M47D20 / N47D20 voimaa reilummin?
Collapse
X
-
Eikö noissa N47 meinaa siis jakopäät kestää korjattunakaan? Onko se vika vain tehtaanjäljiltä ja huolletut/korjatut laitteet on sitten ihan kestäviä?
-
Kai tuosta M47:sta ahtimen vaihtamalla pääsee noihin lukuihin. Ilma ei vakioahtimella riitä kuin johonkin 220-230 maksimissaan. Juutuupissa oli joku dynovideo jossa about 250/500 M47:ssa, siihen taisi olla ahtimen lisäksi suuttimetkin laiteltu.Originally posted by t0mpp4 View PostFoorumilta ja netistä nopeasta hakien löytyy pelkästään tietoa näihin "perusvirityksistä" eli päästölaitteiden poistoista/ohjelmoinneista.
Noillahan tälläsestä irtoaa perus 200hp/450nm tienoille helposti ja laitteet kestää käyttöäkin.
Mutta mitenkä on, jos hieman enemmän janoaa? Tyyliin 250hp 500nm+?
Kestääkö kone miten tuollaisia isompia virityksiä, isompaa ahdinta jne?
Näähän on 2 ihan eri konetta, mutta vastaavia laitteita joten molempien kohdalla tiedot kiinnostaa.
M47 on kierrokset rajattu 400-600 kierrosta alemmas kuin N47 mikäli oikein käsitin. Onko kansissa suuri ero vai mikä selittää nostetun kierrosrajan?
Mahtaako tuollanen M47 kestää rajoittimen noston esim. samoihin N47 kanssa vai saadaanko äkkiä aikaiseksi venttiilisalaattia?
Mikä tälläsistä mahtaa antautua ekana? venttiilit/venajouset/nokat? Männät/kanget?
Tää on tällästä pohdintaa/kysymyksiä. Kaikenlaista juttua aiheesta ois kiva kuulla.
Himottaisi tuo oma käyttää penkissä, mutta kun kerkesi jo talvirenkaat vaihtamaan alle. Se kun alkaa viritysasteeltaan pikkuhiljaa olemaan luokkaa "kaikki mitä vakio-osilla irtoaa".
N47:sta sanoisin jo lähtökohtaisesti että ei kannata sekaantua kun ei jakopää kestä vakiotehojakaan. On kaikin puolin kyllä ihan erilainen moottori, paljon taloudellisempi ja pelkällä softalla ainakin taitaa saada enemmän tehoakin pihalle verrattuna M47:aan.
EDIT: Tuo vekun kommentti on suhtkoht kulunut, mutta täysin tosi. Ei näitä vajaamukisia ole mitään järkeä virittää.Last edited by Supra^; 17-11-2015, 22:16.
Leave a comment:
-
M47D20 / N47D20 voimaa reilummin?
Foorumilta ja netistä nopeasta hakien löytyy pelkästään tietoa näihin "perusvirityksistä" eli päästölaitteiden poistoista/ohjelmoinneista.
Noillahan tälläsestä irtoaa perus 200hp/450nm tienoille helposti ja laitteet kestää käyttöäkin.
Mutta mitenkä on, jos hieman enemmän janoaa? Tyyliin 250hp 500nm+?
Kestääkö kone miten tuollaisia isompia virityksiä, isompaa ahdinta jne?
Näähän on 2 ihan eri konetta, mutta vastaavia laitteita joten molempien kohdalla tiedot kiinnostaa.
M47 on kierrokset rajattu 400-600 kierrosta alemmas kuin N47 mikäli oikein käsitin. Onko kansissa suuri ero vai mikä selittää nostetun kierrosrajan?
Mahtaako tuollanen M47 kestää rajoittimen noston esim. samoihin N47 kanssa vai saadaanko äkkiä aikaiseksi venttiilisalaattia?
Mikä tälläsistä mahtaa antautua ekana? venttiilit/venajouset/nokat? Männät/kanget?
Tää on tällästä pohdintaa/kysymyksiä. Kaikenlaista juttua aiheesta ois kiva kuulla.Tags: None
Leave a comment: