Ei sitä imusarjaa kannata huohottimen takia irroittamaan.
Jos irroitat niin heti tuli mieleen Vanoksen O-renkaat , vaikka ei paikallaan oleva imusarja sitä mitenkään estä.
Jos tuon päivityksen tekee kymmenvuotiaaseen 127tkm ajettuun facelift-yksilöön johon ei ole vaihdettu vielä mitään korjausosia syylärinkorkin lisäksi, niin mitä muuta kannattaisi mahdollisesti vaihtaa samalla vaivalla kun imusarjan joutunee irrottamaan? (vesipumppu, termostaatti, apulaitehihnat jne?)
Marmorilla cold country venttiilit + letkut maksaa 147 euroa.
Ei oo ollu koskaan e39:ä alla. Kuvan perusteella vaikutti samalta kuin e46:ssa. Eihän ne E46:ssa myöskään tuu konepeltiin kiinni vaan siihen tuulitunneliin maskin takana. No onneks joku viisaampi jo korjasi.
Siis ei ollut tarkoitus viisastella Joskus vaan mielestäni pähkäiltiin että noi tulee niihin ilmanottoreikiin, jonka Tuonela sitten vahvistikin.
Oletko tilannut ja kokeillut? Mun mielestä toi on toisen ilmanottoaukon tukkimislätkä, kun osassa filsu on kuskinpuolella ja osassa apparinpuolella. Siitähän menee putki sitten tonne munuaisten alle, ja ylimääräinen tukitaan just tollasella lätkällä.
Ei oo ollu koskaan e39:ä alla. Kuvan perusteella vaikutti samalta kuin e46:ssa. Eihän ne E46:ssa myöskään tuu konepeltiin kiinni vaan siihen tuulitunneliin maskin takana. No onneks joku viisaampi jo korjasi.
Itse tukin ilmastointiteipillä. Hyvin on pysyny paikoillaan. Halpaa ja helppoa. Pitäis vielä heittää tohon joku musta teippi päälle niin ei paista niin selkeesti esille.
Oletko tilannut ja kokeillut? Mun mielestä toi on toisen ilmanottoaukon tukkimislätkä, kun osassa filsu on kuskinpuolella ja osassa apparinpuolella. Siitähän menee putki sitten tonne munuaisten alle, ja ylimääräinen tukitaan just tollasella lätkällä.
Niinhän minäkin luulin ja tilasin nuo (2€/kpl!!), mutta eivät tule maskin taakse vaan umpion ja maskin väliin puskurin taakse (tarkka paikka hiukan vaikea selittää, mutta kun tarkasti tuota kuvaa tapittaa niin eiköhän sen tajua...).
En kyllä ymmärrä mihin tarkoitukseen nuo peitelevyt ovat, kulj. puolella ei ole edes tuota reikää mihin tuo levy pitäisi laittaa.
Itse olen aivan varma, että ajoviima myös ryydyttää nuo putket. Pakkasilma ei paljoa lämpene syylärin läpi kulkiessaan ja sinne kohehuoneeseen se löytään kyllä tiensä. Edes pitkät ajot ei auta, kun kylmä pakkasilma huuhtelee suoraan kriittisiä osia. Kun munuaset tukkii, on tämäkin ongelma hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Puskurin ala-aukosta menee ihan tarpeeksi ilmaa syylärille kylmemmillä keleillä. Mä en ole ainakaan ole huomannut, että flektit lähtis talvella pyörimään kovinkaan usein.
10km työmatka-ajoa yhteen suuntaan. Kaupungin rajalta ruuhkissa madellen työpaikalle. Kone lämpenee lätkien kanssa nopeasti ja kosteutta ei kerry. Ilman lätkiä menee tukkoon muutamassa viikossa. Ei se öljyjä mäelle viskaa, mutta mökköä alkaa nopeasti kertymään putkiin.
JOS muistaa heti syksyn viileiden kelien tultua laittaa munuaisten peitelevyt paikoilleen. Kovatkaan pakkaset eivät olleet tehneet tippaakaan majoneesia letkuihin nyt alkutalvesta ja kylmääkin on ollut.
Ei se pakkanen majoneesia tee vaan pätkä ajo. Onko sulla millaisessa käytössä omasi?
Leave a comment: