Kestääkö noi e36 vakiolinjat kuinka e85?
Kaikki muut bensaletkut on nyt vaihdettu etanolia kestäviin
paitsi pumpulta lähtevä auton alle putkeen liitettävä ja se paksumpi tankkipuoliskojen väliltä.
Toi pumpulta lähtevä oli kumiletku joka muuttuu muoviletkuksi
takapenkin alla ja taas takas kumiseksi mikä menee sit pumpulle.
Uskaltaako noi jättää noin vai vaihdanko uudet letkut?
M50-turbo keskustelua osista 2019
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Redline shockproof öljyllä vähenee rallatus , todistetusti. On muistaakseni usempaa versiota. Heavyllä väheni aika paljon. Teho diiselissä tämä koe ponnistus oli.
Leave a comment:
-
-
Sillon kun kone käy tasasesti, niin ei se loota rallattele oikeestaan juuri yhtään. Mullakin vanhalla koneella rallatteli, kun kävi tyhjää aavistuksen putkeen rupsutellen. Uus kone mikä käy silkin pehmeästi ei myöskään rallattele lootaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by naikou View PostSama täällä, nyt öljynä vanhat redline mtl, synkrot pelaa tosi hyvin tolla öljyllä mut pakkasilla on vähä kankea ekat kilometrit
Nyt amsoil, joka selkeesti parempi.
Mitä rallatukseen tulee, niin epäilen että vaikee sitä on pois saada, vaikka kutoskoneessa ongelma onkin minusta aika pieni
Leave a comment:
-
-
Originally posted by naikou View PostSaakos tota laatikon rallatusta mitenkään eliminoitua? Kiintee vauhtis ja joku jousitettu levy on nyt ja kevyt rallatus kuuluu pienillä kierroksilla väännättäessä ihan niinku olis jousittamaton levy. Onks kukaan kokeillut niitä jousitettuja levyjä mitä esim. lensulla on myynnissä?
Leave a comment:
-
-
Saakos tota laatikon rallatusta mitenkään eliminoitua? Kiintee vauhtis ja joku jousitettu levy on nyt ja kevyt rallatus kuuluu pienillä kierroksilla väännättäessä ihan niinku olis jousittamaton levy. Onks kukaan kokeillut niitä jousitettuja levyjä mitä esim. lensulla on myynnissä?
Leave a comment:
-
-
Jos vakio nenillä meinaat mennä, niin vakio jouset toimii vielä todistetusti noilla kierroksilla ja n 1,5kilon paineilla ainakin ongelmitta. Jos laitat jämympää nokkaa, niin kannattanee mennä nokkavalmistajan suositusten mukaan.
Leave a comment:
-
-
M54B30 turbomotti tässä rakenteilla. Mitään käryä paljonko tuo kestää vakio venttiilijousilla kierrättää vakionokilla ennekuin tarttee alkaa jännittämään?
ATI:n dampperi ja MRT:n napa on jo hyllyssä, ja liikkuvat käytän tasapainossa ennen kasausta, mutta tosiaan hieman tässä mietinnässä mikä venttiilijousikombo siihen kannattaisi laittaa. Tottakai saatavilla olisi aftermarkettina jos ja vaikka mitä mutta oliko M5X-moottoriperheestä kasattavissa tuohon kanteen joku riittävä kombo, meinasin jos rajoittimen haaveilisi sinne 7400 pintaan maksimissaan. Tosin jos teho alkaa merkittävästi laskea ennen tuota niin eihän sitä sitten kannata tuonne asti kierrättää, mutta jos nyt aattelee että olisi edes vähän pelivaraa venttiilin kellumisen suhteen.
Olisi hyvä FAQ-aihe tuo M5X venttiilikoneisto, searchilla kun löytyy sellaisia useamman sadan vastauksen ketjuja joista tuon tiedon kaivaminen on kohtuullisen tuskaista.
Leave a comment:
-
-
ite ainaki laittaisin vakio poraukselle tarkoitetun ja sit tekee venttiileille tilaa niinkuin vakio tiivisteenkin renkaissa on. Cometicci on kanssa hyvä mut athena jostain syystä suositumpi tai metallitiiviste vaatii vähän erilaisen pinnanlaadun koneistuksessa niin tottakai athenalla pääsee helpoimmalla ja halvimmalla
Leave a comment:
-
-
Athenakos se on sitten kannetiivisteeksi hyvä valinta?
Muita hyviä?
Mikäs reikäkoko laitetaan kun poraus on vakio 84mm? Onko siitä haittaa jos ottaa vähän ison? Eipähän ainakaan venttiilit osu siihen tms.
Leave a comment:
-
Leave a comment: