Originally posted by Tzeimi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Tunnistus
Collapse
X
-
Originally posted by racing02 View PostOk, anteeksi kaikille, puhuin sitten aivan täyttä paskaa. Kyseessä oli varmaan 1,8-litraisen m10:n 80mm akseli. Useimmille meistä tuolla yksityiskohdalla ei tosin ole merkitystä.
-Peace.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Nikkke View PostMinkähän vuoden moottori mahtaa olla kyseessä?
Startin kaulalla ei mitään merkintöjä.
Pakosarjan alla lohkossa, vasemmalta oikealle.
lukee BMW ja joku merkki, 6 F 68, 121 021 00 020
Kiitos jo etukäteen..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Nikkke View Post-68 vuoden bmw 2002 korissa ainakin majailee kyseinen moottori.
Pitää koittaa viel kattella sieltä startin kaulalta jos jotain löytyy.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Nikkke View Poststartin "korvalla" oli numerot 1612009, samat mitkä korissakin.
eli eikös pitäisi olla hyvä lohko ahto käyttöön?
Joo, on ihan hyvä tuohon käyttöön, eihän noista vanhoista oikeastaan muuhun olekaan..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostMuuttoautona maahantullut rouva M.Lähdemäen entinen YMF-** kilpinen 1968 2002.
Joo, on ihan hyvä tuohon käyttöön, eihän noista vanhoista oikeastaan muuhun olekaan.
Comment
-
-
m10
Kyllä kyllä, YMF-68, Nykyään minun nimissä, ostin auton kyseiseltä Lähdesmäeltä viime syksynä, kun oli seissyt meidän pihassa viimeiset 9 vuotta.
Kori ei ole niin mätä kun voisi kuvitella, kynnykset, kaaret, kuskin ja apukuskin jalkotila vaihdettava.
Epäilytti tua kone sen takia kun myyjä sanoi että kone on joskus vaihdettu, vaikka autolla on rullattu vaan alle 100tkm.
Comment
-
Comment