Originally posted by TinoTK
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tollasta mainostetaan facebookissa, 200€ hinnaksi ilmoitettu
Nyt saatavilla kestävä ratkaisu BMW:n M50/52 sekä S50- moottorien öljypumppuun.
Alkuperäiset akselit ovat katkenneet boorin juuresta sekä myös mutteri on löystynyt johtaen moottorivaurioon.
Olemme korjanneet ongelman käyttämällä parempaa materiaalia(nuorrutusteräs, 34CrNiMo6+QT) sekä muuttamalla rakennetta.
Akseli on karkaistu vahvuuteen 750HV1.
Mukaan sisältyy M8x1-12.9 pultti vasemman kätisellä kierteellä sekä kova aluslevy.
Kysy lisää!
Billetti Oy
Konsta Ylijoki
0407020072
[email protected]Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Mikä hiivatti on vahvuus 750HV1?
Karkaisu johtaa tiettyyn kovuuteen ei vahvuuteen. Materiaalin lujuuden määrää materiaali itse joka voi itsessään sisältää erilaisia lämpökäsittelyjä.
Hienoa että joku myy oikein insinööripornoa ja termit sekaisin.
Sinällään varmasti voi olla hyvä tuote.
Kunhan ääneen pohdiskelen.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by MikeDry View PostTollasta mainostetaan facebookissa, 200€ hinnaksi ilmoitettu
kuva on liian iso mutta linkistähttps://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...a9&oe=5B426870
Näyttää olevan "kopio" tuota mitä vac motorsport on myynyt jo pitkästi..
Ei siinä hienoa jos joku täällä pohjolassakin viittii kehittää ja työstää, tarjosin omaa vac motorsportin vastaavaa osaa muutamalle koneistamolle jotta tekisivät kopioita siitä, eipä ketään sillon kiinnostanu moiset hömpötyksetsigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Originally posted by Exami View PostNäyttää olevan "kopio" tuota mitä vac motorsport on myynyt jo pitkästi..
Ei siinä hienoa jos joku täällä pohjolassakin viittii kehittää ja työstää, tarjosin omaa vac motorsportin vastaavaa osaa muutamalle koneistamolle jotta tekisivät kopioita siitä, eipä ketään sillon kiinnostanu moiset hömpötykset
No itellä on joskus tulevaisuudessa rakennettavan 3litran koneen sunnitelmat muuttunu sen verran et se ehkä kasataan 140mm veiveillä, minkä pitäs auttaa noiden väriongelmien kanssa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostKuinka iso homma tuollaisen osan vaihto on? Kiinnostaisi kyllä...
Comment
-
-
Jep varsinkaan 2.8 kampuralla en jaksais tuosta öljypumppu ongelmasta huolestua. En oo ainakaan kuullu et suomessa ois mistään muusta koneesta kuin 3litran m54:sta tippunu öljypumpun mutteri. Eikä niissäkään kovin usein sitä tapahdu.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Kummassakin omista purku moottoreista on tullut pumpun rattaan mutteri öljypohjan mukana.. ja kumpikin oletettavasti tehtaan jäljiltä.
Oman mielenrauhan vuoksi laitoin vacmotorsportin akselin turbokoneeseen, vaparissa sai jäädä alkuperäinen.sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
M50 asennus pystyyn, risut ja ruusut aiheesta? Joitain nähnyt ympäri internettiä joten mietin vain miksi ei toimisi? Itseni tapauksessa kuitenkin koneenkorvalliset menee uusiksi, imusarja jo vaihdettu pois muovisesta eli muokattavissa ja öljypohja menee muutenkin muokkauksen alle. Laatikon kääntö suoraan varmaan suurin työ.
Itteä ahdistaa tuo pakopuolen ahtaus ja onhan se paremman näköinenkin kun moottori on konehuoneessa kuten kuuluu.
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostM50 asennus pystyyn, risut ja ruusut aiheesta? Joitain nähnyt ympäri internettiä joten mietin vain miksi ei toimisi? Itseni tapauksessa kuitenkin koneenkorvalliset menee uusiksi, imusarja jo vaihdettu pois muovisesta eli muokattavissa ja öljypohja menee muutenkin muokkauksen alle. Laatikon kääntö suoraan varmaan suurin työ.
Itteä ahdistaa tuo pakopuolen ahtaus ja onhan se paremman näköinenkin kun moottori on konehuoneessa kuten kuuluu.
Esim. S14 koneessa kanavat isommat ja ympärys koneistettu paremmin pystyasentoa tukevaksi.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostJossain oli just keskustelua pidemmistä kaasuvaijereista, mutta en nyt keksi millään että missä topikissa se ois voinu olla ja alkaa jo tympäsemään etsiminen tuloksetta :think
Niinpä kysynkin että mistä malleista ukot on hyödyntäneet pidempiä kaasuvaijereita plenumiin siirryttäessä?Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostJossain oli just keskustelua pidemmistä kaasuvaijereista, mutta en nyt keksi millään että missä topikissa se ois voinu olla ja alkaa jo tympäsemään etsiminen tuloksetta :think
Niinpä kysynkin että mistä malleista ukot on hyödyntäneet pidempiä kaasuvaijereita plenumiin siirryttäessä?
Mazan talviautoprojektissa sitä puitiin, muistaakseni m40 oli melko pitkä kaasuvaijeri.E30 325i Turbo -86
E30 325i M-tech2 -89
E30 316i Bavaria -91
E39 525iA -02
F11 530xd M-Sport -11
Comment
-
Comment