onko ilmaputsarikotelon vieressä/alla kiertovesipumppu?
tämä palikka pitää ihme kopsutusta, joka kuuluu sisälle asti
m52b28tu
Joku aktiivihiilisuodatin tms pönttö. Ei ole kiertovesipumppu.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Joo selvis, eli ajoitus oli pielessä ja 1 ja 6 sylinteristä kaikki venttiilit kieroks.
Nyt uudet venttiilit vaihdettu ja kansi alkais kohta olemaan kunnossa.
Onko kenelläkään kokemusta tuosta m52 moottorinlämpötila tunnistimen vaihdosta? Lähinnä sitä, että onko sen vaihdolla tullut mitään muutoksia auton käyttäytymiseen?
Onko kenelläkään kokemusta tuosta m52 moottorinlämpötila tunnistimen vaihdosta? Lähinnä sitä, että onko sen vaihdolla tullut mitään muutoksia auton käyttäytymiseen?
Mulla oli sigun toukassa sitä ongelmaa että termarin auettua tyhjäkäynti heitti välillä 1500-2500rpm. Tuon ko. anturin vaihdolla ongelma poistui ja persdynossa tuntui hieman pirteämmältä, mutta se tais olla omaa mielikuvaa.
Muuten en huomannut eroa käyttäytymisessä.
Vanosta jos pakottaa inpalla päälle, niin kuuluuko sen alkaa täristämään ja hytkyttämään mottia? Onko edes terveellistä sitä käyttää inpalla, että voiko jotain moottori rikkoa tapahtua?:think
Vanosta jos pakottaa inpalla päälle, niin kuuluuko sen alkaa täristämään ja hytkyttämään mottia? Onko edes terveellistä sitä käyttää inpalla, että voiko jotain moottori rikkoa tapahtua?:think
Normaalia. Tottakai rupeaa käymään huonommin kun nokka siirtyy aikasemmalle eikä imupuolella riitä virtaus tyhjäkäynnillä jotta sylintereiden täyttöaste olisi järkevä.
Normaalia. Tottakai rupeaa käymään huonommin kun nokka siirtyy aikasemmalle eikä imupuolella riitä virtaus tyhjäkäynnillä jotta sylintereiden täyttöaste olisi järkevä.
Kiits. Onko muuta keinoa todeta tuon vanoksen toiminta, muutakuin inpa ajon aikana kiinni ja seurata sitä nokan asentoa?
Kiits. Onko muuta keinoa todeta tuon vanoksen toiminta, muutakuin inpa ajon aikana kiinni ja seurata sitä nokan asentoa?
No se on yksi tapa mutta jos kerran käynti muuttui niin silloinhan ainakin aktivointi ja mekaaninen puoli toimii. Tuossa single vanos koneessa ei ole kuin 2 asentoa joten ei ole portaaton.
Asentoanturin toiminnan näkee sitten ajossa että älyääkö mitään.
No se on yksi tapa mutta jos kerran käynti muuttui niin silloinhan ainakin aktivointi ja mekaaninen puoli toimii. Tuossa single vanos koneessa ei ole kuin 2 asentoa joten ei ole portaaton.
Asentoanturin toiminnan näkee sitten ajossa että älyääkö mitään.
Jep. Mulla on vain ongelmana tuo läppärin akku, kun ei kestä yhtään ilman pistoketta ja en viitsi tähän koneeseen inpaa asentaa... Mutta, oletko Supa lukenut tuolta e39 puolelta viimmeisen päivitykseni? Alkaa olla mystistä tuon mun auton toiminta
Comment