Edit: Ja mulla ainakin TU koneessa tankin carbon can on takalokarin sisässä kuskin puolella josta se tuli suoraan koneen etuosaan. Sähkösen venttiilin kautta imusarjaan.
Voipi se noinkin olla, pitäisi käydä pihalla katsomassa
(käy pihalla)
No joo, pumppu se on.
Last edited by kalevik; 30-01-2016, 10:29.
Reason: hoopous
E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Niihin laahaimiin ei kannata muuten ulkonäöllisesti luottaa. Kun otin omani pois niin ne näytti ihan hyvältä, mutta heti kun muoviin koski niin se mureni. Se oli yhtään liioittelematta heikompaa kun näkkileipä, katkesi ihan 2 sormella taittamalla.
M62B44TU alkanut yhtäkkiä kylmäkäynnistyksessä pölläyttämään kunnon sinisen pilven. Millainenkos huohotin näissä on, voiko aiheuttaa ?
E: muutoin ei savuta/käryä öljy ja tämä on yhtäkkiä ilmestynyt vaiva.
Imusarjan takana oleva kalvo kannattaa vaihtaa ensimmäiseksi, koska on helpoin ja todennäköisin. Jos senkin jälkeen pölläyttelee, niin jakopäässä oleva öljynerotinpöntön liitoskohta imusarjan alla olevaan pitkään putkeen vuotaa. Muistaakseni keskilaahaimen läpi tulee ruuvi, joka painaa pöntön liittimen tiiviiksi putkeen. Mielestäni jollain oli koko kauluskin kadonnut välistä.
Samalla kun pöntön vaihtaa, vaihtaa jakopäähänkin osat ja vanokseen uudet beisanin setit ja ... se oli tonnin seteli.
Imusarjan takana oleva kalvo kannattaa vaihtaa ensimmäiseksi, koska on helpoin ja todennäköisin. Jos senkin jälkeen pölläyttelee, niin jakopäässä oleva öljynerotinpöntön liitoskohta imusarjan alla olevaan pitkään putkeen vuotaa. Muistaakseni keskilaahaimen läpi tulee ruuvi, joka painaa pöntön liittimen tiiviiksi putkeen. Mielestäni jollain oli koko kauluskin kadonnut välistä.
Samalla kun pöntön vaihtaa, vaihtaa jakopäähänkin osat ja vanokseen uudet beisanin setit ja ... se oli tonnin seteli.
Joo vaihdellaan kalvo ja sen jälkeen ihmetellään jakopäätä.. Tän hintaiseen autoon tosin ei "samalla" vaihdeta yhtäkään turhaa osaa
Comment