Onko ne pakosarja, putkisto, lastu ja avaruussuodatin jo asennettu siihen autoon?
Kerätäänkö kolehti ja varataan aika Klaukkalan diiseliin? Vai miten tän homman on tarkotus edetä..?
Siis tarvikkeet on kiinni lukuunottamatta avaruuskattilaa joka sai maistaa ojanpohjaa vesilinnun tavoin. Eikä tässä mitään kolehtia olla keräämässä, jos em. rahahuolia ei olis ollu (500€ ylimääräisiä menoja opiskelijan pudjetista) niin autohan olisi penkitetty noin 13,157 kertaa nopella laskulla..
mulla ongelmia Benzinon lastun kans, ei mitään toivoa et ois pystyny ajaa se paikallaan, hetken tyhjäkäynti seilas ja taas sammu, myyjä tosin lähetti jo uudenkin lastun vaan eipä alkanu toimia sekään... rahat sain takas (ainaki kaksviikkoa sovittua myöhemmin)
Niinpä niin. Onkohan tällä foorumilla yhtään projektia m50b25 joka olisi toteutettu saman tyyppisillä muutoksilla dynolappuun asti??? ...ja verrokkina vakio dynolappu...
Vai onko lopputulos aina sama... leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä...
Mikä pettymys! Piti lukea koko threadi läpi mielenkiinnosta, odotin vaan sitä sivua, jossa ois postauksen yhteydessä dynolappu, kunnes sit lopulta vaihtu postauksen päivämäärä xx.xx.2007:stä xx.xx.2008:aan o_O VOIIII!!
Onko porukka saanut millaisia tehoja kyseisestä motista? itsellä jäi ihmetyttään aika pienet teho kun käytiin karalassa ja tehoja tuli 213hp ja 250nm väätöä. koneessa on peltisarja putkisto 2.5" ilman kattia sekä 260/10.3 nostoa imunokka ja pakopuolella on vakio imu 240/9.7mm nostoa. ja kiinostas onko karalan pekissä tullut millaisia tehoja muilla? ja moottori on vanokseton.
Eikö tosiaan kellään ole tietoa kyseisestä motista? autohan on punakilpinen niin ei ole päästöillä väliä. onkohan tuossa nyt kaikki ihan ok. kun pelkillä lastuilla saa enempi tehoa.
Comment