No sen verran halvoista osista kyse että ei tule älytöntä taloudellista menetystä, kuitenkin ebaysta niin eiköhän niistä rahat saa pois jos lähtee takaisin.
Oon maksanu tullit ja käsittely maksut sun muut mutta silti ei näy
Täytyy vaan alkaa sitten maksamaan muutama eebeni osista enemmän, että ne varmasti saa.
Onko millaselle kierros alueelle porukka kierrätelly B30 alakertaa? 7500-8000rpm? Tosin eipä sitä tarvi älyttömän ylös elättää jos loppuu puhti jo ennen 7000rpm
Kyllä kai päälle 7000 olis hyvä olla kunnon dampperi ainakin
Onko täällä kokemusta tuosta lensun billet kompurasiivestä hx35 ahtimessa että tuleeko merkittävää eroa herkkyyteen?
Taitaa Pazilla olla? :think
Omassa M50 isoveli HX40 lensun 62.45/67 siivillä, ja tuntuu kyllä pelaavan tosi nätisti verrattuna vanhaan vakio HX40 superiin (lue, ei perstuntumalta eroa heräämisessä) vaikka pakopesäkin on #18 vanhan #16 sijaan.
Kysymys paineasetelmasta. M52 perään tulossa vanhanmallin m20(6kg) vauhtipyörä m52 startti kehällä. Meneekö sre765 asetelma "Bolt on" paikoilleen? Nopeasti mitattuna ainakin 240mm levy menee.
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Oon ajatellu naulata kannen paikalleen joko a) vakiopulteilla tai b) 12,9 kilopulteilla.
Tiivisteeksi laitan todennäköisesti 1.6mm Athenan ja massaosan suihkin vht coppergasketilla.
Mitä raati sanoo tähän?
Yritän tehdä korkeepuristeisen e85 koneen jossa sen verran painetta että luovuttais 550-650hv
Oon ajatellu naulata kannen paikalleen joko a) vakiopulteilla tai b) 12,9 kilopulteilla.
Tiivisteeksi laitan todennäköisesti 1.6mm Athenan ja massaosan suihkin vht coppergasketilla.
Mitä raati sanoo tähän?
Yritän tehdä korkeepuristeisen e85 koneen jossa sen verran painetta että luovuttais 550-650hv
Vakio bultti kyllä pitää Athenan kanssa vallan mainiosti
Nick Suh0 ex 323 tais luovuttaa vakiopulteilla ja Athenalla navalle jo 600hv kevyeen:think
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Ostin vahingossa nuo 35mm INA 420004310 nostajat vaikka olis pitäny hommata ne 33mm nostajat. Osaako joku sanoa koodin (kevyille?) 33mm INA nostajille M54 koneeseen?
Minkä merkkinen apulaitehihna se kannattais tänäpäivänä olla että kestää edes vähän? Hyvää hyvyyttäni ylihuolsin turbo bemaria ja alle 100km meni moronetin myymä hihna palasiksi, huomasin että gates ei ainakaan ole laatu hihna enää vaikka ei ollu edes kiinassa valmistettu
Oon ajatellu naulata kannen paikalleen joko a) vakiopulteilla tai b) 12,9 kilopulteilla.
Tiivisteeksi laitan todennäköisesti 1.6mm Athenan ja massaosan suihkin vht coppergasketilla.
Mitä raati sanoo tähän?
Yritän tehdä korkeepuristeisen e85 koneen jossa sen verran painetta että luovuttais 550-650hv
Massaosaan loctite 3020
E46 323I M-sport Imolarot
E36 328I coupe
525I- 91. EX
Minkä merkkinen apulaitehihna se kannattais tänäpäivänä olla että kestää edes vähän? Hyvää hyvyyttäni ylihuolsin turbo bemaria ja alle 100km meni moronetin myymä hihna palasiksi, huomasin että gates ei ainakaan ole laatu hihna enää vaikka ei ollu edes kiinassa valmistettu
Ettei vaan olis nyt rullissa tms. Vikaa.
Nuo ei hajoo yleensä ikinä, vaikka olis minkä merkkinen. Lähes aina hajonneen hihnan taustalta löytyy mekaaninen vika, tai asennusvirhe
Comment