinyurl.com/7hfn8nrLast edited by anntti; 30-12-2011, 21:19.ex. E90 320d 'M-sport LCI'
Comment
-
Comment