Suomen BMW:n suhtautuminen tähän ja muutamaan muuhun tyyppivikaan nakertaa koko merkin mainetta ja omistajien tyytyväisyyttä. Ennenpitkää tulee vielä kalliiksi ketjulle asiakkaiden kustannuksella leikkiminen.
Jos vastaavanlainen tekninen / mekaaninen puute ilmenisi turvalaitteissa, kuten jarruissa tai turvatyynyissä se todennäköisesti korjattaisiin vähin äänin. Tosin vain niille jotka sitä osaisivat valittaa.
Ulkomaisilta foorumeilta olen saanut sen käsityksen, että siellä lähetetään takaisinkutsuja huomattavasti Suomea hanakammin. Liekkö sitten pelko siitä että takaisinkutsuilla luotaisiin negatiivista mielikuvaa auton kestävyydestä ja luotettavuudesta = ollaan hiljaa kunnes pamahtaa suomalaiseen tyyliin.
Näyttää siltä että, että BMW Suomi ei muuta suhtautumistaan ongelmaan ennenkuin joku kaavitaan rekan keulasta ko. teknisen vian rikkoessa moottorin kesken ohitustilanteen.
Jos vastaavanlainen tekninen / mekaaninen puute ilmenisi turvalaitteissa, kuten jarruissa tai turvatyynyissä se todennäköisesti korjattaisiin vähin äänin. Tosin vain niille jotka sitä osaisivat valittaa.
Ulkomaisilta foorumeilta olen saanut sen käsityksen, että siellä lähetetään takaisinkutsuja huomattavasti Suomea hanakammin. Liekkö sitten pelko siitä että takaisinkutsuilla luotaisiin negatiivista mielikuvaa auton kestävyydestä ja luotettavuudesta = ollaan hiljaa kunnes pamahtaa suomalaiseen tyyliin.
Näyttää siltä että, että BMW Suomi ei muuta suhtautumistaan ongelmaan ennenkuin joku kaavitaan rekan keulasta ko. teknisen vian rikkoessa moottorin kesken ohitustilanteen.
Comment