No nyt kun sanoit, niin noinhan se juuri on.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
523i anto kampuran tunnistimesta koodia ja vaihdettu. Nyt ei koodeja tule mutta ei käynnisty. Starttaa ja lupailee mutta ei käynnisty. Pumppukin tuntuu surahtavan tankissa.
Vanhalla anturilla käynnistyi mutta kävi huonosti ja väännötön.
Tässä välissä myös bensasuodatin vaihdettu... Ilmaako? Tosin on käynyt jonkun aikaa tåmänkin jälkeen, että suodatin luulisi olevan jo täysi. Vai oma epäilys "liimaventtiili" -efekti. :thinkLast edited by zener; 08-09-2013, 01:11.
Comment
-
-
Joo, usko meinas jo loppua kun akullinen piti startata tyhjäksi ja vielä tänään melko pitkään yrittää. Tulpatki piti kaivaa varastosta vanhat ja vaihtaa. Tukehtu nuo paikalla olevat ilmeisesti sen verran ettei enää kipinää antanu.
Melkoisen savun saattelemalla auto pikkuhiljaa virkos ja rupes pelaamaan. Tulipahan sekin todettua että näköjään kampuran asentotunnistinkin voi tuolla tavalla rikkoutua, että auto vielä lähtee käyntiin mutta täysin ontunut/väännötön. :think
Comment
-
-
M52B28 kannen paksuus taikka korkeus (miten sen nyt kukin käsittää) olisi mielenkiintoista tietää Lähinnä siksi, että voisin mitata paljonko tuota on laskettu?? Ei löytynyt Summan hakukoneella varmaa vastausta, joten jos jollakin on varmasti plaanamaton kansi irti niin tönärillä tarkka mitta, kiitosVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Nyt on konstit loppu ton tekniikanvaihto E39:n kanssa. Moottorin(M52B28) oma boksi on nyt koodattu toimimaan tossa 523i korissa EWS:n kanssa, ja myös ilmamäärämittari on boksin kanssa samaa paria ollut. Kokeilin uudella nokan asentotunnistimella --> ei vaikutusta.
Tämmöinen näyttö inpalla:
Koneessa uudet imusarjantiivisteet, kaasuläpän tiiviste, haitarikumi, separaattori yms. eli imuvuotoja on äärimmäisen pienellä todennäköisyydellä.
Lambdakorjaukset tapissa ja molemmat lambdat antaa sellaista 4.8V jännitettä. Ei vaikutusta, vaikka johdot irroittaa käynnissä ollessa. Lambdat hajalla?
Ideoita?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostLue lambdan live dataa ja laita kuva näytille...
Koitas nypätä maffin piuha lennosta irti, mitä käy, vai käykö mitään?
Ja kokeiltu kolmella eri imm:llä, kaikilla sama homma.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Nappaa lambdat irti, nollaa adaptaatiot ja kokeile toimiiko miten hyvin. Saat osviittaa siitä onko tilanne todellinen. Toisaalta jos lambdan liittimet irroittamalla ei tule vikakoodia, niin saattaa joutua kääntymään johtosarjan puoleen.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostEi näy lambdan livedatassa mitään muuta, kuin jännite, joka on 4.76-4.8V koko ajan molemmissa lambdoissa. Maffin piuhan ku irrottaa, toi Gesamtluftbedarf HLM tipahtaa.
Ja kokeiltu kolmella eri imm:llä, kaikilla sama homma.
Pitäs kyllä rajummin volttien vaihdella kuin tuon mitä kirjoitit...Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostNappaa lambdat irti, nollaa adaptaatiot ja kokeile toimiiko miten hyvin. Saat osviittaa siitä onko tilanne todellinen. Toisaalta jos lambdan liittimet irroittamalla ei tule vikakoodia, niin saattaa joutua kääntymään johtosarjan puoleen.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Noniin kävi vähän arveluttaa:think ostin uudet tulpat mätänetistä kysyin noita Boschin F7LDCR tulppia ei ollut, ja tarjosi tilalle F7LDC+ nämä otin ja nyt mietin että mitä eroa näillä on
Tarkotus olis vaihtaa tänäänE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Lainattu Cell:in Käynti ja päästöongelmista
2) Samalla kun touhuilet voit vaihtaa tulpat. Tähän koneeseen kuuluu jokin seuraavista:
NGK BKR6EK
Bosch F7LDCR
tai jos olet rikas ja haluat todella pitkät vaihtovälit (ei muuta vaikutusta):
NGK BKR6EQUP
Bosch FGR7DQP
Tulpan on oltava juuri jokin edellä mainituista, sen tyyppikirjaimet eivät saa olla eri järjestyksessä eikä sinne saa lisätä väliin plussia tms. Motonetistä saa oikeaa ngk:ta, mutta väärää boschia. Toimii se sillä väärälläkin, muttei se sinne kuulu ja sillä selvä.
Lisää http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=205832
Comment
-
Comment