Sen takia että olen turhan pedanttinen ja haluan tietää että kaikki on viimeisen päälle
Joo siis ei oireita tai vikakoodeja. Ohivuotoja en ole mitannut. Tyhjäkäynnillä joskus täristystä, mutta se voi johtua muustakin. Lukenut että aika yleinen ominaisuus. Puolat olisi yksi mutta ei tule misfire -koodeja, tulpat 10tkm ajetut.
Täydellinen Valvetronic -remppahan tähän tuli tehtyä, Uusi venttiilikoppa (PCV vähän vuosi), korppuuntunut alipaineputki, samoin ahtoputki joka vaihtui alumiiniseen.
Eikös ne ehjät vanhat toimivat suuttimetkin ole viimmeisen päälle? Ja tulee tuossa vaihdossa kustannuksia minimissään se 800 + työt. Suuttimien lisäksi kun pitää aina vaihtaa ne holkit (vai miksi niitä kutsutaan).
Eikös ne ehjät vanhat toimivat suuttimetkin ole viimmeisen päälle? Ja tulee tuossa vaihdossa kustannuksia minimissään se 800 + työt. Suuttimien lisäksi kun pitää aina vaihtaa ne holkit (vai miksi niitä kutsutaan).
Joo laskin ostoskoriin että aikalailla tasan 800€ olisi osat.
Noita N55:ssa käytettyjä EU6 suuttimia on turha vaihtaa ellei ne jotenkin oireile. Sama koskee puolia. Bosch tekee orkkissuuttimetkin joten ne on ihan kuranttia tavaraa. Orkkis puolat on ihan hyvät myös (valmistajaa en kyllä muista).
Comment