Onkohan tuolla latent heat accumulator:illa jotain tekemistä auton tyhjäkäynti arvojen kanssa, kun auton käynnistää kylmällä,niin pukkaa heti lämmintä moottoriin ja lämpötila-anturi tekee tiettyjä toimintoja bensan saannin kanssa? :think
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Passiivinen komponentti se lämpöakku käsittääkseni on, lämmittää vaan nopeasti jäähdytysnesteen. Ottaako moottorinohjaus sitten tuota lämpöakun energiapursketta huomioon on sitten eri juttu. Täällä on keskustelua aiheesta lämpöakku, tosin geneeristä bullshittiä.Originally posted by janke View PostOnkohan tuolla latent heat accumulator:illa jotain tekemistä auton tyhjäkäynti arvojen kanssa, kun auton käynnistää kylmällä,niin pukkaa heti lämmintä moottoriin ja lämpötila-anturi tekee tiettyjä toimintoja bensan saannin kanssa? :think
Comment
-
Nii, sen perusteellahan se tietää nokan ja täten vanoksen asennon.Originally posted by kvesku View PostEi kai single vanoksessa mitään vanoksen asentoanturia ole, vai oliko kyse jostain muusta? Nokan asentoanturista?
Kaikissa moteissa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Kaikissa M52 koneissa sama imusarja.Originally posted by bmw89 View Post
Tarkoitatko vesiventtiilin näköistä kapistusta vai mitä?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset BMW + koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Ja monimerkkitesteri löytyy myös.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Kiertovesipumppu on tuossa paketissa todennäköisesti se äänen aiheuttaja. Vesiventtiilit on samassa nipussa, mutta eipä ne ääntä ole pahemmin tavanneet pitää.Originally posted by bmw89 View Post[URL=http://i1.aijaa.com/t/00725/11331084.t.jpg[/URL]
Niin mikäs ton oikee nimitys on
on ihan hyvin paikallaan, mutta kolkutus kuuluu silti sisälle asti.. normaalia?
pitääkö muuten paikkaansa, että noita 2.8 koneita olis kuristettu imusarjalla?
Kuristettu ja kuristettu...
M52-imusarja rajoittaa ehkä tehoja yläkierroksilla, mutta vastaavasti alakierroksilla se toimii paremmin, kuin M50-imusarja.
Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Kyselläämpäs vähän ehkä tyhmiä, mutta miltä oikein kuulostaa kun runkolaakerit vetelee viimesiään? Luulisi tulevan myös öljynpaine ongelmia noiden kanssa? Paineita ei ole kyllä mitattu, mutta valo ei ole koskaan vilkutellut ja sammuu aina heti starttauksesta. Joutokäyntiä moottori käy sievästi.
Ääninäytteitä selannu juutuben läpi, mutta eipä sieltä oikeen löydy. Alkaa taas kupla nouseen ottaan tuon M52:en kans kun ei hiljene.
Comment
-
1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind:
1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Comment
-
Potukoiden -97 e39 m52b25 teki tenän, ajosta sammutti ja hetkenpäästä ei lähde enää käyntiin. Hörähtänyt pari kertaa mutta siinä kaikki, ja ei ole venttiilien liimautumisesta nyt kyse.
-kammen tai nokansentotunnistin? Eikö silti pitäisi kylmänä löhteä käymään.
-bensapumppu, pitäisikö surahtaa kun kääntää avaimesta?
Nuo nyt itselle tulee mieleen, ei ainakaan kovin yleistä että bensapumppu noista hajoaa. Tälläkin autolla ajettu vasta 190tkm.M550d
Comment
-
Ainakin kampuran tunnistimen hajottua ei käynnisty, olipa kylmä tai lämmin.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Melko outoa, jos oikeasti rikkinäisellä anturilla käynnistyy, kun polttoaineensyöttö ja kipinä on pois pelistä sen jälkeen.Originally posted by jukkae View PostVoi käynnistyä mutta toimii todella huonosti, varsinkin alakierroksilla. Kokemusta nimenomaan m52b28 koneesta, kai sama tuossa pienemmässä luulis olevan.
Comment
-

Comment