Eli mistä kohdasta rekisteriotetta tuon pystyy tarkistaa, ei löydä tai sitten oon sokea
Sulla on moto M57 ja manuaali eli ei lappia.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Pystyy toki, mutta mites kaveri sen päättelee, kun ei tiedä onko pellin alla m57 vai m57tu? Seuraavaks se ois kysyny missä moottorissa on 135kw.
150kw koneessa on sitten läpät, oli sitten kummalla askilla tahansa.
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Tyhmää kysyä mutta
M47N2 Kone E87, 118d :ssä Siinäkin läpät?, ilmeisesti jos ostan liikkeestä kannattaa ajella se puolvuotta ja sit vasta poistaa läpät vai kantsiiko heti?, autolla ajettu n 180tkm
Varmaan tähänkin kysymykseen on vastattu aiemmin tässä ketjussa, mutta näitä kaikkia sivuja en ehdi millään alkaa lukemaan läpi!
Eli meikäläisestä tuli eilen ensimmäistä kertaa elämässäni bemaristi kun ostin 11/2009 rekisteröidyn E60 LCI 520d:n automaattilaatikolla. Koneesta löytyy potkua ujot 177hv.
Ennen auton hankintaa luin (jostain) netistä että tämä kyseinen imusarjan läppä -ropleema olisi noissa "isommissa" koneissa, mutta tätä ketjua luettuani huomasin että kaikissa muissa paitsi 525:ssa olisi tämä.
Joten saisinko joltain valaistuneen tiedon siitä, että näinköhän tässä meikäläisen hankinnassa olisi tälläinen vaara olemassa.
Mittarissa siis 210tkm, ja täytyy alkaa työskentelemään pellin alla samantien mikäli tälläinen riski ilmenee.
Varmaan tähänkin kysymykseen on vastattu aiemmin tässä ketjussa, mutta näitä kaikkia sivuja en ehdi millään alkaa lukemaan läpi!
Eli meikäläisestä tuli eilen ensimmäistä kertaa elämässäni bemaristi kun ostin 11/2009 rekisteröidyn E60 LCI 520d:n automaattilaatikolla. Koneesta löytyy potkua ujot 177hv.
Ennen auton hankintaa luin (jostain) netistä että tämä kyseinen imusarjan läppä -ropleema olisi noissa "isommissa" koneissa, mutta tätä ketjua luettuani huomasin että kaikissa muissa paitsi 525:ssa olisi tämä.
Joten saisinko joltain valaistuneen tiedon siitä, että näinköhän tässä meikäläisen hankinnassa olisi tälläinen vaara olemassa.
Mittarissa siis 210tkm, ja täytyy alkaa työskentelemään pellin alla samantien mikäli tälläinen riski ilmenee.
Comment