Foorumilta ja netistä nopeasta hakien löytyy pelkästään tietoa näihin "perusvirityksistä" eli päästölaitteiden poistoista/ohjelmoinneista.
Noillahan tälläsestä irtoaa perus 200hp/450nm tienoille helposti ja laitteet kestää käyttöäkin.
Mutta mitenkä on, jos hieman enemmän janoaa? Tyyliin 250hp 500nm+?
Kestääkö kone miten tuollaisia isompia virityksiä, isompaa ahdinta jne?
Näähän on 2 ihan eri konetta, mutta vastaavia laitteita joten molempien kohdalla tiedot kiinnostaa.
M47 on kierrokset rajattu 400-600 kierrosta alemmas kuin N47 mikäli oikein käsitin. Onko kansissa suuri ero vai mikä selittää nostetun kierrosrajan?
Mahtaako tuollanen M47 kestää rajoittimen noston esim. samoihin N47 kanssa vai saadaanko äkkiä aikaiseksi venttiilisalaattia?
Mikä tälläsistä mahtaa antautua ekana? venttiilit/venajouset/nokat? Männät/kanget?
Tää on tällästä pohdintaa/kysymyksiä. Kaikenlaista juttua aiheesta ois kiva kuulla.
Noillahan tälläsestä irtoaa perus 200hp/450nm tienoille helposti ja laitteet kestää käyttöäkin.
Mutta mitenkä on, jos hieman enemmän janoaa? Tyyliin 250hp 500nm+?
Kestääkö kone miten tuollaisia isompia virityksiä, isompaa ahdinta jne?
Näähän on 2 ihan eri konetta, mutta vastaavia laitteita joten molempien kohdalla tiedot kiinnostaa.
M47 on kierrokset rajattu 400-600 kierrosta alemmas kuin N47 mikäli oikein käsitin. Onko kansissa suuri ero vai mikä selittää nostetun kierrosrajan?
Mahtaako tuollanen M47 kestää rajoittimen noston esim. samoihin N47 kanssa vai saadaanko äkkiä aikaiseksi venttiilisalaattia?
Mikä tälläsistä mahtaa antautua ekana? venttiilit/venajouset/nokat? Männät/kanget?
Tää on tällästä pohdintaa/kysymyksiä. Kaikenlaista juttua aiheesta ois kiva kuulla.
Comment