M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos ei saa nokalta tosiaan asentotieto niin tiputtaa sekventaaliruiskutuksen pois jolloin suuttimet aukeaa yhtäaikaa = huomattavasti kovempi naputus kuin normaalisti.
-
Originally posted by Antsah View PostKuuntelin "puukapula" taktiikalla eri komponentteja autosta ja suuttimistahan tuo tuntuisi tulevan, tikitys tihenee kun kaasua lisää. Ääni jotenkin heijastuu koneesta eri puolelle.
Viittaako tuo nyt sitten niihin nokka-akselin tunnistimiin? Taidan testailla niistä ohmilukemat. Onko tuo video jonka pastesin niin pätevä ohje?
Leave a comment:
-
Kuuntelin "puukapula" taktiikalla eri komponentteja autosta ja suuttimistahan tuo tuntuisi tulevan, tikitys tihenee kun kaasua lisää. Ääni jotenkin heijastuu koneesta eri puolelle.
Viittaako tuo nyt sitten niihin nokka-akselin tunnistimiin? Taidan testailla niistä ohmilukemat. Onko tuo video jonka pastesin niin pätevä ohje?
Leave a comment:
-
Tuo Vanos hommeli olikin jo tiedossa, ajattelin ihan huoltotoimenpiteenä uusia ne tiivisteet jossakin vaiheessa, mutta aiheuttaako se tuollaista tikitystä ja vasta lämpimällä koneella? Tietenkin sen "hiilipöntön" venttiili voisi olla myös, mutta minusta ääni tulee ihan eriltä puolelta konetta.Last edited by Antsah; 14-06-2011, 22:49.
Leave a comment:
-
Näissä tuplavanos koneissa taas vanoksen toiminnasta saa paremman tiedon Dissistä löytyvällä vanos testimoduulilla.
Se mittaa kuinka nopeesti nokat säätyy haluttuun arvoon ja kuinka tarkkaan arvo pysyy kohdallaan (eli vuodon).
Usein juuri vanostiivisteet näissä (M52TU,M54) aiheuttaa alaväännön puutetta ja hankalaa liikkellelähtöä yms.
Leave a comment:
Leave a comment: