Originally posted by HTK12
View Post
Juuri näin. Itse olen pärjännyt pelkällä E85:llä, mutta kesälomareissulla oli läppäri mukana jos olisi pitänyt laittaa bensasofta sisään. Ei tarvinnut. Tolla ms4x yhteisön flasherilla homma toimii hienosti, kunhan laittaa winkkarin virusturvalle ison reiän sen softan kohdalle. Vara ECUn voi pitää siltä varalta että haluaa harjoitella ns. bench setupissa esim bootmodessa flasmaamista tai muuten vaan varalta. Itse en koskaan ole saanut ecua bootmodeen autossa kiinni. Tällä hetkellä melkein suosittelen lähtemään suoraan MS4x yhteisön 69-softaan. Sen kanssa ei tarvitse käydä boodmodessa, vaan voi ms4x flasherilla kirjoittaa koko 512 suoraan sisään. Mikäli laitatte tuon vanhemman 56 EWS deleten, niin siitä ei pääse pois ilman bootmoodissa flashaamista. Helpoimmalla menee toi 69 vakioecuun. EWS:n kanssa pärjää vaan patchaamalla toi Immo bypass. Ton 69 softan kanssa pitää ottaa tosiaan TunerPro haltuun ja tutustua noihin ms4x yhteisön tarjoamiin ms43 patcheihin. Tosi hienosti toimii myös yli 20Hz loggaus TunerPro RT:n kanssa. Kannattaa myös tutustua nyt kovassa kehityksessä olevaan Logger.S projektiin, mikäli haluaa loggailla ms4x ecuja ilman läppäriä.
Comment