Muutaman vuoden ajan ostanu IKH:lta Yuasan akkuja vanhojen tilalle, eikä ole ollut ongelmia. Mersussa on YBX9019 tyyppinen AGM akku ja hyvin tuntu -30 asteen pakkasesta pyöräyttävän 3 litran diisselin käyntiin. Toisessa käyttöautossa on nyt kuutisen vuotta vanha Vartan akku, ja toimii edelleen kovissakin pakkasissa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä Akku "paras"?
Collapse
X
-
Originally posted by zener View PostLatailin sitä tuossa reilusti pari päivää ja nyt taas pelaa ja kelpaa äffälle. -28 pakkasta edelleen ja ei valituksia. Mennään vielä tuolla.Last edited by zener; 16-01-2024, 08:40.
Comment
-
-
Originally posted by Flamen View PostMuutaman vuoden ajan ostanu IKH:lta Yuasan akkuja vanhojen tilalle, eikä ole ollut ongelmia.
AGM-malleja ei olis hyllystä yhtään löytynytkään.Last edited by Petri.Kekkonen; 20-01-2024, 16:21.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Kävin biltemasta 95ah agm akun f10;iin. Sattu hyvällä tuurilla valmiiks susi tekele kohille. Latasin lämpimässä akun jonka jälkee jännite jäi 12.4v. Arvelin että ylläpitolaturin näyttö varmaa heittää. Sitten akkua rekisteröidessa autoki näytti samaa 12.4V. Tänää sitte ajoin -1ast hallista 30km ja katoin bilteman testerillä,nii käynnistysvirta 630A ja jännite tais olla 12.3V. Isälle vaihdoin samanlaisen akun f20iin pari viikkoa takaperin ja siinä näytti 854A/12,8v. . Ei voinu sit kerralla tämäkään osua
Comment
-
-
Otat vaan pienimmän ja kevyimmän ja toivot että starttivirta riittää pyörittämään konetta näin kesäkelissä.
Väittäisin että yllättävän pienellä voipi käymään lähteä.
Kyseessä varmaan joku kilpa-auto?E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment