Parasta hommaan mielestäni oli VHT Ryppymaali, todella hieno jälki. Mutta jonkun viherpiiperön takia sitä ei enää myydä yksityisille. Eli jos on tuttu maalari niin sit saa tilattua.
Toinen hyvä vaihtoehto pulverimaalaus.
Hopeisen värin saisi hyvin alumiinisprayllä, mutta pysyy siinä tavallisetkin maalit.
Toi pata käy kohtuu kuumana, suosittelen kuumankestomaalia. Ite kunnostin venakopat joku vuosi sitten ja näyttää perus hopea maali jo irtonaiselta/kuplineen paikkapaikoin. Kullertava sävy tulee siitä ku maali on tummunut/palanut.
Toi pata käy kohtuu kuumana, suosittelen kuumankestomaalia. Ite kunnostin venakopat joku vuosi sitten ja näyttää perus hopea maali jo irtonaiselta/kuplineen paikkapaikoin. Kullertava sävy tulee siitä ku maali on tummunut/palanut.
Mä komppaan kans tätä. Omankäsitys on että ei ne kopat alunperin ole semmoiset kusenpolttaman väriset, vaan samaa sävyä kuten esim muovikannen hopeiset osat. Viisaammat korjatkoon. Liekkö osansa reaktiion tuolla magnesiumseoksellakin sitten.
Itsellä ei myöskään normimaalit oikeen hyvin tunnu kestävän, joutuu maalaamaan uudelleen. Vht vois kokeilla kun moni on kehunut.
Mistäs nää yleensä vuotaa öljyä ? Kuskin puoli moottorista on alhaaltapäin öljyisempi. Alemman öp:n tiiviste ainakin vuotaa, mutta näyttäisi tulevan ylempääkin. Maahan jää muutama tippa auton alle. Mosana M62TU
Mistäs nää yleensä vuotaa öljyä ? Kuskin puoli moottorista on alhaaltapäin öljyisempi. Alemman öp:n tiiviste ainakin vuotaa, mutta näyttäisi tulevan ylempääkin. Maahan jää muutama tippa auton alle. Mosana M62TU
Venttiilikopan tiivisteet, ylemmän öljypohjan tiiviste ja ohjaustehostin nyt ainaki heti tulee mieleen.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Speksailua ja haaveilua:
Ajattelin TESTOlla ajaa vähän logia ja megalogviewerilla yrittää keksiä millaisella funktiolla nuo vanokset säätyvät.
M62TU:n esittely-PDF:ssä puhutaan portaattomasta säädöstä, mutta varmaan joku kierrospohjainen karkea arvio saattaisi riittää jos moottorin sijoittaa johonkin toiseen koppaan. Mahtaako tuosta Bosch ME7.2 ecusta nähdä suoraan jotain vanoksen karttoja?
Ettei kuitenkin olisi tankin tuuletuksen liittyvä suodatin?
Perään tulee hydraulilinjat :think
Edit: Ja mulla ainakin TU koneessa tankin carbon can on takalokarin sisässä kuskin puolella josta se tuli suoraan koneen etuosaan. Sähkösen venttiilin kautta imusarjaan.
Comment