Ot
Alumiinista on pulaa maailmalla joka puolella, Scania ja Volvo on ostanut kaikki mahdolliset alumiinit rekkatuotantoonsa, jopa ylihinnalla kunhan vaan saavat.
Olitko saanu tarkempaa tietoa, miten pitkäaikainen tilanne köykämiinin suhteen Venäjällä on?
Tuossa useampi kk sitten laitoin Amp44:lle tilaukseen custom mitoilla mäntiä ja ihmetellyt kun ei ole nyt pitkään aikaan mitään kuulunut. Tuo selittääkin hyvin miksi ei.
Toki oman tilauksen kohdalla tuli heti alussa ongelmaksi m-rengassetin hankkiminen siellä päässä.
Noista ylikoon m5x männänrenkaistakin näyttää vähän olevan pulaa varastoissa. Ainakin pikaiselka surffauksella kun koitin etsiä, niin 0.5 ylikokokoa siellä täällä ja 0.25 ei oikeestaan missään. Ainakaan järjelliseen hintaan.
Olitko saanu tarkempaa tietoa, miten pitkäaikainen tilanne köykämiinin suhteen Venäjällä on?
Tuossa useampi kk sitten laitoin Amp44:lle tilaukseen custom mitoilla mäntiä ja ihmetellyt kun ei ole nyt pitkään aikaan mitään kuulunut. Tuo selittääkin hyvin miksi ei.
Toki oman tilauksen kohdalla tuli heti alussa ongelmaksi m-rengassetin hankkiminen siellä päässä.
Ot
Alumiinista on pulaa maailmalla joka puolella, Scania ja Volvo on ostanut kaikki mahdolliset alumiinit rekkatuotantoonsa, jopa ylihinnalla kunhan vaan saavat.
Liittyen tuohon AMP44 hommaan, Venäjältä on kuulemma alumiini loppu niin ne ei pysty tekeen mäntiä. Mikä olis nextbest vaihtoehto jos meinaa saada kesäksi 2021 auton ajoon? Onko pakko vaan sit laittaa Wisecoa tai DP mäntää tilaukseen? Projektina edelleen se M52TUB28, E85 ja ahdot.
Olitko saanu tarkempaa tietoa, miten pitkäaikainen tilanne köykämiinin suhteen Venäjällä on?
Tuossa useampi kk sitten laitoin Amp44:lle tilaukseen custom mitoilla mäntiä ja ihmetellyt kun ei ole nyt pitkään aikaan mitään kuulunut. Tuo selittääkin hyvin miksi ei.
Toki oman tilauksen kohdalla tuli heti alussa ongelmaksi m-rengassetin hankkiminen siellä päässä.
Liittyen tuohon AMP44 hommaan, Venäjältä on kuulemma alumiini loppu niin ne ei pysty tekeen mäntiä. Mikä olis nextbest vaihtoehto jos meinaa saada kesäksi 2021 auton ajoon? Onko pakko vaan sit laittaa Wisecoa tai DP mäntää tilaukseen? Projektina edelleen se M52TUB28, E85 ja ahdot.
Nakkkaat VK tuningin kautta DP pistonssit tulemaan
Liittyen tuohon AMP44 hommaan, Venäjältä on kuulemma alumiini loppu niin ne ei pysty tekeen mäntiä. Mikä olis nextbest vaihtoehto jos meinaa saada kesäksi 2021 auton ajoon? Onko pakko vaan sit laittaa Wisecoa tai DP mäntää tilaukseen? Projektina edelleen se M52TUB28, E85 ja ahdot.
M50B25 turboon männät hakusessa.
amp44 männät kiinnostelis kovasti. Minulla on 2.5l koneen kampura ja 140mm kiertokanget sekä 0.6mm cometicin MLS pahvi.
Viimekesä tuli ajettua menestyksekkäästi M52B25 vakio männillä, mutta nyt on lyötävä jo takomännät sisään.
amp44 ei myy suoraan M52B25 koneeseen mäntiä kysymys kuuluukin voiko jonkun muun M5x sarjan moottorin mäntiä käyttää, jos halutaan puristuikset johonkin 10:1-11:1 tuntumaan? vai onko vaan tilattava wisecoa?
Edittiä ja ihmettelyä:
Laskeskelin tossa että tolla matalalla cometicin pahvilla ja M52B28 vakio männällä, jonka puristuskorkeus on 31.8mm vs M52B25 vakio mäntä jonka puristuskorkeus on 32.7mm sais ilmeisesti aika tarkasti 10.3:1 puristukset. B28 mäntää amp44 myy tosin 0.5mm ylikoossa mutta lohkon joutuu todennäköisesti muutenkin poraamaan.
8.8:1 puristuksella oleva Wisecolla tulee tolla cometicilla noin 9.8:1 puristukset.
Ajattelin tilata noi Amp44 M52B28 vakio männät vai menikö mun laskutoimituksissa joku pahasti pieleen?:think
Palotilan tilavuus 35 cc (tässä pieni varaus, koska löytyy hieman ristiriitaista tietoa) Palotilan pitäisi olla lähes identtinen M52B28 palotilan kanssa ja sen olen itse mitannut olevan 34 cc kerran oikaistussa kannessa.
Onko jollain tuoreessa muistissa
M50b25 NON Vanoksen kannen palotilan tilavuus?
paljerako?
Lohkon korkeus onko 210mm?
Netissä on kaikenlaista tietoa
Palotilan tilavuus 35 cc (tässä pieni varaus, koska löytyy hieman ristiriitaista tietoa) Palotilan pitäisi olla lähes identtinen M52B28 palotilan kanssa ja sen olen itse mitannut olevan 34 cc kerran oikaistussa kannessa.
Ittellä on noita ollu nyt jonkun 10-15tkm käytössä, öljyssä ja jäähdytinnesteessä.
Noita oli muutamissa eri autoissa käytössä, osassa polttoaineen paineen ja lämpötilan mittailuun(muistaakseni jossain mazdassa?) ja olisko ollu niin että porschessa, mclarenissa ja astonmartinissa myöskin käytetty.. (joskus tuli vastaan kun osanumerolla tutkiskeli)
Adapteri minkä finjectorilta saa, muistaakseni kaipaa 8mm? reijän porauksen adapterin keskelle, niin homma toimii ongelmitta...
Leave a comment: