Minkä takia ne puristukset pitää saada väkisin noin koviksi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by L.H View PostMinkä takia ne puristukset pitää saada väkisin noin koviksi?
Comment
-
-
Olisi kiva tietää mihin käyttöön kone tulee ja miksi sen pitäisi olla juuri sellainen kuin on suunniteltu. Kaveri kuitenkin haluaa puheidensa mukaan herkän ja pelaavan koneen. Jos puristukset ovat siellä 13:1 tuntumassa, nokka katukäyttöön jokseenkin soveltuva ja polttoaineena 98-bensa, niin saattaa pahimmassa tapauksessa käydä, että lopulta taistellaan nakutuksen kanssa ja sitä estetään myöhäistämällä sytytystä. Myöhäistämällä menetetään juuri toivottua herkkyyttä.
Millin lohkosta höyläämällä puristukset nousevat noin yksikön verran. Tämän lisäksi kantta plaanaamalla päästään yli 11:1 puristuksiin. Eikö tämä jo riitä kohtuu kireälle nokalle bensalla, kun ei se palotilakaan edusta alan viimeisintä muotia?Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Täällähän on ollut keskustelua. Eikai sitä ruttua ole pakko saada niin paljoa. Tuohan on vaan sellanen "toivottu" yläraja. Varmasti jo vähemmälläkin saan sen sieltä mitä lähden hakemaan. Ja m52b28 kammessako oli muistaakseni tuo 81 isku? Sehän olis just passelisti pidemmällä se muki. Eipä edes käyny mielessä tommonen. Konehan tulee puhtaasti kadulle avon keulille. Kenkää tulee saamaan jokatapauksessa
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostTäällähän on ollut keskustelua. Eikai sitä ruttua ole pakko saada niin paljoa. Tuohan on vaan sellanen "toivottu" yläraja. Varmasti jo vähemmälläkin saan sen sieltä mitä lähden hakemaan. Ja m52b28 kammessako oli muistaakseni tuo 81 isku? Sehän olis just passelisti pidemmällä se muki. Eipä edes käyny mielessä tommonen. Konehan tulee puhtaasti kadulle avon keulille. Kenkää tulee saamaan jokatapauksessa
Comment
-
-
Originally posted by drone View PostMinkähänlaista kytkintä porukat on näissä stroukkivehkeissä käyttäneet? Ollaanko vain vakiolla menty.E28 520i "keke"
E30 "325" turbo
E38 käyttiksen romu
R50 mini cooper🤣
Comment
-
-
2.5l lohko
81 iskunen kampura (m21)
130mm kanget (m20b20)
m52b28 männät
-885 kansi + Schrick 272/272, vakio venat
vakio 1.75 pahvi
Ei mahdu pyörimään, ei.
Mikä mulla tässä kombossa nyt oikein mättääAjossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostMitkä b28 männät ja lohkon korkeus?
Halk on 83,99. Lohkon korkeus ei ole oletettavasti missään vaiheessa laskenut sen suuremmin.
Sitten itse itselleni vastaten..
Originally posted by kiraffi View PostMikä mulla tässä kombossa nyt oikein mättää
laitoin yön yli asiaa pohdittuani jaon kohdalleen & remmin paikalleen niin
oikein iloisesti pyöri, ei mitään ongelmaa.
Tästä innostuneena kokeilin myös 135mm M50nv kangella ja rojut mahtu pyörimään näinkin...
Mitenkäs sitten nuo puristukset ?
~11 - 12 pintaan varmaan sietää olla viinalla ja max 1bar ahdolla ?
Öljyllä ja ruutalla mittasin kannen palotilaksi ~38ml joka voi olla melko lähellä totuutta, koska on se ainakin kaksi kertaa jo ehditty ajaa plaaniin.
81 kampuralla, 135 kangella tulee nämä m52 männät 1.21mm yli dekistä.
Ja vakio pahvi on 1.75 (en tosin tiedä miten paljon se painuu, kun kannen kirraa, puolet ?)
Hieman männistä pois sorvilla, vehkeet nippuun ja kokeilemaan ?
Vai onko tuo männän sorvaus tarve mahdollista laskea ?Ajossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
-
Comment