Originally posted by #BMW#
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M62B44 viritystä(dynolappu #73)
Collapse
X
-
Originally posted by #BMW# View PostOBX on merkki ja Jenkki ebay:sta. Käy ainoastaan e38:iin ainakin näin myyjä ilmoitti...
Kuinka paljon myyjä otti rahdeista ja saitko livahtamaan tullin ohi nuo? (taitaa jäädä pakostakin tulliin noin iso paketti)
Edit.
Kun saat nuo paikalleen niin ota asennusvaiheesta kuvaa niin näkee sopiiko esim. lohkolämmittimet noiden kanssa paikalleen.Last edited by Jaska.T; 15-06-2010, 20:52.
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Originally posted by #BMW# View PostOBX on merkki ja Jenkki ebay:sta. Käy ainoastaan e38:iin ainakin näin myyjä ilmoitti...Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by #BMW# View PostMissä teetit nokat, paljonko tuli asteita?
Ootko penkittänyt?
Juu emmä mitään "kunnon" viritystä meinaa, kunhan perusasiat laitan kuntoon.
Ahtaus kuitenkin päälimmäisenä mielessä, tavotteena saada 320-330hp tänä kesänä b44:stä vaparina.
Se olisi mainio pohja jatkoa (ahtausta) ajtelleen..
Löytyyks kuvia kannesta porttauksen jälkeen?
rwhp 330.8
sarjat paikaleen ja putkisto kuntoon ahdin kylykeen ja sen jäläkeen ku saa toimimaan niin nokkia ja muita hiluja sinne...€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostMitenkäs vakiokatalysaattorit? Taitavat ahdistaa enemmän, kuin pakosarjat?
Joo siellähän niitä myydään LINKKI
Kuinka paljon myyjä otti rahdeista ja saitko livahtamaan tullin ohi nuo? (taitaa jäädä pakostakin tulliin noin iso paketti)
Edit.
Kun saat nuo paikalleen niin ota asennusvaiheesta kuvaa niin näkee sopiiko esim. lohkolämmittimet noiden kanssa paikalleen.
Oli yllättävän paljon raheissa eroa myyjien suhteen, kannattaa kysellä rahdeista ennen ostoa. Mulle maksoi 95$, toisessa paikkassa olivat halunneet 135$! Joo ja tullit päälle Suomessa.
Nyt p.sarjat paikallaan, voi veljet ei oo BOLT-ON nähnytkään tuo sarja!
Rälläkällä joutui ottaa matskua veke laatikon reunoista ja ohj.neste liittimen pultin kannasta, sitten istui kohtalaisesti..
huomenna otan lisä kuvia..E38 pre 740i 4.4l Manual
Comment
-
-
Nonii, nyt on tämä OBX+b40 yhistelmä penkkitetty, 60€/hp ja heppoja tuli 6kpl lisää. Ihanan kallista
Lohduksi sekä vääntö- että tehokäyrä koko kieroksen alueelta kuitenkin vakio käyrien yläpuolella, mutta hyvin marginaalinen. Vasta 4500rpm jälkeen tulee ero.
Luulen että isommissa (b44 ja b50) ero olisi suurempi vs. vakioon väännön ja tehon suhteen..
nii.. ennen oli 275 ja nyt 281hp JIPPIIOUJEE
Tästä ei virittely voi kuin jatkaa..Last edited by #BMW#; 02-07-2010, 15:57.E38 pre 740i 4.4l Manual
Comment
-
-
Aika harvoin se pakopuoli tehoa rajoittaa, yleensä tulppana on imupuolen hengitys. Seuraavaksi sitten huomio sinne osastolle
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
Originally posted by #BMW# View PostNonii, nyt on tämä OBX+b40 yhistelmä penkkitetty, 60€/hp ja heppoja tuli 6kpl lisää. Ihanan kallista
Lohduksi sekä vääntö- että tehokäyrä koko kieroksen alueelta kuitenkin vakio käyrien yläpuolella, mutta hyvin marginaalinen. Vasta 4500rpm jälkeen tulee ero.
Luulen että isommissa (b44 ja b50) ero olisi suurempi vs. vakioon väännön ja tehon suhteen..
nii.. ennen oli 275 ja nyt 281hp JIPPIIOUJEE
Tästä ei virittely voi kuin jatkaa..
Comment
-
-
Originally posted by Jochen View PostAika harvoin se pakopuoli tehoa rajoittaa, yleensä tulppana on imupuolen hengitys. Seuraavaksi sitten huomio sinne osastolle
Siiryn kesälomille pian, sen jälkeen m62 vaihtaa paikkaa m60:n kanssa. Johon tulee OBX, hiotutnokat ja ehkä vapaa virtavimmat kissat.
mitä ootte mieltä kannattaako 2.25"->2.5" kyseessä siis b44 padalla, ja ehkä (valo)vuosien pääst ruuviahdinta mukaan. Siksi en imupuolta viitsi paranella kuin hiotuillanokilla. ahtaus touhussa kun ei kansien muotoilulla nii suurta merkitystä, eiks se niin ollu..
Dynon jälkeen pettymys valtas kyllä miehen mutta nyt kun miettii ni toihan on ihan jees sarja.
Väännöt ei missään vaiheessa tippunut alle vakion ja yläpääst virtas kuitenkin paremmin.
Pitää muistaa että vakiosarjalla on haettu alakierros vääntöä ja tässä keississä sitä häviötä ei tullut
nii, ihmiset ehdotelkaa hyviä katteja..E38 pre 740i 4.4l Manual
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostCatcon 2,5" jalometallikatit ja sen jälkeen softan ajo dynossa.
Mitäs magnaflow katti, onko kokemusta kellään?
Miten lasketaan suuttimien riittoisuus. M62B44:ssa suuttimet ovat 190cc / 3bar virtaavia ja 16 ohm. Riittääkö alkuunkaan 320hp asti pelkällä säädöllä entäpä ahtauksen kanssa, vai suosiolla M5n suuttimet hakuun?E38 pre 740i 4.4l Manual
Comment
-
-
Originally posted by #BMW# View Postvai suosiolla M5n suuttimet hakuun?
Comment
-
-
Originally posted by #BMW# View Postlaitetaan korvan taakse.
Mitäs magnaflow katti, onko kokemusta kellään?Noh, saattoi johtua siitäkin, että toinen vanhoista kateista oli menossa metallipuruksi. Siksi nuo vaihdoinkin, kun toinen vanha katti petti.
Katit eivät ole E-hyväksytyt, muttei katsastusmies ole niihin puuttunut, kun tiedot lukee katin yläpuolella, jonne ei nää. Hieman joutuu asentamaan kulmaan ne katit, jotta mahtuu, mutta muuten sopivat täysin. Hitsailua tuo lähinnä teettää ja itse rälläköin vanhoista kateista ne putken etu- ja takaosat noihin magnoihin. Päästöt pysyvät kurissa, joten ei aiheuta ylimääräisiä toimenpiteitä senkään osalta. Hintaa kateille tarvikkeineen tuli n. 360€.
Comment
-
-
Originally posted by #BMW# View PostMiten lasketaan suuttimien riittoisuus. M62B44:ssa suuttimet ovat 190cc / 3bar virtaavia ja 16 ohm. Riittääkö alkuunkaan 320hp asti pelkällä säädöllä entäpä ahtauksen kanssa, vai suosiolla M5n suuttimet hakuun?ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment