Onkohan kenelläkään kokemuksia tämmöisen pakosarjan toimivuudesta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw:n turbotus (kerätään kaikkien tieto tänne)
Collapse
X
-
Originally posted by Tero_92 View Post
Onkohan kenelläkään kokemuksia tämmöisen pakosarjan toimivuudesta?
Ensitöiksi saa todennäköisesti ajaa tasopinnan suoraksi koneistamossa, sarjan design ei ole ihan paskin mahdollinen, mutta hyvin lähelle pääsee.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by Tero_92 View Post
lähinnä nuo putkien mitat mietityttää :think
Mutta suurempana ongelmana tuossa pidän sitä, että hyvin paljon tulee netissä juttua vastaan tärinästä aiheutuneita murtumia saumojen vierestä. Ja sitten tietysti tuo tasopinnan suoruus saattaa heittää reippaastikkin.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostPutkien mitathan on ihan perseestä, mutta uskoisin että toimii siinä käytössä mihin tuollaiset on suunniteltu (budjettiluokan hillittyyn ahtamiseen).
Mutta suurempana ongelmana tuossa pidän sitä, että hyvin paljon tulee netissä juttua vastaan tärinästä aiheutuneita murtumia saumojen vierestä. Ja sitten tietysti tuo tasopinnan suoruus saattaa heittää reippaastikkin.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Kokemusta on 1000km ajalta. Laipan tasossa tosiaan heittoa 1-2mm. "Ahdin taakse ja alas"-tyylillä sopii pulttien reiät hyvin, mutta "eteen ja ylös"-mallisesti ei pulttijako natsaa täysin..e21 320 -79 (M50B25 Turbo)
e28 M535i -85
Comment
-
-
turbo moottori?!?
kummat männät kestää enemmä ahto painetta m50 b25 vai m20 b25?
onko m50 b20 ja m20 b20 kiertokanget saman pituiset? ja kummat kestävämmät?
moottori siis m20. kumpi kansi parempi aateltuna b25, b20 aateltuna poraamista?
sitten ois hakusessa m21 b24 kampi akseli vai käykö muistaki diisseleistä?
kun kaverilla olis b omegan moottori yli määräsenä?käyttis
e46 touring 320d
projectit
-e28 520 -83
Exät:
E30 318 -88
E36 318 -97 touring, 320 -91 sedan ,320 touring -97,325 coupe msport
e34 525-88, 518 -92
e39 530d m-sport touring -01
Comment
-
-
Originally posted by anttiroisto View Postkummat männät kestää enemmä ahto painetta m50 b25 vai m20 b25?
onko m50 b20 ja m20 b20 kiertokanget saman pituiset? ja kummat kestävämmät?
moottori siis m20. kumpi kansi parempi aateltuna b25, b20 aateltuna poraamista?
sitten ois hakusessa m21 b24 kampi akseli vai käykö muistaki diisseleistä?
kun kaverilla olis b omegan moottori yli määräsenä?
Ei ole samanpituiset.
Ja mitä ajattelit porata kannesta, riippuu aivan siitä?
Multa löytyy kampura.
Comment
-
-
Originally posted by anttiroisto View Postkummat männät kestää enemmä ahto painetta m50 b25 vai m20 b25?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostToinen kestää enemmän kuin toinen, mutta vaikea sanoa kumpi on toinen. Eli kuka tietää vanhoista romuista. Niin ja ahtopaine sinänsä ei riko mitään (tai no, ehkä ahtimen).
Ei ole samanpituiset.
Ja mitä ajattelit porata kannesta, riippuu aivan siitä?
Multa löytyy kampura.
paljon hintaa kampuralla?käyttis
e46 touring 320d
projectit
-e28 520 -83
Exät:
E30 318 -88
E36 318 -97 touring, 320 -91 sedan ,320 touring -97,325 coupe msport
e34 525-88, 518 -92
e39 530d m-sport touring -01
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostMikä maali turboahdetun pakosarjaan? Black satin on juu hyvä vaihtoehto, mutta mitä tehdä jos haluaakin hopean värisen pakosarjan?
Kokemuksiin perustuvaa tietoa kellään?
Comment
-
Comment