Niin ja käytännössä huomattua, e39 523i ei ohjaa vanosta paikallaan kierrätettäessä välttämättä, ainoastaan kuorman alla eli ajaessa pitää katsoa. Jotain eroa siis dme:n softassa e36 ja e39 välillä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jeah, kiitoksia vastauksista! Onkos tuolla väliä, kun luovutettu tekniikka on -95 vuoden 328ia:sta ja tää laitossa oleva auto on 523ia? Eli voiko ton ohjainboksin vaihtaa myös 3- ja 5-sarjalaisten kesken? Onnistuuko se ews:n räplääminen inpalla?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Onko kukaan pistäny merkille kuinka pitkään M52:n jäähdytysjärjestelmä pitää paineet koneen sammutuksen jälkeen? Tein tuossa syyläri/termari/vesipumppu revohkan ja epäilen että korkki ei ole enää ihan kondiksessa. Jäähdytinvesiletkut ei vaikuta yhtä kovilta kun kuuluisi olla koska ne saa lämpimänäkin puristettua lyttyyn. Oli mulla valmiina uusi 1.4 barin hattu KL-varaosilta mutta se ei pidä paineita näköjään olleskaan.MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostOnko kukaan pistäny merkille kuinka pitkään M52:n jäähdytysjärjestelmä pitää paineet koneen sammutuksen jälkeen? Tein tuossa syyläri/termari/vesipumppu revohkan ja epäilen että korkki ei ole enää ihan kondiksessa. Jäähdytinvesiletkut ei vaikuta yhtä kovilta kun kuuluisi olla koska ne saa lämpimänäkin puristettua lyttyyn. Oli mulla valmiina uusi 1.4 barin hattu KL-varaosilta mutta se ei pidä paineita näköjään olleskaan.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostIlmasin. Osaan ilmata järjestelmän oikein ja käytän aina pullopatenttia. Mitä ajoit takaa tuolla?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostIlmasin. Osaan ilmata järjestelmän oikein ja käytän aina pullopatenttia. Mitä ajoit takaa tuolla?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Ei se kyllä minun korvaan suhise, silloinhan se olisi varmasti paskana. Silläpä juuri kyselin, että kauanko toimiva järjestelmä pitää paineet sammutuksen jälkeen. Eikä tässä nyt varsinaista ongelmaa ole mutta näkyy hieman kuluttavan nestettä, eikä tee mielestäni tarpeeksi painetta systeemiin. Pitää tilata uusi ALKUPERÄINEN 1.4b korkki niin saapi varmuuden.MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostEi se kyllä minun korvaan suhise, silloinhan se olisi varmasti paskana. Silläpä juuri kyselin, että kauanko toimiva järjestelmä pitää paineet sammutuksen jälkeen. Eikä tässä nyt varsinaista ongelmaa ole mutta näkyy hieman kuluttavan nestettä, eikä tee mielestäni tarpeeksi painetta systeemiin. Pitää tilata uusi ALKUPERÄINEN 1.4b korkki niin saapi varmuuden.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostIlmasin. Osaan ilmata järjestelmän oikein ja käytän aina pullopatenttia. Mitä ajoit takaa tuolla?
Edit: Onko autossasi tämä?: http://www.realoem.com/bmw/showparts...92&hg=64&fg=18 Kysyn aina tätä samaa, kun itse taistelin aikoinaan jäähdytysjärjestelmän kanssa tuosta tietämättä.Last edited by janke; 07-09-2013, 16:45.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostEi se kyllä minun korvaan suhise, silloinhan se olisi varmasti paskana. Silläpä juuri kyselin, että kauanko toimiva järjestelmä pitää paineet sammutuksen jälkeen. Eikä tässä nyt varsinaista ongelmaa ole mutta näkyy hieman kuluttavan nestettä, eikä tee mielestäni tarpeeksi painetta systeemiin. Pitää tilata uusi ALKUPERÄINEN 1.4b korkki niin saapi varmuuden.
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostNoin justiinsa pitääkin ilmata!! Moottorin jäähtymisen lomassa pitäisi paineetkin haihtua.:think
Edit: Onko autossasi tämä?: http://www.realoem.com/bmw/showparts...92&hg=64&fg=18 Kysyn aina tätä samaa, kun itse taistelin aikoinaan jäähdytysjärjestelmän kanssa tuosta tietämättä.
Originally posted by Muurahainen View PostAlkuperäinen M52 korkki taitaa olla 2barMB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Ei siellä järjestelmässä mikään pakko sitä painetta ole olla. Kuumilla nesteillä jos korkki on auki, ei se paine siellä luonnollisesti lisäänny, jos korkin laittaa kiinni. Kyllä melkeinpä toimivimmat koneet mitä meijän porukoissa on nyt pyöriny(sekä turbot, että vaparit) on pitäneet letkunsa suht pehmeinä normaaliajossa.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostOnko autossasi tämä?: http://www.realoem.com/bmw/showparts...92&hg=64&fg=18 Kysyn aina tätä samaa, kun itse taistelin aikoinaan jäähdytysjärjestelmän kanssa tuosta tietämättä.
Originally posted by O-Peksi View PostEi siellä järjestelmässä mikään pakko sitä painetta ole olla. Kuumilla nesteillä jos korkki on auki, ei se paine siellä luonnollisesti lisäänny, jos korkin laittaa kiinni. Kyllä melkeinpä toimivimmat koneet mitä meijän porukoissa on nyt pyöriny(sekä turbot, että vaparit) on pitäneet letkunsa suht pehmeinä normaaliajossa.MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostPaineen lisäämisellähän nesteen kiehumispistettä saadaan suljetussa tilassa korkeammaksi, joten eikö siellä painetta kuulu hiukan olla? Monissa autoissahan on noita yli 100 asteisia termareitakin. Jos sellainen jäähdytysjärjelmä olisi täysin paineeton, voisi neste jossain tilanteesa jo kiehua ennekuin termostaatti edes kerkiää kokonaan aueta.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Comment