Announcement

Collapse
No announcement yet.

M60/M62 kysymyksiä II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ike24
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Tämä on todella harvinainen ja sen varaan en kyllä laskis yhtään.
    Olis kiva tietää miksi se on ollut tuotannossa rinnakkain alusilin kanssa.

    En tiedä kuin yhden tapauksen jossa tällainen lohko on nähty/olemassa.
    Tuolla mulla tallissa onn yks. Ja maanantaina meni lohko putkitettavaksi .

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by ike24 View Post
    Joo näin on mutta myös 4,4 nikasil
    Tämä on todella harvinainen ja sen varaan en kyllä laskis yhtään.
    Olis kiva tietää miksi se on ollut tuotannossa rinnakkain alusilin kanssa.

    En tiedä kuin yhden tapauksen jossa tällainen lohko on nähty/olemassa.

    Leave a comment:


  • ike24
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Karkeasti 4,0 on nicasil ja 4,4 on alusil
    Joo näin on mutta myös 4,4 nikasil

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by jankko View Post
    Mitkä lohkot on niklasil ja alusil lohkoja? Tai misä vaiheessa vaihtuvat?
    Karkeasti 4,0 on nicasil ja 4,4 on alusil

    Leave a comment:


  • jankko
    replied
    Mitkä lohkot on niklasil ja alusil lohkoja? Tai misä vaiheessa vaihtuvat?

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by jankko View Post
    Ihan näppärät lukemathan siinä oli...Jos jollakin sattuu olemaan m62b44 alakerta tai joku jakopää vikanen koko motti niin voi tarjota. Sais e28:siin hieman enemmän ruutia


    Joo kyseessä on todella halvat hevosvoimat. Ja käytännön suorituskyvyssä koko alueella on selkeä ero. Etenkin ala ja keskialueet on aivan kuin eri moottori. En ole vertaillu vakion m60b40 käppyrää tuohon mutta näin perstuntumalla.

    Alakerrasta joudut yhden laahaimen öljyreiän tukkimaan, kaikki muut osat menee senku julistaa kiinni

    Edit: ainiin ja kannentiivisteen joudut askartelemaan ketjukotelon kohdalta. Ite käytin vanhojen kannentiivisteiden palasia.
    Last edited by Urpo_rotta; 16-11-2016, 15:06.

    Leave a comment:


  • jankko
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Tarvitseeko M60:n jäähdytysjärjestelmä ilmata kun nesteet vaihdetaan? Kyseessä siis E34 ja paisari siinä koneen takana ylhäällä.

    Oli liian laihaa nestettä niin veti 15C pakkasella hyhmään ja vuoti jostain nestettä ehkä litran pihalle. Onko mitään arvioita mistä on voinut vuotaa, kun kelien lämmettyä ja lämpöisellä moottorilla ei vuoda.
    Aika hyvin ilmaantuu itsestään tai ei itellä oo tarvinnu erikseen ilmailemaan. Paisaria täyttelee välillä

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Tarvitseeko M60:n jäähdytysjärjestelmä ilmata kun nesteet vaihdetaan? Kyseessä siis E34 ja paisari siinä koneen takana ylhäällä.

    Oli liian laihaa nestettä niin veti 15C pakkasella hyhmään ja vuoti jostain nestettä ehkä litran pihalle. Onko mitään arvioita mistä on voinut vuotaa, kun kelien lämmettyä ja lämpöisellä moottorilla ei vuoda.

    Leave a comment:


  • jankko
    replied
    Ihan näppärät lukemathan siinä oli...Jos jollakin sattuu olemaan m62b44 alakerta tai joku jakopää vikanen koko motti niin voi tarjota. Sais e28:siin hieman enemmän ruutia

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by jankko View Post
    Minkäs laisia teho lukemia on saatu m60b44 moottori combosta? M62b44 alakerta+ m60b40 kannet

    Minun topicissa on käkkyrä näkyvillä. Ja spekulaatiota aiheesta.

    Edit. Siis tässä http://www.btcf.fi/forum/showthread....292202&page=10
    Last edited by Urpo_rotta; 15-11-2016, 22:04.

    Leave a comment:


  • jankko
    replied
    Minkäs laisia teho lukemia on saatu m60b44 moottori combosta? M62b44 alakerta+ m60b40 kannet

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Mikä se on tuo liitin nimeltään jos jostain netistä löytäisi?? Eikös tuo samanlainen ole jossain suuttimissakin??


    Eikö tuo ole junior timer liitin? Viisaammat korjatkoon. Purkuautosta saat näppärästi tarvitsemasi osan.

    Leave a comment:


  • ike24
    replied
    Originally posted by leksii View Post
    Missä ne numerot on? mulla on yks lohko missä kampura paikallaan ja pitäis olla 4.4l, voin kurkata
    tuossahan neee. :think
    Last edited by ike24; 12-06-2018, 20:25.

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    Mikä sensori siellä putsarikotelossa on? Eikös maffissa ole lämpötilan mittaus ja vanhemmissa imusarjan etuosassa? :think



    Edit: Jaa, näkyy siellä olevan joku anturi. Ei e39:ssä tuommoista ollu.
    http://www.ebay.com/itm/BMW-E38-740i...NRAsGj&vxp=mtr
    Mikä se on tuo liitin nimeltään jos jostain netistä löytäisi?? Eikös tuo samanlainen ole jossain suuttimissakin??

    Leave a comment:


  • leksii
    replied
    Originally posted by ike24 View Post
    1733095 joka on taas sitte yhessä 4,4 kampussa eri numero ja google löytää tuolla 4,0l kampuran ja sillä toisella 4,4l kampuran.
    Missä ne numerot on? mulla on yks lohko missä kampura paikallaan ja pitäis olla 4.4l, voin kurkata

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎