Jaksaako m47 kiertää vakio nokilla pidemmälle, jos vaihtaa jäykemmät venttiilin jouset? Onko kukaan kokeillu näihin rajumpia nokkia/hionut vakioista? Vai onko itse kansi ensimmäisenä tulppana?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M47D20 / N47D20 voimaa reilummin?
Collapse
X
-
Tuli rakennettua e87 118d. Tässä vähän osalistaa, jos jotain muuta kiinnostaa tehdä vastaava.
M47tu2 moottorilla oleva
E70 m57n2 pakosarja
E70 m57n2 turbo
E70 m57n2 imuputki yhdistetty m47tu2 imuputkeen
E90 m57n2 kuuman puolen ahtoputki
E90 m57n2 tarkoitettu wagner kopio välijäähdytin
E90 m57n2 kylmän puolen ahtoputken lähtö
E60 m57n2 kylmän puolen ahtoputken keskipätkä
E87 m47tu2 kylmän puolen ahtoputken yläosa
Egr venttiilin tilalla suora putki
Vakio katalysaattoriin vaihdettu turboon sopiva laippa
Vakio pakoputki
E70 m57n2 ahtopaineanturi
Camshaftworks hiomat m47tu2 nokat
Jäykemmät venttiilinjouset
E60 m57n 535d suuttimet
Melkein kaikkia näistä joutui hiukan muokkailemaan, että sai sopimaan paikalleen. Ohjaustehostinpumppua ja sen telinettä sai myös muokata. Alavesiletkusta kääntää letkuosa toisin päin.
Ohjelman tekijän mukaan ahdin on nyt rajoittavana tekijänä, mutta suuttimet myös melkein tapissa. Tehoja oli logien mukaan arvellut 300hp nurkissa olevan. Moottoria pyöritetään 5000rpm asti. 4400rpm alkaa mennä ahdin tukkoon, joten ei hyötyä pyörittää moottoria pidemmälle.
E87 118d
E70 3.0d
Ex: E36 M3
Ex: E36 cabriolet m60b40
Ex: E34 535i turbo 550hp/700nm @1,3bar
Ex: E38 740i turbo 410hp/600nm @0,5bar
Comment
-
Comment