--------------------------
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lasikuitu / Hiilikuitu nurkka
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
erinomaista! tuo muotin teko onkin askarruttanut mutta nytpä sai siitäkin vähän kuusaa.. haaveilin että jos tekisin e30 luukut ja etulokasuojat hiilarista.. saatanallisen kallista se vain on.. mutta kevyttätoki alipaineella varmaan pitää tehdä että tulee oikeesti kevyttä
No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostPainoeroa on aika pieni jos verrataan noin pieniä kappaleita, joilta nyt kuitenkaan ei vaadita mitään yyber lujuuksia.
Eli ihan hyvin voi lasista tehdä.
Jos ei käytä alipainetta, niin silloin hiiltä on ainakin ihan turha käyttää painonsäästö mielessä. Säkitettynä tulee punotusta lasistakin kevyttä ja vahvaa tavaraa epoksilla.
Alipainepumppu mitä itse käytän on peräisin ultimate marketista ja on hinnaltaan luokkaa 150e, eli ei mikään +1000e ammatti malli.
Ihan hyvin olen tollakin pärjännyt.joo en tiedä miten sitä nyt lähtis sitten aiheeseen perehtymään syvemmälle. pitäis melekeen nähdä joskus kun joku säkittää kun se on satavarma että ei tuu mitään jos jostain lukee
No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostAlipainepumppu mitä itse käytän on peräisin ultimate marketista ja on hinnaltaan luokkaa 150e, eli ei mikään +1000e ammatti malli.
Ihan hyvin olen tollakin pärjännyt.
SA-kaupassa on myynnissä erittäin laadukkaita, käyttämättömiä alipainekoneita hintaan 40 euroa
Kyseessä on kenttäsairaalan imulaitteisto, joten mukaan saa vielä muutaman hartsilukon ja kauniin vihreän puulaatikon.
Comment
-
-
Kysymys liittyen lämmittämiseen. Käsittääkseni lämmittämisellä/uunittamisella kuidusta saadaan vielä jäykempää? Kevralla sanoivat että lämmitys kovettaa epoksin lopullisestiKiinnostaako rata-ajoharjoittelu tai kilpa-ajo? Tutustu BMW Racing Club Finland ry:n toimintaan : http://brcf.sporttisaitti.com
BMW E61 M-Sport (Software) - Machine that goes "Bling"
Porsche 911 C2 (Hardware) - Machine that goes
Ex. E30 318is
Ex. Jaguar XJR
Ex. E39
Comment
-
-
Olen käyttänyt maalaushommissa lyhytaaltoinfrapunakuivaimia. Noilla saa kappaleen lämpiämään isoltakin alueelta. Esimerkiksi tuommosen konepellin kokoinen alueen saa helposti katettua kahdella lampulla. Toki lämpötilan säätäminen on hankalampaa kuin uunissa. Tiedä sitten onko tuolla niin suurta merkitystä mutta halutessaan noilla lampuilla lämmöt saa korkeaksikin
Kevra möi mulle Prime 20LV-nimistä kamaa ja sen kuivaminen näyttää tältä:
Cure Schedule Prime 20 LV
To generate optimum mechanical properties for this system an elevated temperature cure is required. The recommended minimum cure schedule is 7 hours at 65°C or 16 hours at 50°C. Ambient temperature (15-25°C) cure of this system will not generate adequate properties and is therefore not recommended. Parts can be ‘pre-cured’ in the mould at temperatures just above ambient (e.g. 35-45°C) to give the part sufficient strength and stiffness to allow earlier demoulding. Such parts should still be post cured at the minimum recommended time/temperature indicated above.
HLast edited by HKM; 05-07-2011, 21:14.Kiinnostaako rata-ajoharjoittelu tai kilpa-ajo? Tutustu BMW Racing Club Finland ry:n toimintaan : http://brcf.sporttisaitti.com
BMW E61 M-Sport (Software) - Machine that goes "Bling"
Porsche 911 C2 (Hardware) - Machine that goes
Ex. E30 318is
Ex. Jaguar XJR
Ex. E39
Comment
-
Comment