Täällä olis :
Joutokäynti/(saa olla)
CO = 0 (0,50)
HC = 120 (100)
CO2 = 14,30
O2 = 1,90 (5,00)
yli 2000 rpm
CO =0,04 (0,30)
HC = 40 (100)
Lambda = 1,01 (0.97-1,03)
CO2 = 15,04
O2 = 0,29 (5,00)
Eli joutokäynnin HC:stä pomppas, autohan on tehoton/väännötön alakierroksilla ja paukkaa putkeen sekä haisee bensalle. Nyki kovasti vielä hetki sitten alle 2500 rpm, mutta tais loppua ku renkkasin kaasuläpän asentotunnistimen liitintä. Imuvuodot pintapuolisesti käyty läpi eikä löytynyt, tulpat vaihdettu hiljan NGK:sta NGK:hen (hitusen eri malli). Tätä topiccia luettuani seuraavat vaihtarit taitaa olla mahdollisia, mutta mikä todennäköisin?
Imuvuoto, ilmamassamittari, tehostimen vuoto, nokka-akselin asentotunnistin vaiko tulpat ? Tulee kalliiks selvittää jos kaikki "korjaa" vuoron perään...
Help !
Joutokäynti/(saa olla)
CO = 0 (0,50)
HC = 120 (100)
CO2 = 14,30
O2 = 1,90 (5,00)
yli 2000 rpm
CO =0,04 (0,30)
HC = 40 (100)
Lambda = 1,01 (0.97-1,03)
CO2 = 15,04
O2 = 0,29 (5,00)
Eli joutokäynnin HC:stä pomppas, autohan on tehoton/väännötön alakierroksilla ja paukkaa putkeen sekä haisee bensalle. Nyki kovasti vielä hetki sitten alle 2500 rpm, mutta tais loppua ku renkkasin kaasuläpän asentotunnistimen liitintä. Imuvuodot pintapuolisesti käyty läpi eikä löytynyt, tulpat vaihdettu hiljan NGK:sta NGK:hen (hitusen eri malli). Tätä topiccia luettuani seuraavat vaihtarit taitaa olla mahdollisia, mutta mikä todennäköisin?
Imuvuoto, ilmamassamittari, tehostimen vuoto, nokka-akselin asentotunnistin vaiko tulpat ? Tulee kalliiks selvittää jos kaikki "korjaa" vuoron perään...
Help !
Comment