Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Olis tossa vesipumppu remppaa tulossa niin moniasteisia termostaatteja porukka on näihin laitellu?
-
-
Originally posted by afafaf View PostOsaisko joku vielä heittää että miksi e30 etupalkin alle tarvii korokkeet,onko voimansiirron linjauksen takia vai se että saa konepellin kiinni,vai kummankin?
Nuitahan on sekä 10 /20mm ja varmaan siitä väliltäki,mitkähän sinne pitää heittää,epytecin korvilla ja pitäs osata vielä nuiden palikoiden korkeus päättää...
99% v8:sin asentajista ei välitä miten päin persettä tukivarret sillon on ja sillon toi on se aidan matalin kohta.
Leave a comment:
-
-
Osaisko joku vielä heittää että miksi e30 etupalkin alle tarvii korokkeet,onko voimansiirron linjauksen takia vai se että saa konepellin kiinni,vai kummankin?
Nuitahan on sekä 10 /20mm ja varmaan siitä väliltäki,mitkähän sinne pitää heittää,epytecin korvilla ja pitäs osata vielä nuiden palikoiden korkeus päättää...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Roisto View PostVielä kerran ihmettelen ääneen.. M60B30 manuaali ja on/off-kaasu vituttaa edelleen. Eli kierrosaluetta 700-1500 ei saa vapaalla mitenkään, ei polkimesta eikä läpästä. Tämä tekee ajosta aika nykivää ja moottorijarrutus ei toimi niinkuin pitäis eli kulutuskin kasvaa.
Lambdat ja kaasuläpän asentoanturi vaihdettu, kokeiltu toisella maffilla mutta näillä ei asiaan vaikutusta. Ei vikakoodeja. Automaatin DME paikallaan, tätä itse epäilen (osa)syyksi.
Mitä tässä lähtee kokeilemaan? Eihän tämä ajoa estä mutta mielenkiinnosta haluttas tämäkin keissi saada ratkastua.
Leave a comment:
-
-
Vielä kerran ihmettelen ääneen.. M60B30 manuaali ja on/off-kaasu vituttaa edelleen. Eli kierrosaluetta 700-1500 ei saa vapaalla mitenkään, ei polkimesta eikä läpästä. Tämä tekee ajosta aika nykivää ja moottorijarrutus ei toimi niinkuin pitäis eli kulutuskin kasvaa.
Lambdat ja kaasuläpän asentoanturi vaihdettu, kokeiltu toisella maffilla mutta näillä ei asiaan vaikutusta. Ei vikakoodeja. Automaatin DME paikallaan, tätä itse epäilen (osa)syyksi.
Mitä tässä lähtee kokeilemaan? Eihän tämä ajoa estä mutta mielenkiinnosta haluttas tämäkin keissi saada ratkastua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by afafaf View PostNo se on kyl tosi..mut 328 zf varmaan parempi ja kestäväki pitäs olla..
Ja kestää kyllä
Leave a comment:
-
-
Ykkönen on ainaki melko turha vaihde dieselin lootassa kun välitys on niin lyhyt.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by leksii View PostVironpojat noita vissiin enemmän käyttää eikä ainakaan yhdeltä tutulta oo huonoa kuullu ku joskus omaan v8 miettisin tollasta ratkasua, siihen sit vaan tarvii kaveriks sen vauhtiksen jota käytetään ton adapterin kanssa
Riippuen tieten palkonkohan tuo adapteri paksuus on paljonko tuo lootaa ulos..
Tuon tyylistä pakettia on puolassa tarjolla..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by afafaf View PostOos kellään käytössä tommosta adapterilevyä m60 perässä ja m50/m57 laatikkoa..lähinnä kiinnostais että onko tuo ihan kestävä ja järkevä ratkasu?
Suunnittelin että laittas m57 laatikon tuon adapterilevyn kans,eikös tuon pitäs olla aika luja laatikko,mikähän nuissa on boori kytkinakselilla?
Nuita laatikoita löytys hyvin,mut nuo m60 manuaalit on vähän tiukemmassa..
Leave a comment:
-
-
Oos kellään käytössä tommosta adapterilevyä m60 perässä ja m50/m57 laatikkoa..lähinnä kiinnostais että onko tuo ihan kestävä ja järkevä ratkasu?
Suunnittelin että laittas m57 laatikon tuon adapterilevyn kans,eikös tuon pitäs olla aika luja laatikko,mikähän nuissa on boori kytkinakselilla?
Nuita laatikoita löytys hyvin,mut nuo m60 manuaalit on vähän tiukemmassa..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Daylight View PostJuu, tyhjäkäynnillä näyttää tuolta. Eikä vikakoodejakaan löydy.
Kaippa sen uuden maffin voisi Saksasta tilata ja vaihtaa. Tuskin huono sijoitus vanhaan autoon, kun vaan 150e maksaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View PostJos se näytti tuota tyhjäkäynnillä, niin ilmamassamittari vaikuttaisi mittaavan enemmän, kuin ilmaa oikeasti menee. Nuo arvot on INPA:ssa muutenkin perseellään, jos vertaa laskemalla saatuun lukemaan, mutta esim. M5:ssa tyhjäkäynnillä tuon pitäisi olla jotain 18, niin 540i:ssä vastaavasti vähemmän. Kannattaa kokeilla toisella MAF:lla, jos saat mistään lainaan. Jos on seoksiin liittyviä vikakoodeja, niin vaihtaisin uuden.
Kaippa sen uuden maffin voisi Saksasta tilata ja vaihtaa. Tuskin huono sijoitus vanhaan autoon, kun vaan 150e maksaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Daylight View PostKysymys koskien omaa e39.
Livedataa seurattaessa takerruin erääseen kohtaan :
TOTAL AIR CONSUMPTION HLM
Min: 0 Max:20. Arvot näytti !22.75
540i vm. 1998
Leave a comment:
-
Leave a comment: