Jaetulle pesälle sit se jaetulla laipalla oleva pakosarja. Hyvähä tuo on hinta laatu-suhteeltaan tuskin parempaa löydät
Tosin jos rahaa on niin ottaisin SX-E hypercoren ja tälle omavalintaisen pakopesän. Tulikohan pakettina 750€ luokkaa.
Edellisellä sivulla juurikin kyselin voiko käyttää twin scrollia jakamattomassa sarjalla ja ainakin yksi mielipide oli että voi, ja onhan noita tosiaan paljon käytetty. Kyllä taidan mennä tuolla spa sarjalla ainakin tällä ensimmäisellä kokoonpanolla. Toki jos tiedossa on samassa hintaluokassa parempi pakosarja niin saa vinkata. Haluan nimenomaan tuonne alas sen ahtimen jo ihan painopisteen kannalta.
Jaetulle pesälle sit se jaetulla laipalla oleva pakosarja. Hyvähä tuo on hinta laatu-suhteeltaan tuskin parempaa löydät
Tosin jos rahaa on niin ottaisin SX-E hypercoren ja tälle omavalintaisen pakopesän. Tulikohan pakettina 750€ luokkaa.
Niin voisikin olla että ottaisi tuon 52mm hypercoren ja sille saisi jenkeistä tilattua single T3 pakopesän. :think Toki hintaa tulee vähän n. 300e enemmän mutta olisi varmaankin toimivampi setuppi.
Niin voisikin olla että ottaisi tuon 52mm hypercoren ja sille saisi jenkeistä tilattua single T3 pakopesän. :think Toki hintaa tulee vähän n. 300e enemmän mutta olisi varmaankin toimivampi setuppi.
Siis voit käyttää jaetun pakopesän turboa jakamattomassa pakosarjassa ja setuppi toimii kuten yksipesäinen pakopesäkin. Jaetun pakosarjan kanssa tuo jaettu pakopesä tarjoaisi etuja mutta jaetun pakopesän vaihtaminen jakamatttomaan tuskin tuo merkittäviä etuja mihinkään tilanteeseen, ei siitä ainakaan ylimääräistä kannata maksaa.
Siis voit käyttää jaetun pakopesän turboa jakamattomassa pakosarjassa ja setuppi toimii kuten yksipesäinen pakopesäkin. Jaetun pakosarjan kanssa tuo jaettu pakopesä tarjoaisi etuja mutta jaetun pakopesän vaihtaminen jakamatttomaan tuskin tuo merkittäviä etuja mihinkään tilanteeseen, ei siitä ainakaan ylimääräistä kannata maksaa.
OK. Erehdyin vaan etsimään tietoa vielä googlella ja ulkolaisilla foorumeilla jotkut tuntui olevan eri mieltä. Täytyy vissiin vaan klikata sofort kaufenia niin loppuu tämä jahkailu..
spa:n pakosarjalla joudut todennäköisesti tekemään moottorinkiinnikkeen uusiks että saat ahtimen sopimaan ellei jostain saa ostettua valmiina sellaista jota voi käyttää tuon sarjan kanssa.
spa:n pakosarjalla joudut todennäköisesti tekemään moottorinkiinnikkeen uusiks että saat ahtimen sopimaan ellei jostain saa ostettua valmiina sellaista jota voi käyttää tuon sarjan kanssa.
Mielipiteitä S50B30 pakosarjan riittävyydestä remmiahdetussa kolmelitraisessa M50:ssä? Toi sarja oli paikallaan jo viime kesänä, mut nyt on tarkoitus nostaa ahtoja, niin mahtaako alkaa ahdistamaan.
Onkos jengillä kuinkapaljon kokemusta jäykemmistä venajousista?
Setuppina m50b25 vanoksella vakio kampura, H-profiilit, wisecot, lohkon vahvikelevy, veiveissä kannessa ja runkopukeissa arpit ja kaikki laakerit tms uutta alakerrassa. Kansipahvina athena, kantta vähän siistitään/avarretaan ja nokkina m50 imu pakonokkana, m54b30 imu imunokkana. Ahtimena precission 5862 CEA ja pakosatsiksi suunniteltu ppf sarja. Moottorinohjaus maxxecu.
Elikkä tehotavotteet 550-600 pyöriltä ja oon pohtinu, että tilais noi ppf jäykemmät venajouset ja niihin kaveriks m50 nv pikkujouset. Niillä sais kiekkoja ppf mukaan sen 7,5-8k, mutta onko näillä tavotteilla tarvetta tommosille kiekoille? Ja kestääkö gylcot vakio välyksillä tollasia kiekkoja edes?
Ei tuolla nokalla kannata kiertää juurikaan yli 7000, niin mitäpä niiden jousien kanssa turhaan rupeaa pelaamaan.
No tätä pohdinkin, että loppuu nokista paukut kesken! Ja enemin tms nokilla tarvii sit jo kiinteitä nostajia tms niin alkaa kustannukset nousemaan vähän liikaa noille tehotavotteille! Toinen kyssäri heräs tässä, että saanko tolla kansi settupilla alu imusarjastakaan merkittävää etua?
No tätä pohdinkin, että loppuu nokista paukut kesken! Ja enemin tms nokilla tarvii sit jo kiinteitä nostajia tms niin alkaa kustannukset nousemaan vähän liikaa noille tehotavotteille! Toinen kyssäri heräs tässä, että saanko tolla kansi settupilla alu imusarjastakaan merkittävää etua? http://www.ahtoja.com/product/640/bm...usarja--musta-
Samoilla linjoilla pasin kanssa, nuo nokat ei hengitä enää 6000rpm jälkeen.
Catcams/enem-linjalta löytyy nokkia sinne 280asteen pintaan jotka ei vaadi muuta kuin nuo mainitsemasi jouset. Se olis aika hyvä kombo noihin tehotavoitteisiin.
Etuja varmaankin on ulkonäön parantuminen? Kestänee muovi-imusarjaa paremmin painetta, mikä nyt ei kyllä muutenkaan ole mikään ongelma ollu m5x imusarjoissa. Ja oletettavasti tasaisempi täytös pyttyjen välillä, mutta tämä vain arvaus.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment